en toen kwam BaajGuardianquote:Op maandag 17 september 2007 09:03 schreef Miljonair het volgende:
.. en loopt nu aan één stuk door te zeiken!![]()
Een van mijn vrienden heeft dus vorig weekend voor het eerst geneukt, hij is dus ontmaagd.
Die kerel is 26, dus dat is vrij laat...![]()
Nu loopt ie dus al een week te ouwehoeren over zijn eerste keer en hoe lekker dat wijf was. Lekkere borsten, mooi figuurtje, strak, etc, etc....![]()
En hij is het meest trots op het feit dat zij op hem is afgestapt en dat hij er zelf niets voor heeft gedaan....![]()
Ik snap wel dat het een hele ervaring is, maar waarom moet je daar in godsnaam mee te koop lopen als je al 26 bent...![]()
Been there, done that.![]()
Klacht: vriend van 26 is ontmaagd en gedraagt zich meteen als een 16 jarige....![]()
quote:Op maandag 17 september 2007 15:50 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mischien dat je het kunt voorstellen hoe speciaal zoiets kan voelen als je dat nog nooit hebt gedaan?
Sukkel.
Ik ben zelf 24 en nog maagd, mag ik straks niet blij zijn als ik eens geneukt heb? Ben ik dan ook een sukkel net als die vriend van je?
quote:Op maandag 17 september 2007 18:01 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben een einzelganger, een componistt en filosoof, zie je iemand die dat is al bij een vereniging?
Ik houd niet van grote groepen mensen tenzij het onpersoonlijk is.
Ik val trouwens niet op oudere vrouwen, ik ben op seksueel gebied parthenofiel en dat is al moeilijk genoeg ja, want dat word al sowieso niks.
quote:
quote:Op woensdag 19 september 2007 12:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Check, hier was ik aan het fappen, hoor je ook wel aan de zware hijggeluiden.
[[url=http://i210.photobucket.com/albums/bb228/Calaman/th_hertjefap.jpg]afbeelding][/URL]
het was wel lekker.
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:09 schreef Stommie het volgende:
[..]
malle bReEzAh kut, je hebt nog meer make-up op dan een schoonmoeder die vreemdgaat..
ga lekker mannen van 40 neuken![]()
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Waarom lachen jullie om mij dan, ik ben toch gewoon normaal of niet dan...
pfff...
of juist nietquote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef Jesse_ het volgende:
ik voel potentie
quote:Op woensdag 19 september 2007 13:31 schreef wise het volgende:
awh een gevoelige jongen.
geen zorgen, hij komt zo wel uit de kast.
de flikker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |