Je hebt gelijk. Als de bal in is en je challenged verlies je de het punt natuurlijk als je challenge onjuist is en de bal gewoon in is.quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:41 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Als een je een ingegeven bal chanllenged en de challenge is correct is ie dus uit en verlies je het punt? Dus lijkt me weinig zin hebben, toch? Zat daar vandaag ook over na te denken, maar volgens mij heeft het nooit echt zin om een eigen bal te challengen...
Wat een moment om te stoppen in de dubbel partij van Bjorkman, in de tiebreak op matchpointquote:Op donderdag 3 juli 2008 17:59 schreef APK het volgende:
Regen.![]()
En Bjorkman mag ook weer even op adem komen.
Als ze zometeen trouwens winnen in de tiebreak dan hebben ze gewonnen zonder de service van Bryan en Brayn te breakenquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:02 schreef anon57 het volgende:
[..]
Wat een moment om te stoppen in de dubbel partij van Bjorkman, in de tiebreak op matchpoint
Ja had ik gemerkt, Bjorkman en Ullyett heb wel al 8 BP gehad maar nog geen enkele keer gebroken, sterker nog de Bryans zijn al het gehele toernooi niet gebroken. Dat zal toch niet vaak voorkomen, de halve finales behalen, het hele toernooi niet gebroken worden en mogelijk toch uitgeschakeld worden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Als ze zometeen trouwens winnen in de tiebreak dan hebben ze gewonnen zonder de service van Bryan en Brayn te breaken. Das toch ook sneu voor die kereltjes.
Daar weet o.a. Agassi alles vanquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:06 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Als ze zometeen trouwens winnen in de tiebreak dan hebben ze gewonnen zonder de service van Bryan en Brayn te breaken. Das toch ook sneu voor die kereltjes.
Jawel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 17:41 schreef Appeltjesmoes het volgende:
[..]
Als een je een ingegeven bal chanllenged en de challenge is correct is ie dus uit en verlies je het punt? Dus lijkt me weinig zin hebben, toch? Zat daar vandaag ook over na te denken, maar volgens mij heeft het nooit echt zin om een eigen bal te challengen...
quote:2001 Australian Open Arnaud Clement 6:4, 6:2, 6:2
2003 Australian Open Rainer Schuettler 6:2, 6:2, 6:1
En Edberg ook: hij verloor met 4-6 7-6(5) 7-6(5) 7-6(2) van Stich in de halve finale van Wimbledon in 1991. Edberg verloor zijn service toen ook in de hele partij niet. Als Edberg had gewonnen hadden hij en Becker voor het vierde jaar op rij in de finale gestaan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:19 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Daar weet o.a. Agassi alles van
2001 US Open Quarter Final Pete Sampras - Andre Agassi 6-7(7) 7-6(2) 7-6(2) 7-6(5)
(Agassi not losing a service game)
Ach, voor Rafa maakt dat toch niet uit. Die kan makkelijk zaterdag en zondag spelen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:44 schreef Ambrosius het volgende:
Het regent nog wel even. McEnroe spreekt van een SF tegen Rafa op zaterdag.
Denk niet dat hij in een deuk ligt. Straks maken ze partij vandaag niet af en dan moet hij zaterdag en zondag de baan op en krijgt Federer een dag extra rust.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:24 schreef TheGeneral het volgende:
Die partij van Schuettler en Clement is toch al iets van 5 uur bezig?
![]()
Nadal ligt in een deuk
Hoewel een fitte Schuettler/Clement ook niks had uitgemaakt, maar toch.
Ik hoop het. Waar kijken jullie?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:58 schreef Appeltjesmoes het volgende:
De zon schijnt ondertussen weer en ze zijn op de buitenbanen een beetje aant prutsen met de covers, dus misschien gaan ze wel verder binnen 15 minuten?
BBC? Sport1?quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik hoop het. Waar kijken jullie?
Ze willen het record van de langste partij halen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:26 schreef Ambrosius het volgende:
Schuettler choket 2 MP weg.
Vergeet je voorspelling niet. Nadal krijgt 7 games van Schuettler.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:28 schreef TheGeneral het volgende:
De winnaar is eigenlijk de verliezer. Die zal vernederd worden door Nadal.
Kirilenko op CCquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:45 schreef qonmann het volgende:
R.Hogenkamp NED *& L.Robson GBR
zijn aan het dubbelen derde set nu (Op Net5 te zien)
dacht ik ook al , zal er wel een 3 setter van makenquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:50 schreef TheGeneral het volgende:
Wat is die Andreev toch een lucky bastard.
Denk het niet. Hij zal wel zo snel mogelijk van die baan af willen...quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
dacht ik ook al , zal er wel een 3 setter van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |