kat en muis..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:29 schreef TubewayDigital het volgende:
fed-saf: vind er weinig aan
Iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:33 schreef anon57 het volgende:
En waarschijnlijk zal de tweede halve final niet veel beter zijn.
Geen idee. We zijn lui geworden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef qonmann het volgende:
44 zoveel ?
wat is de reden denk je ?
Fok of Wimbledon ?
quote:
Truequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:39 schreef anon57 het volgende:
[..]
Ze moeten het dan maar goed maken met een hele goede final
quote:
Dat lijkt me een goed punt. Hebben jullie die statistiek gezien waarin je kon zien dat Federer in elke partij een hoger percentage punten op zijn eerste service won dan in de partij ervoor. Van 78% in de 1e ronde geleidelijk aan tot 88% tegen Ancic (tegen wie hij in totaal maar tien punten op zijn eigen service verloorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch leunt Federer wel erg op zijn service. Als die het ook maar een beetje af laat weten zal hij het niet halen tegen Nadal.
Het zat al even in de pijplijn.quote:
Federer leunde vorig jaar ook veel op zijn service, ik weet niet of hij dit jaar meer afhankelijk is van zijn service maar in de finale tegen Nadal zal denk ik ook de rest van zijn spel beter moeten zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:44 schreef N.i.c.k het volgende:
Toch leunt Federer wel erg op zijn service. Als die het ook maar een beetje af laat weten zal hij het niet halen tegen Nadal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |