Kirilenko op CCquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:45 schreef qonmann het volgende:
R.Hogenkamp NED *& L.Robson GBR
zijn aan het dubbelen derde set nu (Op Net5 te zien)
dacht ik ook al , zal er wel een 3 setter van makenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is die Andreev toch een lucky bastard.
Denk het niet. Hij zal wel zo snel mogelijk van die baan af willen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
dacht ik ook al , zal er wel een 3 setter van maken
Voor elke game boven de 15 doe je het één keer?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef N.i.c.k het volgende:
voor alle games boven het aantal van 15 dat Schuetler morgen haalt trotseer ik naakt de Mount everest.
hij was episch, maar leuk ? Ik vond het maar duw en zuig tennis.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:06 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Voor elke game boven de 15 doe je het één keer?
Schuettler
Verdiende winnaar, hij was toch degene die het meeste het spel maakte. Leuke pot, samen met Verdasco - Ancic de leukste pot die ik gezien heb tot nu toe!
Uit alle windstreken verzameld:quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip: op Court 2 is een dubbelmatch bezig met onder andere Bahrami en Leconte, geweldig.
De eerste drie sets vond ik heel leuk tennis om te zien, in de vierde set werd dat al wat minder, ze werden een beetje voorzichtiger in hun spel. De vijfde set heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:08 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
hij was episch, maar leuk ? Ik vond het maar duw en zuig tennis.
Schitterend is dat inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:11 schreef Ambrosius het volgende:
Kijktip: op Court 2 is een dubbelmatch bezig met onder andere Bahrami en Leconte, geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |