Ik moet nog koken.quote:
Mag je blij zijn dat je geen pc hoeft te delen, verslavend spel is het.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:46 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Football Manager?
Dat spel heb ik mijn broertje voor de verjaardag gegeven
hmmz, das erg kutquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heb er geen kracht meer voor as usual.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet nog koken.![]()
Varkenshaas met een champignon-portsausje, stokbroodje met knoflookboter en een salade van eikenbladsla.
Oh wacht, dit is geen CUL.
ik ben niet zo van die spellenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:47 schreef Blawh het volgende:
[..]
Mag je blij zijn dat je geen pc hoeft te delen, verslavend spel is het.
Nee, maar dan had je trammelant gehad omdat hij verslaafd zou zijn aan FM en dus achter de pc zou willen.quote:
Ik wilde m'n mannetje maandag biefstuk met champignons en kruidenboter, krieltjes en sla voorzettenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:46 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik moet nog koken.![]()
Varkenshaas met een champignon-portsausje, stokbroodje met knoflookboter en een salade van eikenbladsla.
Oh wacht, dit is geen CUL.
owzo. tjah, ik heb een eigen computerquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:53 schreef Blawh het volgende:
[..]
Nee, maar dan had je trammelant gehad omdat hij verslaafd zou zijn aan FM en dus achter de pc zou willen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wilde m'n mannetje maandag biefstuk met champignons en kruidenboter, krieltjes en sla voorzettenEn mezelf als toetje
cd voor morgen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:06 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb vergeten cd's te halen, nu kan ik geen leuke cd branden voor morgen
dan maar ff langs de aldi morgen
meen ikquote:
Ja ik ook! Ik heb een mooie laatste dag/nacht/ochtend geplandquote:
cd voor in de auto, wordt weer tijd voor een nieuwe, luister al paar weken dezelfdequote:
hoe meer volk, des te meer vreugdquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:12 schreef Samzz het volgende:
En toen vroeg je vriendin of je niet een trio wil met haar en haar vriend
ik heb wel een ceedeetje voor jouquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cd voor in de auto, wordt weer tijd voor een nieuwe, luister al paar weken dezelfde
Radioquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
cd voor in de auto, wordt weer tijd voor een nieuwe, luister al paar weken dezelfde
als je op het werk radio hebt, dan is dat ook niet veel meer aanquote:
luister op de heenweg 's ochtends wel 3FM, net als op het werk... maar in de auto naar huis gaat er gewoon een CD opquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
als je op het werk radio hebt, dan is dat ook niet veel meer aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |