quote:Bericht 57% gewijzigd door remlof op 03-07-2008 16:06
darksoul7quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:36 schreef Samzz het volgende:
Radio Rock en Lol!! Hehehe
Maar dat is alleen online geloof ik...
Dan is ie natuurlijk chocoladesaus zoeken in het magazijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:34 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb m al gevraagd of ze daar geen magazijn hadden en leuke collega's
weet ik niet, maar ik luister het gelukkig weinigquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is toch maar 1x per week?
Ik luister het ook zelden tot nooit, 2 jaar geleden op stage stond het alleen iedere dag aan op kantoor. Toen was Stenders eetvermaak er nog niet, maar toch heb ik dat een paar keer gehoord weet ik dat ik het direct weer kan afzetten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
weet ik niet, maar ik luister het gelukkig weinig
quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan is ie natuurlijk chocoladesaus zoeken in het magazijn
bij mij is het verschillend. op het werk heb ik veronica radio er vaak opstaan. als de baas er niet is, af en toe een stream van etherpiraten.com.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik luister het ook zelden tot nooit, 2 jaar geleden op stage stond het alleen iedere dag aan op kantoor. Toen was Stenders eetvermaak er nog niet, maar toch heb ik dat een paar keer gehoord weet ik dat ik het direct weer kan afzetten.
Meestal luister ik gewoon CD'tjes, op de PC Frisky Radio.
ik zeg ook nietsquote:
wat voor bands komen daar voorbij dan?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:57 schreef Samzz het volgende:
Ik luister radio Rock en Loll
Wil je dat serieus weten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
wat voor bands komen daar voorbij dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIEŽTAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
anders vraag ik het toch nietquote:
volgens mij hoorde ik jou denkenquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
PETER,
wat doe jij in ONZ?
dat is geen rubriek voor jou
Niet zeuren, posten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal, Jovink en de Voederbietels, Neet oet Lottum, Mooi Wark, BZB, WCE en de rest van het Rock en Loll clubjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |