nee hij doet het wel goed. alleen na 2 weken komt dat accent helemaal mijn strot uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:16 schreef TheGeneral het volgende:
Becker vind ik geen slechte commentator.
En Edward. Tja. .......... ->
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:30 schreef TheGeneral het volgende:
Schuettler heeft echt 0,0 om het Nadal lastig te maken.
hij moet vanaf nu 100% 1e service hebben, dan paktie een paar games
Het is me ook een raadsel waarom Schuettler zo ver is gekomen... ik vind het maar een kuttennisserquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef APK het volgende:
Genant dit, voor een halve finale op een grand slam.
Nja, iedereen is twee klassen minder dan Federer en Nadal (behalve Djokovic misschien).quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is me ook een raadsel waarom Schuettler zo ver is gekomen... ik vind het maar een kuttennisser
True, maar Scheuttler is wel 6 klassen minder dan hun.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:48 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, iedereen is twee klassen minder dan Federer en Nadal (behalve Djokovic misschien).
Ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:50 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
True, maar Scheuttler is wel 6 klassen minder dan hun.
He deze wedstrijd is spannender dan de finale van RG. Dat was pas genantquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:44 schreef APK het volgende:
Genant dit, voor een halve finale op een grand slam.
Nu niet meer toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:58 schreef Jnk18 het volgende:
* Jnk18 Gaapt![]()
Blijf deze wedstrijd niet lang meer kijken, super boring zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |