Tegenover een basisschool trouwens dus dat is gezien BGs geschiedenis niet al te verstandig.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:33 schreef nietzman het volgende:
Ik weet nog wel waar z'n moeder woont?
Wie niet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
Owja, BJ was ook nog eens pedoalthans hij viel op meiden van 15 ~17 oid.
quote:
En als je het tegen hem zei kreeg je een heel essay over het verschil tussen pedofilie en zijn gezonde voorkeur voor 14-jarige familieleden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef afcajos het volgende:
Owja, BJ was ook nog eens pedoalthans hij viel op meiden van 15 ~17 oid.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef P8 het volgende:
kan iemand eens een link posten van eht topic waar hij voor het eerst toegeeft met zijn nichtje gezoend te hebben?
Ja die topic wil ik ook wel lezenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef P8 het volgende:
kan iemand eens een link posten van eht topic waar hij voor het eerst toegeeft met zijn nichtje gezoend te hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
Kijk flashwins signature?quote:
Homosexual people are gay!quote:
Ja dat klopt... wat was het ook alweer? Efebofilie?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:15 schreef Nosh het volgende:
[..]
En als je het tegen hem zei kreeg je een heel essay over het verschil tussen pedofilie en zijn gezonde voorkeur voor 14-jarige familieleden.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofiliequote:Op donderdag 3 juli 2008 15:34 schreef refused. het volgende:
[..]
Ja dat klopt... wat was het ook alweer? Efebofilie?Als je dat niet wist dan was je ook gelijk kortzichtig en dom .
quote:
"De seksuele voorkeur voor rijpende meisjes ..."quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Efebofilie
Dat was het ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was getekend,
elfzesendertig
Ja. BG heeft een motoriek van een gehandicapte. Heel traagquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:33 schreef Kanonskogel het volgende:
Heeft iemand nog die fok tv items van hem?
Was wel lachen om te zien .
Hij slikte toch ook tal van medicijnen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. BG heeft een motoriek van een gehandicapte. Heel traag
Hij kan anders een aardig potje piano spelen, dus dat ben ik niet met je eens.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:35 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ja. BG heeft een motoriek van een gehandicapte. Heel traag
Beach goed manquote:Op donderdag 3 juli 2008 18:05 schreef Beach het volgende:
StarGazer op dat moment kwakte ik mijn toetsenbord onder
FOK!tv portret: Baajguardian (1/3)quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:35 schreef afcajos het volgende:
Was ook zo'n mooie fokreportage van sunchaser? van. Zoeen kansloze gast die BJ en daarom weer leuk.. Ik wil hem terug
sale of approvalquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij slikte toch ook tal van medicijnen?![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
"Kantklosklossenmaker".quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:22 schreef nietzman het volgende:
Kun je me die faalhumor van je even uitleggen, elfzesendertig?
Hij komt ook nooit buitenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:02 schreef Glennz het volgende:
Ik woon in Heerenveen maar heb hem nog nooit gezien
Wat ben jij een kutuser zeg met je "seal of approval"quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:36 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Hij slikte toch ook tal van medicijnen?![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutuser zeg met je "seal of approval"
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Wat ben jij een kutuser zeg met je "seal of approval"
Nein, hij is niet te spottenquote:
trieste mongooltje met je flikker sealquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:31 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
"Kantklosklossenmaker".
Over faalhumor gesproken.
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Vertel hem eens even dat hij terug moet komen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 19:00 schreef GaylordF0kker het volgende:
Hij zit op grenswetenschap.nl. Vandaag nog gezien.
Weer eentje die valt over een simpel plaatjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:54 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
trieste mongooltje met je flikker seal
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Weer eentje die valt over een simpel plaatjeJe hebt vast een moeilijk leven, of niet?
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
De reacties motiveren mij juist om door te gaanquote:
dit topic is een ode aan BaajGuardian, pas maar op jongeman, straks ziet ie je kutseal en dan stuurt ie ze broertje op je af!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
De reacties motiveren mij juist om door te gaanPrachtig hoe gefrustreerd sommige mensen zijn
![]()
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Oh ja, die werd soms wel eens helemaal para! Oppassen geblazen voor mij! Ik hou nu op met de seal, want ik heb genoeg materiaal voor mijn fotoboekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:58 schreef Stommie het volgende:
[..]
dit topic is een ode aan BaajGuardian, pas maar op jongeman, straks ziet ie je kutseal en dan stuurt ie ze broertje op je af!
Fotoboek? Rampenreportage zul je bedoelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:01 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Oh ja, die werd soms wel eens helemaal para! Oppassen geblazen voor mij! Ik hou nu op met de seal, want ik heb genoeg materiaal voor mijn fotoboek![]()
wtf, daarom is fok altijd zo traagquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:12 schreef BozoNightmare het volgende:
die idioot had ooit een stuk of 400 (voornamelijk jeugd-) foto's in zn fok-fotoboek staan
mooie reflectie van je eigen leven? aandacht trekkent kut kindquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Weer eentje die valt over een simpel plaatjeJe hebt vast een moeilijk leven, of niet?
[ afbeelding ]
Was getekend,
elfzesendertig
Druifje toch. Wil je er misschien over praten?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
mooie reflectie van je eigen leven? aandacht trekkent kut kind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |