bagger is, als je morgen vroeg op moet staan en vanavond gaat zuipenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
jawelde mensheid, de wereld, de politiek
aallleess is bagger en corrupt zeg ik je!!!![]()
ik heb zin in cornflakes![]()
maar soms he als ik wakker word heb ik zin in chocolademaar dan denk ik nee dat kan toch niet op de vroege ochtend malle meid
![]()
morgen he moet ik werkenduss euhh ja dat is wat he
ik wilde dit als bagger aanmerken, maar dan zit ik er natuurlijk compleet naastquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:59 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
jawelde mensheid, de wereld, de politiek
aallleess is bagger en corrupt zeg ik je!!!![]()
ik heb zin in cornflakes![]()
maar soms he als ik wakker word heb ik zin in chocolademaar dan denk ik nee dat kan toch niet op de vroege ochtend malle meid
![]()
morgen he moet ik werkenduss euhh ja dat is wat he
quote:
compleetquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik wilde dit als bagger aanmerken, maar dan zit ik er natuurlijk compleet naast
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
moest gewoonquote:
we schieten niet op he.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:11 schreef Rumille het volgende:
Hoestie nu?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
compleetGMTASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
zal ik langskomen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:16 schreef Samzz het volgende:
Boh... ik verveel me mateloos.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:18 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik ben nog steeds babymuziekjes aan het luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:27 schreef Rumille het volgende:
Great Minds Think Alike.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ok
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
en GTA lijkt er allerminst op.quote:
inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:36 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en GTA lijkt er allerminst op.
Grand Theft Auto
mijn broertje zit in de kamer met de kameradenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:41 schreef Blawh het volgende:
Ik lig lekker languit op de bank een film te kijken, verveling slaat dan gelukkig niet toe.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Samzz het volgende:
Jij komt niet aan mijn komkommertje, jij blijft van mijn snijboon af *zingt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |