Tegenover een basisschool trouwens dus dat is gezien BGs geschiedenis niet al te verstandig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:33 schreef nietzman het volgende:
Ik weet nog wel waar z'n moeder woont?
Wie niet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
Owja, BJ was ook nog eens pedoalthans hij viel op meiden van 15 ~17 oid.
quote:
En als je het tegen hem zei kreeg je een heel essay over het verschil tussen pedofilie en zijn gezonde voorkeur voor 14-jarige familieleden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
Owja, BJ was ook nog eens pedoalthans hij viel op meiden van 15 ~17 oid.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef P8 het volgende:
kan iemand eens een link posten van eht topic waar hij voor het eerst toegeeft met zijn nichtje gezoend te hebben?
Ja die topic wil ik ook wel lezenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef P8 het volgende:
kan iemand eens een link posten van eht topic waar hij voor het eerst toegeeft met zijn nichtje gezoend te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Kijk flashwins signature?quote:
Homosexual people are gay!quote:
Ja dat klopt... wat was het ook alweer? Efebofilie?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
En als je het tegen hem zei kreeg je een heel essay over het verschil tussen pedofilie en zijn gezonde voorkeur voor 14-jarige familieleden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op donderdag 3 juli 2008 15:34 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja dat klopt... wat was het ook alweer? Efebofilie?Als je dat niet wist dan was je ook gelijk kortzichtig en dom .
quote:
"De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes ..."quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
Dat was het ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was getekend,
elfzesendertig
Ja. BG heeft een motoriek van een gehandicapte. Heel traagquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:33 schreef Kanonskogel het volgende:
Heeft iemand nog die fok tv items van hem?
Was wel lachen om te zien .
Hij slikte toch ook tal van medicijnen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. BG heeft een motoriek van een gehandicapte. Heel traag
Hij kan anders een aardig potje piano spelen, dus dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. BG heeft een motoriek van een gehandicapte. Heel traag
Beach goed manquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:05 schreef Beach het volgende:
StarGazer op dat moment kwakte ik mijn toetsenbord onder
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3)quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:35 schreef afcajos het volgende:
Was ook zo'n mooie fokreportage van sunchaser? van. Zoeen kansloze gast die BJ en daarom weer leuk.. Ik wil hem terug
sale of approvalquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij slikte toch ook tal van medicijnen?![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
"Kantklosklossenmaker".quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:22 schreef nietzman het volgende:
Kun je me die faalhumor van je even uitleggen, elfzesendertig?
Hij komt ook nooit buitenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:02 schreef Glennz het volgende:
Ik woon in Heerenveen maar heb hem nog nooit gezien
Wat ben jij een kutuser zeg met je "seal of approval"quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij slikte toch ook tal van medicijnen?![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutuser zeg met je "seal of approval"
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Nein, hij is niet te spottenquote:
trieste mongooltje met je flikker sealquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
"Kantklosklossenmaker".
Over faalhumor gesproken.
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Vertel hem eens even dat hij terug moet komen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef GaylordF0kker het volgende:
Hij zit op grenswetenschap.nl. Vandaag nog gezien.
Weer eentje die valt over een simpel plaatjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:54 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
trieste mongooltje met je flikker seal
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Weer eentje die valt over een simpel plaatjeJe hebt vast een moeilijk leven, of niet?
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
De reacties motiveren mij juist om door te gaanquote:
dit topic is een ode aan BaajGuardian, pas maar op jongeman, straks ziet ie je kutseal en dan stuurt ie ze broertje op je af!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De reacties motiveren mij juist om door te gaanPrachtig hoe gefrustreerd sommige mensen zijn
![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Oh ja, die werd soms wel eens helemaal para! Oppassen geblazen voor mij! Ik hou nu op met de seal, want ik heb genoeg materiaal voor mijn fotoboekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef Stommie het volgende:
[..]
dit topic is een ode aan BaajGuardian, pas maar op jongeman, straks ziet ie je kutseal en dan stuurt ie ze broertje op je af!
Fotoboek? Rampenreportage zul je bedoelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja, die werd soms wel eens helemaal para! Oppassen geblazen voor mij! Ik hou nu op met de seal, want ik heb genoeg materiaal voor mijn fotoboek![]()
wtf, daarom is fok altijd zo traagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:12 schreef BozoNightmare het volgende:
die idioot had ooit een stuk of 400 (voornamelijk jeugd-) foto's in zn fok-fotoboek staan
mooie reflectie van je eigen leven? aandacht trekkent kut kindquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Weer eentje die valt over een simpel plaatjeJe hebt vast een moeilijk leven, of niet?
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Druifje toch. Wil je er misschien over praten?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
mooie reflectie van je eigen leven? aandacht trekkent kut kind
inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Die is dood. Slotje.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:30 schreef afcajos het volgende:
Heb ik wat gemist? Waar is die malloot die op zn 25e nog maagd was en met zn nicht had getongd?
[ afbeelding ]
http://fotoboek.fok.nl/BaajGuardian
heel verstandig geworden dus.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
Jongens en meisjes, het gaat hardstikke goed met mij.
Ik ben constructief creatief bezig tegenwoordig, begin ook met een agrarische studie.
Jullie mogen ook best weten dat ik allang niet meer eruit zie als destijds. En hoe ik er toen uitzag was ook enkel het product van op forums posten de hele dag en ongezond eten.
Hier bewijs:
[ afbeelding ]
Ik loop elke dag met een rugzak vol gewichten rond, en fiets geregeld naar natuurgebieden om daar te wandelen of zwemmen.
Daarnaast heb ik op YT mijn bs filmpjes verwijderd en er in de plaats voor muziek gezet, nouja en een enkel game filmpje dan. En ben ik op 80% van mijn SF/fantasy boek Tc-che genero dat al ongeveer 100 bladzijden telt.
Overigens als mensen niet geloven dat ik BG ben, ik heb mijn account ooit door de passmailer geknald en Murp kan wel verivererireren dat ik het echt ben want ik heb ooit mijn nieuwste "de beste mensen en de andere mensen" filmpje op youtube gepromote met deze account, dat topic staat trouwens ook in dit accounts posthistorie. Deze kloon heb ik aangemaakt net een week voordat ik mn BG afknalde.
Mensen die mij oprecht missen, ik heb betere dingen te doen dan op mn hol zitten en elke dag maar mijn 'mening' geven op dingen die er uiteindelijk niet toe doen, en jullie ook
p.s. mijn seal of approval was veel gaver.
[ afbeelding ]
Eens, desnoods wil ik ervoor betalen!quote:Op zondag 13 juli 2008 21:09 schreef P8 het volgende:
Toch zou BG terug moeten komen. Zijn aanwezigheid op fok is belangrijker dan zijn eigen geluk
Goed hoor, mischien dat je ooit een keer een terugblik kan filmenquote:Op zondag 13 juli 2008 20:13 schreef SunChaser het volgende:
Hoest met je broer en je moeder?
voor mij is het nooit een vraag geweestquote:Op zondag 13 juli 2008 21:55 schreef gesprekje het volgende:
En ja p8 dat was geniaal, ik weet dat mijn topics een vraag achterlieten bij veel mensen of ik nu geniaal was of een complete malloot,
Hulde.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
Ik ben constructief creatief bezig tegenwoordig, begin ook met een agrarische studie.
Jullie mogen ook best weten dat ik allang niet meer eruit zie als destijds. En hoe ik er toen uitzag was ook enkel het product van op forums posten de hele dag en ongezond eten.
Hier bewijs:
[ afbeelding ]
Ik loop elke dag met een rugzak vol gewichten rond, en fiets geregeld naar natuurgebieden om daar te wandelen of zwemmen.
Daarnaast heb ik op YT mijn bs filmpjes verwijderd en er in de plaats voor muziek gezet, nouja en een enkel game filmpje dan. En ben ik op 80% van mijn SF/fantasy boek Tc-che genero dat al ongeveer 100 bladzijden telt.
Overigens als mensen niet geloven dat ik BG ben, ik heb mijn account ooit door de passmailer geknald en Murp kan wel verivererireren dat ik het echt ben want ik heb ooit mijn nieuwste "de beste mensen en de andere mensen" filmpje op youtube gepromote met deze account, dat topic staat trouwens ook in dit accounts posthistorie. Deze kloon heb ik aangemaakt net een week voordat ik mn BG afknalde.
Mensen die mij oprecht missen, ik heb betere dingen te doen dan op mn hol zitten en elke dag maar mijn 'mening' geven op dingen die er uiteindelijk niet toe doen, en jullie ook
[ afbeelding ]
Heeft deze verandering er trouwens mee te maken, dat je via dat fok tv filmpje nogal geconfronteerd werd met jezelf? Ik kan me indenken dat dat item en de reacties erop misschien wel erg confronterend geweest zijn, en je anders naar jezelf hebben laten kijken. Of zou je zonder dat item ook wel zijn veranderd?quote:Op zondag 13 juli 2008 21:55 schreef gesprekje het volgende:
god dat herinner ik me nog maar amper, ja toen ik nog dronk ging soms een random subforum in flammen opIk drink nu maar 1x per maand ofzo. als er eens een feestje is.
En ja p8 dat was geniaal, ik weet dat mijn topics een vraag achterlieten bij veel mensen of ik nu geniaal was of een complete malloot, ik ben een beetje van beiden. Maar nee ik ga niet meer hier als fokjoker spelen ik kan niet langer dan een half uurtje stilzitten daarna krijg ik zin om naar buiten te gaan
Maar straks met soul calibur 4 op de ps3 ga ik wel wat zitten :l
Nouja, fijn dat iedereen toch blij is dat ik geen ballon meer ben. Groetjes.
Primaquote:Op zondag 13 juli 2008 21:56 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Goed hoor, mischien dat je ooit een keer een terugblik kan filmen
al heb ik je wel tezamen met 99% van alle fokkers uit mn msn gekeild toen ik de passmailer gebruikte
Het heeft wel meegespeeld dat ik voor het blok kwam te staan met de vraag of dit nou was wie ik was, de persoon die je in dat filmpje zag, iemand die gewoon de komiek speelde en verder eerlijk gezegd nogal wat activiteiten miste, nu ik doe wat ik vroeger juist al wilde doen; natuurfotografie. Is het veel makkelijker eropuit te trekken, ipv maar de dag door te brengen achter mn pc of in de stad. Eerlijk gezegd heeft iets anders er ook hand in gehad maar dat is te persoonlijk.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:27 schreef Kanonskogel het volgende:
[..]
Heeft deze verandering er trouwens mee te maken, dat je via dat fok tv filmpje nogal geconfronteerd werd met jezelf? Ik kan me indenken dat dat item en de reacties erop misschien wel erg confronterend geweest zijn, en je anders naar jezelf hebben laten kijken. Of zou je zonder dat item ook wel zijn veranderd?
Wat ik me trouwens ook afvraag, in dat item zie je dat je niet kon werken omdat je niet tegen die stress kon, maar als je nu die studie gaat volgen krijg je toch ook stress. Kan je daar dan wel mee omgaan?
Oke! Wel lachen om te lezen over dat plan van die volkstuinen. Ik zat laatst ook al te denken aan zoiets.quote:Op maandag 14 juli 2008 01:00 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Het heeft wel meegespeeld dat ik voor het blok kwam te staan met de vraag of dit nou was wie ik was, de persoon die je in dat filmpje zag, iemand die gewoon de komiek speelde en verder eerlijk gezegd nogal wat activiteiten miste, nu ik doe wat ik vroeger juist al wilde doen; natuurfotografie. Is het veel makkelijker eropuit te trekken, ipv maar de dag door te brengen achter mn pc of in de stad. Eerlijk gezegd heeft iets anders er ook hand in gehad maar dat is te persoonlijk.
Zonder dat item zou ik ook wel zijn veranderd want ik zag mezelf uiteraard ook wel op fotos en in de spiegel. Daarnaast doe ik geen scholing, qua studie maar ben bezig een project op te zetten waar ik nogal wat agrarische kennis voor nodig heb, en dat zoek ik op het moment een beetje via internet maar zal daar ook experts voor raadplegen, en wss in de bibliotheken over zoeken. Komt erop neer dat ik met een groep een volkstuinen project ga starten wat erop gebaseerd is dat het basisvoedsel gratis beschikbaar wordt, wij zijn daarin zogezegd de eerste schakel van de ketting, hopend dat het een reactie veroorzaakt.
Maare om eerlijk te zijn ga ik nu weer uitlogge, ik lees mischien nog wel wat reacties maar het is niet mn bedoeling hier weer fanatiek te gaan posten.
Oh sunchaser ik ga morgen weer het bos in dus ik ga nu naar bed, maar ik mail wel binnenkort ofzo.
:w
Driewerf hulde !!!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
Hier bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey homo, waar is je flikker seal ?quote:Op zondag 13 juli 2008 20:15 schreef elfzesendertig het volgende:
BG, in vergelijking met jouw seal valt die van mij in het niet. Respect.
OMFG. Wat moet die jongen eenzaam zijnquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
Hier bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goed om te zien dat je de belangrijkste boodschap uit dit topic nog eens naar voren haalt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef de_boswachter het volgende:
Was ie echt op zijn 25ste nog maagdWaar zei ie dat dan
OMFG./
Dat betwijfel ik, aangezien hij een doel in zijn leven gevonden schijnt te hebben, waarvoor hulde.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
OMFG. Wat moet die jongen eenzaam zijn
Pics van je nichtje?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:46 schreef McFearless het volgende:
Ik heb ook weleens met me nichtje getongt.![]()
Oh vond je dat de belanrijkste boodschap ? Ik niet. Was alleen een vraag die ik had over BG.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
Goed om te zien dat je de belangrijkste boodschap uit dit topic nog eens naar voren haalt..
[..]
Dat betwijfel ik, aangezien hij een doel in zijn leven gevonden schijnt te hebben, waarvoor hulde.
Sarcasme is je vreemd. Geeft niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh vond je dat de belanrijkste boodschap ? Ik niet. Was alleen een vraag die ik had over BG.
Nee, lees het nog eens.quote:En je noemt het fietsen door natuurgebieden met gewichten in de rugzak een doel --->
Je ziet er goed uit!quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
Hier bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Krijg je in het echte leven niet genoeg aandacht dat je een seal of approval en cursieve tekst nodig hebt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:45 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Druifje toch. Wil je er misschien over praten?![]()
Dat was zijn vorm van humor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Agorias het volgende:
[..]
Krijg je in het echte leven niet genoeg aandacht dat je een seal of approval en cursieve tekst nodig hebt?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Agorias het volgende:
[..]
Krijg je in het echte leven niet genoeg aandacht dat je een seal of approval en cursieve tekst nodig hebt?
[..]
Wat een grapjurkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef Papadoupoulos het volgende:
[..]
Dat was zijn vorm van humor.
moeten we het daar nu alweer over hebben?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:17 schreef Agorias het volgende:
[..]
[..]
Ik heb wat gemist, ik dacht dat niks aan was die tv portretten, maar nu toch nog effe helemaal kijken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3)
FOK!tv portret: Baajguardian (2/3)
FOK!tv portret: Baajguardian deel 3
Waarom is er zo'n taboe op het slaan van vrouwen?quote:Op zondag 7 september 2008 23:33 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
Gaat er nou nog iemand de link geven van het topic waarin BG bevestigd dat hij met zijn nichtje heeft gezoend?
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:46 schreef McFearless het volgende:
Ik heb ook weleens met me nichtje getongt.![]()
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:34 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
"De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes ..."
Prachtig, alsof ze aan de boom groeien17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Q4T.quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
En hoe ik er toen uitzag was ook enkel het product van op forums posten de hele dag en ongezond eten.
Issie dood?!quote:Op maandag 8 september 2008 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Had hem hele tijd terug voor het laatst gesproken op msn, hij zei dat hij nooit meer op msn en op fok zou komen en sloot toen af
Dus opgelost slotje
Ik denk eerder dat ie depressief is.quote:
quote:Op maandag 8 september 2008 00:10 schreef paultjuhhh het volgende:
Had hem hele tijd terug voor het laatst gesproken op msn, hij zei dat hij nooit meer op msn en op fok zou komen en sloot toen af
Dus opgelost slotje
Rot toch op, jij bent BJ nietquote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
R&P is verderop jongenquote:Op maandag 8 september 2008 02:41 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Rot toch op, jij bent BJ niet![]()
Je kan niet zó plots veranderen in nog geen jaartje..
quote:Op maandag 8 september 2008 02:41 schreef DarkSystem het volgende:
[..]
Rot toch op, jij bent BJ niet![]()
Je kan niet zó plots veranderen in nog geen jaartje..
Ben ik de enige die 'm op Johnny Depp vind lijken?quote:Op zondag 13 juli 2008 19:01 schreef gesprekje het volgende:
Hier bewijs:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben ze jou gevraagdquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:36 schreef de_boswachter het volgende:
Mail Fok! Radio![]()
![]()
Moet nog steeds lachen om die PM toen ze vroegen of ik in de uitzending wou komen
Baaj wou een nieuw leven beginnen zonder MSN en fok!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:56 schreef Rosbief het volgende:
GVD Baaj, je grap is geslaagd, kom nu onmiddellijk weer terug!........
....Hij is echt weg
Hij kan toch wel even laten weten hoe het er nu mee is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Baaj wou een nieuw leven beginnen zonder MSN en fok!
Laat hem een nieuw leven opbouwen
quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:28 schreef Glennz het volgende:
Ik zie hem nog wel eens in m'n hometown. Hij is echt veranderd.
Pics of het deed niet gebeurenquote:Op woensdag 21 januari 2009 23:28 schreef Glennz het volgende:
Open er maar meteen een topique over als je ze hebt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:33 schreef Glennz het volgende:
[..]
Sorry, geen pics. Zal ik de volgende keer even doen.
Ok.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:42 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Open er maar meteen een topique over als je ze hebt.
Hij zit de laatste tijd veel op GW. Klik.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:11 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Hij kan toch wel even laten weten hoe het er nu mee is.
Ik zeg: Tijd voor een nieuwe fok!tv-reportage.
Ik heb hem ook een keer gezien in du stad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:28 schreef Glennz het volgende:
Respect!quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:28 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb hem ook een keer gezien in du stad.
Borderline, Schizofreen, roep het maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 00:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wat is nou het verhaal achter BG? Was die gast serieus ontspoord dan?.
Maar hij was het dus écht?quote:Op donderdag 22 januari 2009 01:09 schreef cerror het volgende:
[..]
Borderline, Schizofreen, roep het maar.
Ik denk nog steeds dat Tinoz een kloon van BG. is.
Dit geeft je wel wat meer beeld wie die persoon is:quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar hij was het dus écht?
Ja hij is dus echt en gelukkig gaat het beter met hem, als die zijn stijgende lijn heeft doorgezet de laatste maanden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3)
FOK!tv portret: Baajguardian (2/3)
FOK!tv portret: Baajguardian deel 3
quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga toch geen documentaire kijken over die randdebiel, ik wil alleen weten of 'ie echt zo gestoord was of niet.
Dat is het antwoord en anders hou je gewoon je mond.quote:Op donderdag 22 januari 2009 02:24 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Maar hij was het dus écht?
kijken danquote:Op donderdag 22 januari 2009 02:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ik ga toch geen documentaire kijken over die randdebiel, ik wil alleen weten of 'ie echt zo gestoord was of niet.
Lief van je.quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef Chriz2k het volgende:
Ik mis hem.
RickoKun lijkt dan wel op hem qua humor, maar het is toch niet hetzelfde.
Hey, jij ook nog op fok. Bedankt.quote:Op maandag 27 april 2009 09:13 schreef BarraCupraCuda het volgende:
hey BG
goed om te horen dat het zo goed met je gaat!
Dat is niet het type persoon waar ik op val. Anders zou ik net zo goed naar de disco kunnen gaan om daar een one night stand te 'scoren' zoals commercieel gemaakte half negers zoals ruigrijder het zouden noemen.quote:Op maandag 27 april 2009 15:08 schreef nietzman het volgende:
Gewoon nog een paar cruches doen, dan komen de chicks wel Daniel.
Er zijn ook vrouwen in de discotheken die zich niet laten playen door een gespierde gasterd. Die wel inhoud heeft en opzoek is.quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Dat is niet het type persoon waar ik op val. Anders zou ik net zo goed naar de disco kunnen gaan om daar een one night stand te 'scoren' zoals commercieel gemaakte half negers zoals ruigrijder het zouden noemen.
Ik hoef geen oppervlakkige seks, wil gewoon iemand om mij heen die zich oprecht interreseert in wat ik doe en wie ik ben. En geintoxiceerde clubsletten kan je toch niet fatsoenlijk mee praten. Die weten nergens wat van en lullen alleen maar over wat er op het nieuws was of wat je met het nieuwste mobieltje kunt doen. En ik heb toch allang geen telefoon meer en kijk het nieuws ook nooit. Als je ze zou vragen mee te filosiferen over de gouden snede van muziek of een rustige boswandeling voor te stellen krijg je toch niet thuis.
Tja, meiden die van boswandelen en zelfgemaakte muziek houden, waar ik dus voor sta.. die kom je niet zo makkelijk tegen. Maar ik voel er ook niks voor om een contactadvertentie te plaatsen. heb zoiets van.. kom wel iemand tegen als ik 30 ben en anders maar niet, het is niet dat ik nog hoop heb voor de algemene toekomst gezien de staat van de samenleving in deze tijden.
Wie weet heeft de Boswachter nog een tip voor je.quote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef gesprekje het volgende:
Dat is niet het type persoon waar ik op val. Anders zou ik net zo goed naar de disco kunnen gaan om daar een one night stand te 'scoren' zoals commercieel gemaakte half negers zoals ruigrijder het zouden noemen.
Ik hoef geen oppervlakkige seks, wil gewoon iemand om mij heen die zich oprecht interreseert in wat ik doe en wie ik ben. En geintoxiceerde clubsletten kan je toch niet fatsoenlijk mee praten. Die weten nergens wat van en lullen alleen maar over wat er op het nieuws was of wat je met het nieuwste mobieltje kunt doen. En ik heb toch allang geen telefoon meer en kijk het nieuws ook nooit. Als je ze zou vragen mee te filosiferen over de gouden snede van muziek of een rustige boswandeling voor te stellen krijg je toch niet thuis.
Tja, meiden die van boswandelen en zelfgemaakte muziek houden, waar ik dus voor sta.. die kom je niet zo makkelijk tegen. Maar ik voel er ook niks voor om een contactadvertentie te plaatsen. heb zoiets van.. kom wel iemand tegen als ik 30 ben en anders maar niet, het is niet dat ik nog hoop heb voor de algemene toekomst gezien de staat van de samenleving in deze tijden.
BG is nog duidelijk van de pre-Photoshop tijdquote:
Hoezo pre photoshop tijd? Photoshoppen mensen zichzelf helemaal perfect tegenwoordig op fotos dan? :l dat is ook zielig zeg.quote:Op maandag 27 april 2009 15:44 schreef Flashwin het volgende:
[..]
BG is nog duidelijk van de pre-Photoshop tijd
Nee joh, en mensen in het bos genieten juist van de rust en zitten niet te wachten op iemand die ze probeerd te versieren. Trouwens.. versieren kan ik sowieso niet. Dat gaat tegen mijn princiepes in. Ik ben liever gewoon oprecht naar mensen dan dat ik met corny opmerkingen 'leuk' ga zitten doen.quote:Kom je tijdens je boswandelingen nooit vrouwen tegen dan?
Aldus BGquote:Op maandag 27 april 2009 15:23 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Passmailer gebruikt op dat account lol.quote:Waarom post je niet meer onder BaajGuardian trouwens?
Je raaskal video op Youtube was gewoon geweldig, ..zelfs toen was je nog een nuchter persoon!
Neuh, ik doe liever niet meer aan media gerelateerde dingen, acteren heb ik een beetje gehad eigenlijk. Sta wat serieuzer in het leven nu. Enne, bedankt voor het recpets.quote:Gast, doe dan mee met Take Me Out als je een keer buiten het bos bent, ontmoet je genoeg vrouwen die wellicht ook van zulks houden zoals jij anders via Internet iets regelen he.
Nogmaals restecp dat je zo'n verandering hebt doorstaan sinds die reportage.
Ja dat heb ik destijds eens gedaan, was dat niet om hetzelfde filmpje als ik hierboven postte? Volgens mij wel haha, ik dacht even wat views genererenquote:Op maandag 27 april 2009 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vragen jullie je ook af wat er met Baajguardian gebeurd is?
TS opende zijn eigen topic?
Coo, ikzelf vind de muziek van radiostation 0IDM wel tof. Daar komt vanalles voorbij. Tijdje terug zelfs een nummer wat SPREKEND op een van mijn eigen nummers leek qua compositie, echt freaky. En toch was het anders. Maargoed, ik kan dit nummer wel aanraden van mij:quote:Op maandag 27 april 2009 16:30 schreef RichCalibier het volgende:
BG, ---> MUZ![]()
Zal het wel even beluisteren.
Ben zelf sinds kort erg fan geworden van Ambient en dat soort.
Jah dat laatste liedje is mooi he.quote:Dat filmpje![]()
quote:Op maandag 27 april 2009 16:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Vragen jullie je ook af wat er met Baajguardian gebeurd is?
TS opende zijn eigen topic?
Hmm dat is mij iets te lang ben ik bang,quote:Op maandag 27 april 2009 16:53 schreef RichCalibier het volgende:
Dankjewel, die zocht ik!![]()
Trouwens, heel grappig dat je het hier over hebt, want ik ken net een heel goed Ambient stuk dat zeker in jou straatje past, mischien doe je er inspiratie naar op:
''I Program Music'' van Kashiwa Daisuke zal je zeker bekoren!
Het is een cd met 2 lange nummers, waarvan je de opener ''Stella' echt gehoord moet hebben!
Daarvoor hield ik absoluut niet van Ambient muziek, maar hier komt echt alles aan te pas. Piano, soundscapes, waves en veel tringel-geluidjes..echt prachtig, en dat 35 minuten lang!![]()
http://www.musicmeter.nl/album/123320
Ik doelde op hoe je je onderhemd strak trok rond je buikquote:Op maandag 27 april 2009 16:05 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Hoezo pre photoshop tijd? Photoshoppen mensen zichzelf helemaal perfect tegenwoordig op fotos dan? :l dat is ook zielig zeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
Oke, tof!quote:Op maandag 27 april 2009 17:06 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Hmm dat is mij iets te lang ben ik bang,
Maar ik zal het een keer luisteren, zet ik et wel op mijn mp3 speler als ik ooit weer eens nieuwe batterijen haal voor dat ding.
quote:Op maandag 27 april 2009 17:14 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Ik doelde op hoe je je onderhemd strak trok rond je buik
Eh, ik trok helemaal niks strak ik had gewoon een baggy shirt aan en wilde laten zien hoe mijn abdomen verbeterd is, ik hield het gewoon van achter vast. Wil best een foto maken zonder shirt maar ik heb borst/buik haar en ik dacht, mischien gaan mensen daar over janken dus laat ik gewoon met tshirt aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook best wel slim.
PM hem/haar andersquote:Op maandag 27 april 2009 17:19 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Eh, ik trok helemaal niks strak ik had gewoon een baggy shirt aan en wilde laten zien hoe mijn abdomen verbeterd is, ik hield het gewoon van achter vast. Wil best een foto maken zonder shirt maar ik heb borst/buik haar en ik dacht, mischien gaan mensen daar over janken dus laat ik gewoon met tshirt aan.
Mn buurman is verhuist. De lul. Ik wil ook verhuizen maar dat stakkerige kut accolade doet moeilijk omdat ze een vete met mn moeder over andere zaken hebben. Nogal stressvol want ik zit ermee.quote:Op maandag 27 april 2009 17:22 schreef RichCalibier het volgende:
Betast je buurman je trouwens nog, BG?![]()
Je moet maar zo denken; je hoeft geen homo te zijn om aan mannen te denken.
Ja vind ik best zolang je maar niet weer een hele zooi aan onbekenden in het gesprek gooit. Heb geen zin in discussies over de nieuwste 'gave' disconummers en merken energy drinks enzo.quote:
quote:Op dinsdag 28 april 2009 19:04 schreef gesprekje het volgende:
[..]
Ja vind ik best zolang je maar niet weer een hele zooi aan onbekenden in het gesprek gooit. Heb geen zin in discussies over de nieuwste 'gave' disconummers en merken energy drinks enzo.Eens kijken of ik je nog ertussen heb staan.
wat is je msn dan ?quote:
Ook niet in ruil voor een koekje ?quote:
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 17:00 schreef BlackRhino het volgende:
Wow, die is lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |