Klopt, zondag wordt het hopelijk goed gemaaktquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef TheArt het volgende:
Vanaf gisteren was het sportplezier wat betreft Wimbledon toch wel voorbij. Sinds een aantal jaar heb ik nog nooit zulke saaie line-ups in de halve finales gehad bij mannen en vrouwen. Hoeveel ik ook van tennis hou, hier gaat mijn tennishart niet harden van slaan.
Zelden zo saai geweest, nou ja wellicht dat de herenfinale nog wat wordt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef TheArt het volgende:
Vanaf gisteren was het sportplezier wat betreft Wimbledon toch wel voorbij. Sinds een aantal jaar heb ik nog nooit zulke saaie line-ups in de halve finales gehad bij mannen en vrouwen. Hoeveel ik ook van tennis hou, hier gaat mijn tennishart niet harden van slaan.
En toch begon ik de zusjes williams te missen toen ze er even niet waren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
Zelden zo saai geweest, nou ja wellicht dat de herenfinale nog wat wordt.
De dames is helemaal niets meer , kijken naar de junioren is spannender
De line up was niet echt saai. Federer - Safin.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef TheArt het volgende:
Gadverdamme nee zeg. Ik was blij dat ze wegwaren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
En toch begon ik de zusjes williams te missen toen ze er even niet waren.
Amenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ok,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:57 schreef N.i.c.k het volgende:
[..]
Ja, nu had je nog Henin en Hingis een beetje. Maar those times are over. Als je iedereen met een houten racket laat spelen is navratilova ook nog steeds #1quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
Ok,
Toen ik het tennis echt volgde regeerde Steffi Graf.
Haar mis ik nog het meest.
Altijd mooi om te zien hoe ze vaak binnen 45 minuten in fraaie stijl won van een opponente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |