1. Het is een sport die alles heeft. Spektakel (valpartijen), emotie, krachtsinspanningen, snelheid, schommelingen in het klassement, etc. Njah, ga ook niet uitgebreid uitleggen waarom.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:30 schreef Samzz het volgende:
Niet om respectloos te klinken hoor... maar wat is er leuk aan kijiken naar de Tour?
wil aardig lukken.quote:
Idd, boeiend dat hij niet mee doet. Kan nu nog geen potten breken, evenals Gesink die nog een tijdje moet rijpen en dan gaat vlammen!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:08 schreef Blawh het volgende:
[..]
Boeiuh, maakt het voor mij echt niet minder interessant hoor. Dekker had waarschijnlijk toch weer moeten knechten, in de tijdrit zou Cancellara normaal gesproken toch te sterk zijn geweest.
Klinkt wel vet Roy!Welke etappes heb je eventueel op het oog dan, een paar bergetappes?
Ik lig lekker iedere dag met mijn luie reet voor de bank, wil Ducrot uiteraard niet missen.
Mooi omschrevenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:36 schreef Blawh het volgende:
[..]
1. Het is een sport die alles heeft. Spektakel (valpartijen), emotie, krachtsinspanningen, snelheid, schommelingen in het klassement, etc. Njah, ga ook niet uitgebreid uitleggen waarom.
2. Maarten Ducrot
Jammer dat de NOS de giro niet doet.
waarom hebben mannen piemels?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben mannen O benen ?
Omdat onbelangrijke dingen altijd tussen haakjes staan.
whahahahahahaha, die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:30 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben mannen O benen ?
Omdat onbelangrijke dingen altijd tussen haakjes staan.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:29 schreef Rumille het volgende:
Ik was bijna geband vanmiddag
Teveel geopend bij de ontgroening van sjimz.
goedzoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:23 schreef MinderMutsig het volgende:
Dikke voldoende voor de nephoorzitting!![]()
![]()
dat kun natuurlijkquote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:23 schreef Oldenzaal het volgende:
Alleen de vriendin gaat over een uurtje op vakantie
tv staat al aanquote:
Veel plezier!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef rulerofdeath het volgende:
Goedemiddag
ik ga zon onder de pomp en daarna door naar beilen. feestje daar
mooi bier drinkenen ik begin in de auto op weg daar naartoe al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |