Bruins is vaak wel top, behalve in de vakantiesquote:Op maandag 7 juli 2008 12:13 schreef Oldenzaal het volgende:
Wat een feest bij Bruins!!!![]()
Oldenzaal heeft zich vermaakt!
gaat weer lekker zo te lezenquote:Op maandag 7 juli 2008 12:21 schreef Roycoooooo het volgende:
Net ff leasemaatschapij gebeld, auto wordt gerepareerd en daarna pas onderzocht. Kon gvd nog wel een maand duren![]()
![]()
Moin!!quote:
Whehe! Goeie vraag, je zou misschien iets in de regio Epe/Heerde kunnen zoeken. Zijn wij 3 weken geleden geweest (wel met de voetbal, maar toch..quote:Op maandag 7 juli 2008 16:31 schreef Stpan het volgende:
Geachte Tukkers, ik heb wat zoekhulp nodig:
Ik zoek een fijn romantisch hotelletje bij jullie in de regio (tot zover wel te doen via weekendjeweg.nl) .
Maar ook een watertje / plas / kanaal whatever waar ik eens uberhoffelijk met een picknickmand m'n dametje rond kan roeien. Iemand suggesties?
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!quote:Op maandag 7 juli 2008 16:35 schreef Oldenzaal het volgende:
HULSBEEK OLDENZAAL![]()
![]()
http://www.hethulsbeek.nl/
Alsof dat niet romantisch is?quote:Op maandag 7 juli 2008 16:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!
Ik zal naar je idee kijken Roycooo, thanks allebei! En meer suggesties welkom.
quote:Op maandag 7 juli 2008 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het onweerde hier net nog, en nu is het mooi weer
hulsbeek is helemaal niet burgerlijkquote:Op maandag 7 juli 2008 16:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik zei romantisch, niet burgerlijk!
Ik zal naar je idee kijken Roycooo, thanks allebei! En meer suggesties welkom.
Guitarist kwam ook eens onder de mensenquote:Op maandag 7 juli 2008 18:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Trouwens, heel iets anders nu; zaterdagnacht ben ik eens uitgegaan en sinds het rookverbod is het stukken rustiger in de meeste clubs/kroegen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |