kat en muis..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef TubewayDigital het volgende:
fed-saf: vind er weinig aan
Iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:33 schreef anon57 het volgende:
En waarschijnlijk zal de tweede halve final niet veel beter zijn.
Geen idee. We zijn lui geworden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef qonmann het volgende:
44 zoveel ?
wat is de reden denk je ?
Fok of Wimbledon ?
quote:
Truequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:39 schreef anon57 het volgende:
[..]
Ze moeten het dan maar goed maken met een hele goede final
quote:
Dat lijkt me een goed punt. Hebben jullie die statistiek gezien waarin je kon zien dat Federer in elke partij een hoger percentage punten op zijn eerste service won dan in de partij ervoor. Van 78% in de 1e ronde geleidelijk aan tot 88% tegen Ancic (tegen wie hij in totaal maar tien punten op zijn eigen service verloorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch leunt Federer wel erg op zijn service. Als die het ook maar een beetje af laat weten zal hij het niet halen tegen Nadal.
Het zat al even in de pijplijn.quote:
Federer leunde vorig jaar ook veel op zijn service, ik weet niet of hij dit jaar meer afhankelijk is van zijn service maar in de finale tegen Nadal zal denk ik ook de rest van zijn spel beter moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch leunt Federer wel erg op zijn service. Als die het ook maar een beetje af laat weten zal hij het niet halen tegen Nadal.
Klopt, zondag wordt het hopelijk goed gemaaktquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef TheArt het volgende:
Vanaf gisteren was het sportplezier wat betreft Wimbledon toch wel voorbij. Sinds een aantal jaar heb ik nog nooit zulke saaie line-ups in de halve finales gehad bij mannen en vrouwen. Hoeveel ik ook van tennis hou, hier gaat mijn tennishart niet harden van slaan.
Zelden zo saai geweest, nou ja wellicht dat de herenfinale nog wat wordt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef TheArt het volgende:
Vanaf gisteren was het sportplezier wat betreft Wimbledon toch wel voorbij. Sinds een aantal jaar heb ik nog nooit zulke saaie line-ups in de halve finales gehad bij mannen en vrouwen. Hoeveel ik ook van tennis hou, hier gaat mijn tennishart niet harden van slaan.
En toch begon ik de zusjes williams te missen toen ze er even niet waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zelden zo saai geweest, nou ja wellicht dat de herenfinale nog wat wordt.
De dames is helemaal niets meer , kijken naar de junioren is spannender
De line up was niet echt saai. Federer - Safin.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef TheArt het volgende:
Gadverdamme nee zeg. Ik was blij dat ze wegwaren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
En toch begon ik de zusjes williams te missen toen ze er even niet waren.
Amenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ok,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ja, nu had je nog Henin en Hingis een beetje. Maar those times are over. Als je iedereen met een houten racket laat spelen is navratilova ook nog steeds #1quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok,
Toen ik het tennis echt volgde regeerde Steffi Graf.
Haar mis ik nog het meest.
Altijd mooi om te zien hoe ze vaak binnen 45 minuten in fraaie stijl won van een opponente.
Boris B.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap naar de Beeb.... ik kan Edward van Cuilenborg niet aanhoren
Henin niet uitvlakkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ja, nu had je nog Henin en Hingis een beetje. Maar those times are over. Als je iedereen met een houten racket laat spelen is navratilova ook nog steeds #1
Sowieso is NL commentaar irritant, maar dat zal wel aan mij liggen ofsow.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:10 schreef Fukjoeman het volgende:
van Cuilemborg!!!! Echt een reden om niet om niet te kijken
Dies ies not mai bes soefrees.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef TheGeneral het volgende:
Samenvatting al Rafa zijn interviews:
Ghei wiel trei pleey my best tennis no.
mwoah ik vind die vrouw (Pakker?) en Eltingh die net Federer deden wel oke.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Sowieso is NL commentaar irritant, maar dat zal wel aan mij liggen ofsow.
nee hij doet het wel goed. alleen na 2 weken komt dat accent helemaal mijn strot uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Becker vind ik geen slechte commentator.
En Edward. Tja. .......... ->
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
Schuettler heeft echt 0,0 om het Nadal lastig te maken.
hij moet vanaf nu 100% 1e service hebben, dan paktie een paar games
Het is me ook een raadsel waarom Schuettler zo ver is gekomen... ik vind het maar een kuttennisserquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef APK het volgende:
Genant dit, voor een halve finale op een grand slam.
Nja, iedereen is twee klassen minder dan Federer en Nadal (behalve Djokovic misschien).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is me ook een raadsel waarom Schuettler zo ver is gekomen... ik vind het maar een kuttennisser
True, maar Scheuttler is wel 6 klassen minder dan hun.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, iedereen is twee klassen minder dan Federer en Nadal (behalve Djokovic misschien).
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
True, maar Scheuttler is wel 6 klassen minder dan hun.
He deze wedstrijd is spannender dan de finale van RG. Dat was pas genantquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef APK het volgende:
Genant dit, voor een halve finale op een grand slam.
Nu niet meer toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:58 schreef Jnk18 het volgende:
* Jnk18 Gaapt![]()
Blijf deze wedstrijd niet lang meer kijken, super boring zeg
Mooi die smiley erbij.quote:
ZO DUS. GOEIE GENADE, DIT HAD NIEMAND ZIEN AANKOMEN DAT DIE DEKSELSE DUITSER HIER IN DE HALVE FINALE ZOU KOMEN, HIER IN HET ZONNIGE LONDON, HOHOHO.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is me ook een raadsel waarom Schuettler zo ver is gekomen...
Hij moet nog 3 servicegames winnen, ik denk niet dat het hem lukt. Maar het zou leuk zijn. Ook voor hem.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef Jnk18 het volgende:
Nadal is opeens lekker slordig.
Schuttler heeft een kans in deze set, wie had dat ooit ged8..
Voorlopig gaat ie aardig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:16 schreef Fukjoeman het volgende:
I fear with greate fearen voor de volgende service-game van de Duitser
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |