Voor elke game boven de 15 doe je het één keer?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef N.i.c.k het volgende:
voor alle games boven het aantal van 15 dat Schuetler morgen haalt trotseer ik naakt de Mount everest.
hij was episch, maar leuk ? Ik vond het maar duw en zuig tennis.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor elke game boven de 15 doe je het één keer?
Schuettler
Verdiende winnaar, hij was toch degene die het meeste het spel maakte. Leuke pot, samen met Verdasco - Ancic de leukste pot die ik gezien heb tot nu toe!
Uit alle windstreken verzameld:quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip: op Court 2 is een dubbelmatch bezig met onder andere Bahrami en Leconte, geweldig.
De eerste drie sets vond ik heel leuk tennis om te zien, in de vierde set werd dat al wat minder, ze werden een beetje voorzichtiger in hun spel. De vijfde set heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
hij was episch, maar leuk ? Ik vond het maar duw en zuig tennis.
Schitterend is dat inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip: op Court 2 is een dubbelmatch bezig met onder andere Bahrami en Leconte, geweldig.
Serena staat 6e en Venus 7e.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:43 schreef Stukjekaas het volgende:
Weet iemand waar ze nu op de wereldranglijst staan?
Vriendjes met Dementieva?quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:43 schreef Stukjekaas het volgende:
Ik hoop dat de uitslag van de Williams-finale op het court wordt beslist en niet bij de zusjes thuis![]()
Op dit moment voorzorg. Maar hij heeft vaak last van zijn knieën vanwege het spel dat hij speelt. Vaak geirriteerd en pijnlijk. Die tapes helpen dat te voorkomen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:18 schreef N.i.c.k het volgende:
Wat is precies de reden waarom Nadal met die twee tapes onder zijn knieen speelt ?
Ja, toch heb ik als ik Nadal zie spelen tegenwoordig niet meer het idee dat hij roofbouw op zijn lichaam pleegt, terwijl ik dat bijvoorbeeld een jaar geleden wel had. Hij leek zoveel van zijn lichaam te eisen, maar tegenwoordig lijkt hij zo snel klaar te zijn. 'k Heb ook het idee dat hij minder tijd neemt tussen punten, gewoon omdat zijn wedstrijden zo snel voorbij zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Op dit moment voorzorg. Maar hij heeft vaak last van zijn knieën vanwege het spel dat hij speelt. Vaak geirriteerd en pijnlijk. Die tapes helpen dat te voorkomen.
Met dank aan Roddick vooralquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:09 schreef XL het volgende:
Eigenlijk een beetje genant voor Wimbledon dat Schuettler de halve finales haalt.
Die tweede is toch ook drama?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
Edward. Dementieva heeft geen aardige service
.
Oops.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:58 schreef TheGeneral het volgende:
Ik denk meer dat het een 'stating the obvious' momentje was dat Ambro bedoelde.
Safin is begonnen met serveren in de tiebreak dus begint Federer met serveren in de 3equote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef Fukjoeman het volgende:
zeg! wie gaat er na de eventuele tie-break beginnen met serveren in de 3e?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |