abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59890580
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:02 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Want bungeejumpen is te vergelijken met seks . En alleen omdat seks voor jou nooit fijn is geweest (blijkbaar) zijn alle vrouwen die wel een fijn seksleven hebben stom.
Je begrijpt er overduidelijk geen hout van. Nogal zwak om mijn vergelijking op die manier neer te zetten. Uiteraard ging het me daarbij niet om de activiteit zelf, maar om het principe van het verlangen. Leer lezen en interpreteren.
pi_59890603
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Mag ik trouwens nog wel praten tijdens de seks?
Als je het netjes vraagt, mag je je zegje doen hoor .
pi_59890615
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef Ticket het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat de eerste keer rukken niet als ontmaagding geldt?
Een orgasme als gevolg van rukken dan ?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:15:43 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59890617
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Perfecte genen? Integendeel zou ik zeggen, dat zijn ze juist niet.
Verklaar je nader...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:16:27 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59890636
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef floris.exe het volgende:
Als je het netjes vraagt, mag je je zegje doen hoor .
Ik praat nooit netjes tijdens seks.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59890696
quote:

[..]

Natuurlijk niet, droeftoeter.
pi_59890700
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je begrijpt er overduidelijk geen hout van. Nogal zwak om mijn vergelijking op die manier neer te zetten. Uiteraard ging het me daarbij niet om de activiteit zelf, maar om het principe van het verlangen. Leer lezen en interpreteren.
Ik vind het alsnog niet te vergelijken met elkaar. Ik neem aan dat je bungeejumpen als hobby bedoelt. Verlangen naar een hobby vind ik een groot woord. Mijn hobby's vind ik leuk om te doen en ergens is het bevredigend. Maar verlangen naar seks is iets heel anders dan verlangen naar een hobby. Overigens heb ik het nu wel over seks met iemand van wie je houdt, niet random persoon #238.
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59890757
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Bij het principe van het verlangen komen dingen kijken als liefde, aantrekkingskracht, intimiteit, lust....
Als je het hebt over het leuk vinden van bungejumpen vind ik persoonlijk verlangen nogal een overtrokken term en daarmee jouw vergelijking als een lul op een drumstel slaan.
Enerzijds vindt je dat mensen niet klakkeloos over seks moeten praten, anderzijds benoem je seks als iets wat men doet omdat men het nou eenmaal leuk vindt... Nogal een dubbele moraal vrind!
pi_59890777
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik praat nooit netjes tijdens seks.
pi_59890822
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Mag ik trouwens nog wel praten tijdens de seks?

En zie hoe snel de vrouw weer gewoon om toestemming vraagt als er eenmaal een echte man opstaat
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59890983
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Verklaar je nader...
In tegenstelling tot wat jij misschien denkt zie ik mijzelf niet als perfect en genetisch gezien al helemaal niet. Ik heb fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal heb ik een grote aanleg voor neerslachtigheid die, zoals het lijkt, vooral genetisch van aard is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:27:56 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59890999
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef Manono het volgende:

[..]

En zie hoe snel de vrouw weer gewoon om toestemming vraagt als er eenmaal een echte man opstaat
Een echte dominante man, eentje die het van nature uitstraalt
pi_59891015
Oh god een depressieveling die niet van sex houdt. Zéér aantrekkelijk!
pi_59891038
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Ik vind het alsnog niet te vergelijken met elkaar. Ik neem aan dat je bungeejumpen als hobby bedoelt. Verlangen naar een hobby vind ik een groot woord. Mijn hobby's vind ik leuk om te doen en ergens is het bevredigend. Maar verlangen naar seks is iets heel anders dan verlangen naar een hobby. Overigens heb ik het nu wel over seks met iemand van wie je houdt, niet random persoon #238.
Verlangen is verlangen. Als je zegt dat je blij bent niet iemand te zijn die geen verlangen heeft naar seks, dan is dat alleen omdat jij als je huidige persoon wèl verlangt naar seks. Was je feitelijk die andere persoon, dan had je dat verlangen dus niet en dus miste je ook niets. Precies hetzelfde geldt voor een willekeurig ander verlangen, zoals ook bungeejumpen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:30:19 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59891059
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef floris.exe het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat jij misschien denkt zie ik mijzelf niet als perfect en genetisch gezien al helemaal niet. Ik heb fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal heb ik een grote aanleg voor neerslachtigheid die, zoals het lijkt, vooral genetisch van aard is.
Ow... Dus je bent ook niet in staat om een vrouw het meest belangrijke in haar leven te schenken. Namelijk de mogelijkheid om voor haar echtgenoot te zorgen en zijn nageslacht op te voeden...
pi_59891080
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Jij kunt niet bepalen welke man wel en niet echt dominant is. En al helemaal niet zolang je wordt beschermd door zoiets als de wet.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:31:02 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59891084
Je kan me niet wijsmaken dat wanneer je ooit goede seks hebt gehad, je daar -al is het slechts zo nu en dan- niet weer naar verlangt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59891124
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow... Dus je bent ook niet in staat om een vrouw het meest belangrijke in haar leven te schenken. Namelijk de mogelijkheid om voor haar echtgenoot te zorgen en zijn nageslacht op te voeden...
Wat dat betreft zal ik haar inderdaad teleur moeten stellen. Maar wie weet denk ik daar over vijf jaar weer heel anders over. Het is trouwens wel iets waar ik wel eens over nadenk, want je ziet dat de meeste vrouwen uiteindelijk toch wel kinderen willen. Het zou dus kunnen dat ik daardoor de boot mis.
pi_59891134
Oeh, wederom geen reactie....
Behalve in bed ook verbaal niet zo'n held als je zou willen zijn?
pi_59891173
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Je kan me niet wijsmaken dat wanneer je ooit goede seks hebt gehad, je daar -al is het slechts zo nu en dan- niet weer naar verlangt.
Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde het bij wijze van spreken. Wel vind ik dat seks voor mij onderdoet voor andere dingen.
pi_59891201
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:33 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde het bij wijze van spreken. Wel vind ik dat seks voor mij onderdoet voor andere dingen.
Als je nou een belachelijk goede gitarist zou zijn, zou ik dat nog een beetje snappen.

i LOVE you baby, but not like i love my guitar!
pi_59891232
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je nou een belachelijk goede gitarist zou zijn, zou ik dat nog een beetje snappen.

i LOVE you baby, but not like i love my guitar!
Dat je het niet snapt maakt het niet minder waar. Iedereen heeft zijn eigen passies.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:38:52 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59891301
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Jij kunt niet bepalen welke man wel en niet echt dominant is. En al helemaal niet zolang je wordt beschermd door zoiets als de wet.
Daar vergis je je in... Natuurlijke dominantie is aangeboren, dat kun je niet leren. En het is ook niet iets dat je kunt verbergen. De ware vrouw herkent zo'n man uit duizenden...
pi_59891409
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:36 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat je het niet snapt maakt het niet minder waar. Iedereen heeft zijn eigen passies.
En nog reageer je niet op een paar posts eerder... Je lijkt wel een wijf; Lekker ergens overheen lullen in de hoop dat iedereen het vergeet om je gelijk maar te krijgen.
pi_59891428
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:38 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Daar vergis je je in... Natuurlijke dominantie is aangeboren, dat kun je niet leren. En het is ook niet iets dat je kunt verbergen. De ware vrouw herkent zo'n man uit duizenden...
Waar is dit op gebaseerd ?
pi_59891458
quote:

[..]

En het is iets dat je niet hoeft te bewijzen.
Zoveel mannen die nooit zullen begrijpen dat er een groot verschil is tussen zijn en doen (alsof...)
pi_59891494
Auwa voor fuifduif.

vrijdag 4 juli 2008 @ 15:46:32 #230
190672 MissGolightly
Less is Bore
pi_59891519
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:

Ja, wel als het op jouw manier gebeurt.
[..]

Je miskent dat mannen en vrouwen verschillend zijn. Ik zou die feministische literatuur eens laten staan...
[..]

Mijn manier? Ben jij er bij als ik over seks praat dan?

Het grappige van feministische literatuur is dat heel váák benadrukt wordt dat man en vrouw in wezen anders zijn. Dit wordt dan ook wel aangeduid met de term 'verschildenken'. Vrouwen hebben een andere belevingswereld en vaak een andere manier van denken en door te praten over seks willen ze heus niet hetzelfde zijn als een man. Het is erg vervelend dat het openlijk praten over seks steeds in verband wordt gebracht met 'onvrouwelijk' zijn.
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_59891673
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:44 schreef MarMar het volgende:

[..]

En het is iets dat je niet hoeft te bewijzen.
Zoveel mannen die nooit zullen begrijpen dat er een groot verschil is tussen zijn en doen (alsof...)
Waarom zou de man het niet begrijpen? Dominantie is niet iets voorgeprogrammeerd, maar het is gedrag. Zo zou je kunnen zeggen dat in bijvoorbeeld Iran alle mannen die hun vrouw kort houden dominant zijn. De mannen onderling verschillen uiteraard in dominantie maar tegenover vrouwen zijn ze per definitie dominant.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:56:14 #232
190672 MissGolightly
Less is Bore
pi_59891800
Trouwens, niet alle mannen zijn van nature dominant en niet alle vrouwen zijn van nature onderdanig. Het idee dat het 'natuurlijk' is dat mannen de touwtjes in handen hebben vind ik onzin, het is er eerder cultureel ingeslopen en de conservatieve sukkels in dit topic hebben er moeite mee om hiermee om te gaan.
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_59891811
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:51 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Waarom zou de man het niet begrijpen? Dominantie is niet iets voorgeprogrammeerd, maar het is gedrag. Zo zou je kunnen zeggen dat in bijvoorbeeld Iran alle mannen die hun vrouw kort houden dominant zijn. De mannen onderling verschillen uiteraard in dominantie maar tegenover vrouwen zijn ze per definitie dominant.
Zoveel mannen == de man?

DE man bestaat niet.
pi_59891995
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef Sjeen het volgende:

Hihi neh alleen voor die uitstraling doen we het niet meer, als wij de kast weer in moeten willen we minstens concrete-dominante-mannen-resultaten. Een credit card ofzo.

[ Bericht 0% gewijzigd door Manono op 04-07-2008 18:52:28 ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 16:03:37 #235
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59892009
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:51 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Neen, het spijt me, dat is niet het geval... Ik kan een man fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal een grote aanleg voor neerslachtigheid niet als dominant ervaren...

Diederik_Duck echter... Die is zo dominant dat het er zelfs online vanaf straalt, dat is pas een echte man
pi_59893901
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef floris.exe het volgende:

[..]

*insert ORLY plaatjes*
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59894407
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:03 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Neen, het spijt me, dat is niet het geval... Ik kan een man fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal een grote aanleg voor neerslachtigheid niet als dominant ervaren...

Diederik_Duck echter... Die is zo dominant dat het er zelfs online vanaf straalt, dat is pas een echte man
Je bent zo doorzichtig. Je propeert nu de verstandhouding tussen DD en mij te verstoren door mij te beledigen en hem te vleien. Zoals ik al zei: zonder de wet is iedere man dominant die er voor kiest dat te zijn.
pi_59894430
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:40 schreef Flashwin het volgende:

[..]

*insert ORLY plaatjes*
Waar zijn die plaatjes dan? Wat een post
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:15:00 #239
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59894438
quote:

[..]

Nee Floris,

In je urinebuis van je penis zit een maagdenvlies, die moet je open prikken met je vinger, een speld mag ook als je een kleinere penis als mij hebt!

Groetjes,

Henk het zalmpje
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:17:55 #240
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59894474
quote:

[..]

Dominantie valt zeker wel aan te leren imo. Meeste mannen hebben het niet van nature, maar met de juiste karakterverandering en juiste instelling valt dominantie aan te leren.
Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
pi_59894502
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:17 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Dominantie valt zeker wel aan te leren imo. Meeste mannen hebben het niet van nature, maar met de juiste karakterverandering en juiste instelling valt dominantie aan te leren.
Zoals ik reeds zei: het is een keuze.
pi_59894507
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:12 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je bent zo doorzichtig. Je propeert nu de verstandhouding tussen DD en mij te verstoren door mij te beledigen en hem te vleien.
gast..houd op man. ik ga stuk hier
pi_59894553
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:20 schreef Flashwin het volgende:

[..]

gast..houd op man. ik ga stuk hier
Hij gaat stuk en denken dat zijn forumgenoten dat iets interesseert . Gast je staat er helemaal alleen voor.
pi_59894592
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Hij gaat stuk en denken dat zijn forumgenoten dat iets interesseert . Gast je staat er helemaal alleen voor.
Neehoor, ik ook . Je hele "glas halfleeg, seks is klote en vrouwen zijn kut"-houding begint een beetje te vervelen. Zoek een psycholoog ofzo
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:38:00 #245
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59894744
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:20 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Zoals ik reeds zei: het is een keuze.
Is het niet, het valt aan te leren. Je kan niet kiezen van: Vandaag ben ik dominant. Het vereist ervaring, inzicht en mss zelf begeleiding. Dominantie is niet een vrouw afblaffen en onderdanigheid eisen. Dominantie is leding nemen, lijnen uitzetten, bescherming fingeren, een soort van 'oke we doen het op mijn manier en je hoeft je geen zorgen erover te maken'. Geen agressie, maar wel laten zien dat je niet over je heel laat lopen.
Domina
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
pi_59894786
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:12 schreef floris.exe het volgende:

Zoals ik al zei: zonder de wet is iedere man dominant die er voor kiest dat te zijn.

Hohoho, mannetjes die alleen vrouwtjes kunnen domineren zijn zwak. Zonder wet worden die vrouwtjes allemaal ingepikt door de mannetjes die andere mannetjes domineren en daarna worden de zwakke mannetjes doodgebeten. Je hebt je SAS Survival handbook niet goed gelezen darling.
pi_59894848
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Is dit nu proberen je [virtueel] dominant op te stellen? Je faalt jammerlijk hoor, maar het is in ieder geval beter dan je zoveelste "ik ben maagd, help mij" topic
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:52:31 #248
206679 Laertes
Everybody lies
pi_59894957
"What do you think? Is he seizing or dancing?"
pi_59896563
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Het gaat over alle vormen met betrekking tot de openbaarheid. Zoals gezegd: partners onderling is alleen maar goed dat ze praten over dit soort zaken. Het gaat mij om de ontwikkeling dat vrouwen zich profileren als onafhankelijke seksuele wezens die mannen gebruiken voor hun eigen doelen. Ik denk dat je als vrouw dan weinig zicht hebt op de werkelijkheid zoals die feitelijk is.
Wat is de werkelijkheid volgens jou dan?
Maar je vind dan toch ook dat mannen niet over seks moeten praten (naast vrouwen), omdat je het in z'n algemeenheid iets vind dat privé is. Toch?

En als je het dan hebt over vrouwen die zich profileren als onafhankelijke seksuele wezens die mannen gebruiken voor hun eigen doelen... nooit gehoord van femme fatale?
Ik zeg niet dat ik deze attitude bewonder, the opposite. Maar om vrouwen te noemen, terwijl over het algemeen mannen ook erg makkelijk vrouwen gebruiken voor seksuele doeleinden.. Zeg dan dat je dat soort gedrag laag vindt.
pi_59898308
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef Manono het volgende:

[..]

Het was zo'n stoere opmerking totdat jij er dit van maakte .
Toestemming, tis je papa niet !
pi_59898357
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Oh nee... een "who's your daddy" roepert!
Best een afknapper... incestueuze toespelingen...
pi_59899005
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef MarMar het volgende:

[..]

Oh nee... een "who's your daddy" roepert!
Best een afknapper... incestueuze toespelingen...
Zo serieus was het ook niet .
Maar 1 ding, je gaat niet toestemming vragen.
Overleggen is iets anders.
pi_59899026
Sex & The City-taferelen ( ) en dildoparties ( ) zijn niet mijn ding. Ik praat liever niet over seks met vrouwen, maar met bepaalde mannen...

Oh no, nu ben ik vast ordinair.

- Verkapte TVP -
pi_59899052
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe is die verhouding tot de vrouw dan?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar .
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Niet uit de eerste hand natuurlijk (ik ben geen vrouw). Maar ik ben bv wel bekend met het fenomeen dildoparty ( ), en daar kan ik wel bepaaalde conclusies uit trekken...
Serieus ? . Daar heb ik dus weer nooit van gehoord..
Sowieso vind ik het nogal persoonlijk liggen hoe open je erover praat.
Bij sommige vriendinnen blijft het bij dat en dat gedaan.. bij anderen gaat het tot meer in details. Maar de hele bedoeling van het gesprek was niet om een jongen slecht af te tekenen.
pi_59899075
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Chrrris het volgende:

Ja hoi waar zie je me voor aan, ik weet dat het een stoere opmerking was. Een leuke. We kunnen allemaal lezen behalve jij. De mijne was een grapje, jeweets, winky smiley enzo?

Btw, ga jij nu nog ff achter elkaar op elk postje in dit topic reageren?

Kutklonen.
pi_59899161
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:06 schreef Manono het volgende:

[..]

Ja hoi waar zie je me voor aan, ik weet dat het een stoere opmerking was. Een leuke. We kunnen allemaal lezen behalve jij. De mijne was een grapje, jeweets, winky smiley enzo?

Btw, ga jij nu nog ff achter elkaar op elk postje in dit topic reageren?

Kutklonen.
Wie kutklonen?

Heb je er problemen mee, ben je altijd zo aardig ?
pi_59899405
Jemig zeg, die Manono spoort niet. Die ziet ze vliegen.
pi_59899615
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:22 schreef floris.exe het volgende:
Jemig zeg, die Manono spoort niet. Die ziet ze vliegen.
'Jemig zeg'? Het Alphagehalte druipt er wel vanaf he bij jou, fuifdruif.
Ga je mijn andere posts nog eens inhoudelijk counteren of durf je dat alleen met bijval, o schrik van de jungle?
pi_59900003
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:32 schreef Manono het volgende:

[..]

Ga je mijn andere posts nog eens inhoudelijk counteren of durf je dat alleen met bijval, o schrik van de jungle?
Je bent echt aan het aanvallen he? Kan het bij jou ook op een niet agressieve manier, zonder de ander zover mogelijk de grond in te drukken.
'alphagehalte' (wat is daar trouwens mis mee? en voel je je echt zoveel beter?). 'schrik van de jungle', 'inhoudelijk counteren of durf je alleen met bijval'.
Je wilt iemand wel in een hoekje drijven he.. waarom? Voel je je daardoor beter?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:19:12 #260
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_59900659
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:32 schreef Manono het volgende:

[..]

Fluctuaties van de hormoonspiegel in actie op het internet
pi_59900735
Hee 'floris', heeft iemand je wel eens verteld dat er iets goed mis met jou is?
pi_59900824
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hee 'floris', heeft iemand je wel eens verteld dat er iets goed mis met jou is?
Zou je dat willen toelichten?
pi_59900864
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef Chrrris het volgende:

[..]

Je bent echt aan het aanvallen he? Kan het bij jou ook op een niet agressieve manier, zonder de ander zover mogelijk de grond in te drukken.
'alphagehalte' (wat is daar trouwens mis mee? en voel je je echt zoveel beter?). 'schrik van de jungle', 'inhoudelijk counteren of durf je alleen met bijval'.
Je wilt iemand wel in een hoekje drijven he.. waarom? Voel je je daardoor beter?

Warum, warum, warum sein die Bananen krum.

OK, ik heb geen hekel aan Vivi, ik vind haar verder prima reacties geven. Krea heeft het over zichzelf afgeroepen ennuh, oja Tong heeft gewoon geen leven. Moet ik verder nog ergens boete voor doen? Mooi. Dan mag je nu weer on topic gaan of je moedercomplex bij iemand anders aanhaken.

Saaie kutklonen.
pi_59900962
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:26 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Zou je dat willen toelichten?
Ooh jawel hoor. Jij komt altijd met belachelijke reacties, niets is in jouw ogen goed, bijv. je reacties in de sexy&gewaagd reeks, waarom ga je er kijken als je al weet dat wat er staat je niet zal bevallen?
En nee dit zeg ik niet omdat ik me persoonlijk aangevallen voel oid.

Het is duidelijk dat jij mannen ziet als superieur aan vrouwen, en ik denk niet dat dat nog iets geoorloofds is in de 21e eeuw. Waar baseer je het uberhaupt op?
pi_59901112
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:28 schreef Manono het volgende:

[..]

OK, ik heb geen hekel aan Vivi, ik vind haar verder prima reacties geven. Krea heeft het over zichzelf afgeroepen ennuh, oja Tong heeft gewoon geen leven. Moet ik verder nog ergens boete voor doen? Mooi. Dan mag je nu weer on topic gaan of je moedercomplex bij iemand anders aanhaken.

Saaie kutklonen.
Sorry hoor, ik mag dan misschien issues hebben, maar bij jou lopen de radertjes alle kanten behalve de goede op. Wat wil je nu eigenlijk met deze post zeggen? Het slaat kant noch wal. Of heb je vanavond te diep in het glaasje gekeken of een trekje te veel genomen? Dat kan ook nog natuurlijk.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:40:01 #266
158452 IQM
I am the one
pi_59901195
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:36 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Sorry hoor, ik mag dan misschien issues hebben, maar bij jou lopen de radertjes alle kanten behalve de goede op. Wat wil je nu eigenlijk met deze post zeggen? Het slaat kant noch wal. Of heb je vanavond te diep in het glaasje gekeken of een trekje te veel genomen? Dat kan ook nog natuurlijk.
Ráákt kant noch wal.
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
pi_59901198
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:31 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Ooh jawel hoor. Jij komt altijd met belachelijke reacties, niets is in jouw ogen goed, bijv. je reacties in de sexy&gewaagd reeks, waarom ga je er kijken als je al weet dat wat er staat je niet zal bevallen?
Hallo zeg, dit is Fok!. Doe nu niet alsof afzeiken hier een vies woord is. Ga je op basis van een paar postjes van mij in dat topic mij als een psycho afschilderen? Lijkt me wat voorbarig.
quote:
Het is duidelijk dat jij mannen ziet als superieur aan vrouwen, en ik denk niet dat dat nog iets geoorloofds is in de 21e eeuw. Waar baseer je het uberhaupt op?
Zoals al eerder in dit topic duidelijk is gemaakt: of het nu de 21ste eeuw is, de 12de of de 50ste, what the hell heeft dat er mee te maken? Kom liever met steekhoudende argumenten aan. Maar enfin, mannen zie ik niet als superieur aan vrouwen. Ik wijs er enkel op dat iedereen zijn eigen plaats heeft en dat het traditionele rolpatroon natuurlijker is dan het moderne.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:45:34 #268
158452 IQM
I am the one
pi_59901329
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:40 schreef floris.exe het volgende:
op basis van een paar postjes
'Nuff said.
Scio Melius
Gelul.
pi_59901411
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:45 schreef IQM het volgende:

[..]

'Nuff said.
Mensen die een posthistory erbij halen, hoe triest . Probeer het ook eens met argumenten binnen de discussie. Je krijgt een nieuwe kans.
pi_59901614
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:28 schreef Manono het volgende:

[..]

Saaie kutklonen.
Oke prima, tis niet alsof ik al je reacties bij hou.

..En zo heb je ook van die gefrustreerde kutkloontjes

En voor de rest moet er geen onderscheid zijn tussen mannen en vrouwen wat betreft praten over sex.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:58:28 #271
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_59901651
GEEN WOORDEN MAAR DADEN hand in hand kameraden wtf omgbbq
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
pi_59901694
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:58 schreef MooieLuL het volgende:
GEEN WOORDEN MAAR DADEN hand in hand kameraden wtf omgbbq
Draag iets zinvols bij of scheer je weg, schorrie morrie.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:01:08 #273
162543 MooieLuL
er is maar één lul zo mooi
pi_59901731
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:00 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Draag iets zinvols bij of scheer je weg, schorrie morrie.
LOL.exe
ja echt...tjeck Feaubeaux! :')
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:03:06 #274
81237 releaze
best of both worlds
pi_59901774
ik snap nog steeds even niet waarom het traditionele rolpatroon natuurlijker is.
bij alle diersoorten zijn er man-vrouw rolpatronen te herkennen, maar ieder ras of soort heeft weer zijn eigen regels. Er lijkt mij dus geen biologische, vaststaand, universeel rolpatroon voor het gedrag van de verschillende seksen. Je zou wel kunnen zeggen dat ieder ras/soort vanuit zijn biopsychologische ontwikkeling een voorkeur heeft ontwikkeld voor een zeker rolpatroon, dat dit gegeven opzich universeler is dan de inhoud van het rolpatroon, en dat dit ook voor de mens geldt. (het heeft het vermogen tot rolpatroonvorming)

Maar door de menselijke biopsychologische ontwikkeling hebben wij rolpatronen die om de x tijd veranderen. We hebben nu 'de gelijkheid/gelijkwaardigheid van mannen en vrouwen' in het westen, vrouwonderdrukking in Somalie en alles dat er tussen zit, en vroeger in het westen hadden we dat ook, en nog vroeger in het westen hadden we weer de gelijkheid/gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen. Nog een langere tijd geleden ergens meer zuidelijker van hier hadden we zelfs de tijden dat vrouwen heersten over mannen, etc. Patriachaal, matriarchaal, zelfdechaal, eigenchaal, door de geschiedenis van de mensheid blijft het maar afwisselen.

Ik kan dus niet geloven in de stelling dat het traditionele rolpatroon met al zijn definities natuurlijker is dan het moderne. Over beter begin ik niet eens, dat is honderdduizendmaal complexer.
pi_59901808
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Mensen die een posthistory erbij halen, hoe triest . Probeer het ook eens met argumenten binnen de discussie. Je krijgt een nieuwe kans.
Ik vind die posthistory ook behoorlijk triest hoor. Dat spreekt eigenlijk voor zich!!
pi_59901857
quote:

[..]

Nou wat is er mis met mij dan zeg het eens?
pi_59901911
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:06 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nou wat is er mis met mij dan zeg het eens?
Ik had het met die post toch tegen Manono ?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:09:12 #278
158452 IQM
I am the one
pi_59901920
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Mensen die dat soort topics openen, hoe triest. En nee, dat probeer ik niet. Je posthistory zegt genoeg.
Scio Melius
Gelul.
pi_59901997
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:09 schreef IQM het volgende:

[..]

Mensen die dat soort topics openen, hoe triest. En nee, dat probeer ik niet. Je posthistory zegt genoeg.
Ik snap wat je probeert te zeggen maar je ziet het niet goed. Een discussie moet je voeren binnen het kader van de discussie. Alles wat daarbuiten valt moet je er niet in betrekken, dat is onprofessioneel en kinderachtig. Daarbij komt dat ik graag niet iedere keer in verband wil worden gebracht met fuifduif. Is verleden tijd snappie?
pi_59902017
quote:

[..]

Alles kan. Melkkan, koffiekan, waterkan, alleen Wim Kan niet meer

Luister ik zal on topic blijven, zwak mannetje met rommelig DNA en veels te groot ego, wat voor jou de goede kant is, is voor mij een reden om juichend in een andere richting te rennen, humor, try some. Ik heb vanmiddag een paar inhoudelijke reacties gepost waar je waarschijnlijk geen antwoord op wist maar ga dan nu niet de slimmerd uithangen met duffe loze opmerkingen, vooral als jou niks gevraagd werd. Kssst, in de hoek, 10 weesgegroetjes en zonder geil wijf naar bed vanavond.
pi_59902029
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:08 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik had het met die post toch tegen Manono ?
Oeps. ik zie het nu ja. sorry
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:16:05 #282
158452 IQM
I am the one
pi_59902102
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:12 schreef floris.exe het volgende:
Is verleden tijd
Blijkbaar niet.
Scio Melius
Gelul.
pi_59902113
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:12 schreef Manono het volgende:

[..]

Alles kan. Melkkan, koffiekan, waterkan, alleen Wim Kan niet meer

Luister ik zal on topic blijven, zwak mannetje met rommelig DNA en veels te groot ego, wat voor jou de goede kant is, is voor mij een reden om juichend in een andere richting te rennen, humor, try some. Ik heb vanmiddag een paar inhoudelijke reacties gepost waar je waarschijnlijk geen antwoord op wist maar ga dan nu niet de slimmerd uithangen met duffe loze opmerkingen, vooral als jou niks gevraagd werd. Kssst, in de hoek, 10 weesgegroetjes en zonder geil wijf naar bed vanavond.
Ik vind je manier van doen om niet over naar huis te schrijven als ik zo eerlijk mag zijn. Dat je het niet met mij eens bent is je goed recht, maar waarom reageer je als een krankzinnige? Ik heb een aantal keer op jouw posts geantwoord, maar door de drukte van de vele posts schieten er wel eens één of twee doorheen. Dat kan iedereen toch overkomen? Als je me nu nog eens even op een rijtje alle vragen geeft die je door mij beantwoord wilt zien, dan kom maar op .
pi_59902242
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:16 schreef floris.exe het volgende:

Ik vind je manier van doen om niet over naar huis te schrijven als ik zo eerlijk mag zijn. Dat je het niet met mij eens bent is je goed recht, maar waarom reageer je als een krankzinnige? Ik heb een aantal keer op jouw posts geantwoord, maar door de drukte van de vele posts schieten er wel eens één of twee doorheen. Dat kan iedereen toch overkomen? Als je me nu nog eens even op een rijtje alle vragen geeft die je door mij beantwoord wilt zien, dan kom maar op .

Jij mag eerlijk zijn en wil alsjeblieft niet naar huis schrijven over mijn manieren, straks heb ik nog een fundamentalist aan mijn broek hangen. Lama zitten joh, we gaan het nu niet meer uitpluizen. Bovendien had ik toch gelijk trusten
pi_59902313
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:24 schreef Manono het volgende:

[..]

Jij mag eerlijk zijn en wil alsjeblieft niet naar huis schrijven over mijn manieren, straks heb ik nog een fundamentalist aan mijn broek hangen. Lama zitten joh, we gaan het nu niet meer uitpluizen. Bovendien had ik toch gelijk trusten
Het is je te veel moeite? Zullen niet zulke goede punten geweest zijn dan . Dus je kunt onmogelijk gelijk hebben. Ik heb gelijk. Weltrusten
pi_59903101
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:00 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Een "typisch mannelijke 'discussieer'stijl" vroeg gewoon om mijn opmerking
Ik kan je niet meer volgen hoor. Gespeend van elke logica.
pi_59903141
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:04 schreef Ticket het volgende:

[..]

Je posts laten anders duidelijk blijken dat je vrouwen minderwaardig vindt, o.a. je opmerking over het algemeen belang van het glazen plafond.
Nee hoor, ik analyseer gewoon kwaliteiten, en met die kwaliteiten in het achterhoofd schat ik in welk handelen in het algemeen belang is.
pi_59903165
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Je bent niet in staat buiten jezelf te treden... Denk je dat een steen naar seks verlangt? Leer eens abstraheren.
pi_59903203
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:46 schreef MissGolightly het volgende:

[..]

Mijn manier? Ben jij er bij als ik over seks praat dan?
Ik zie toch wat je hier beweert? Daar trek ik conclusies uit.
quote:
Het grappige van feministische literatuur is dat heel váák benadrukt wordt dat man en vrouw in wezen anders zijn. Dit wordt dan ook wel aangeduid met de term 'verschildenken'. Vrouwen hebben een andere belevingswereld en vaak een andere manier van denken en door te praten over seks willen ze heus niet hetzelfde zijn als een man. Het is erg vervelend dat het openlijk praten over seks steeds in verband wordt gebracht met 'onvrouwelijk' zijn.
Het is toch echt zo. sorry hoor. Maar van mij mag je, ik zal je alleen niet interessant vinden.
pi_59904572
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:26 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Je bent niet in staat buiten jezelf te treden... Denk je dat een steen naar seks verlangt? Leer eens abstraheren.
Dat is inderdaad het grote probleem in dat verhaal, men kan niet abstraheren. Natuurlijk zijn op het eerste gezicht seks en bungeejumpen niet met elkaar te vergelijken, maar dat is alleen wanneer je kijkt naar de activiteit en de ervaring daarmee. Als het echter gaat om het verlangen ernaar in de context waarin we dat bespraken, dan kun je dat wel degelijk vergelijken. Waar het namelijk om gaat dat in beide gevallen een afwezigheid van verlangen ernaar ook de interesse erin doet verminderen, zo niet volledig doet verdwijnen. Dat is pure logica.
pi_59904640
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef Paramnesia het volgende:

[..]

Is het niet, het valt aan te leren. Je kan niet kiezen van: Vandaag ben ik dominant. Het vereist ervaring, inzicht en mss zelf begeleiding. Dominantie is niet een vrouw afblaffen en onderdanigheid eisen. Dominantie is leding nemen, lijnen uitzetten, bescherming fingeren, een soort van 'oke we doen het op mijn manier en je hoeft je geen zorgen erover te maken'. Geen agressie, maar wel laten zien dat je niet over je heel laat lopen.
Domina
Nee, dat is onjuist wat je hier zegt. Je haalt dominantie door de war met leiderschap. Je kunt een dominante leider hebben, je kunt een niet dominante leider hebben en je kunt dominant zijn zonder een leider te zijn. Een leider zijn vereist eigenschappen die los staan van dominantie. Dominantie is in principe niets anders dan de macht hebben de ander te domineren en die macht ook gebruiken. Ik ken mensen die van nature zich erg dominant opstellen en dat dus ook zijn in die gevallen waarin anderen zich eraan onderwerpen, maar die absoluut geen enkele leiderschap zouden kunnen dragen.
pi_59905263
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 01:30 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Ik zie toch wat je hier beweert? Daar trek ik conclusies uit.
[..]

Het is toch echt zo. sorry hoor. Maar van mij mag je, ik zal je alleen niet interessant vinden.
Jij vind het zo, ik vind het nogal voorbarig te zeggen dat iedereen dat vind.
Je gaat niet zo gauw met je ouders over seks praten, dat doe je eerder met leeftijdsgenoten.. je vrienden.
Zeker als je wat tips wilt.
Ik had eerder het idee dat wij er verschillend over praten.
Dacht met name dat de man over 't algemeen vaak kort van stof was.. 'nog geneukt?'
pi_59908008
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 10:50 schreef Chrrris het volgende:
...
Dacht met name dat de man over 't algemeen vaak kort van stof was.. 'nog geneukt?'
"wat was ze gruwelijk nat..." etc.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 15:15:34 #294
199522 xalo
Internetheld op sokken.
pi_59909101
quote:

[..]

`

Amen.
Op woensdag 15 juli 2009 22:20 schreef moonmovies het volgende:
[..]
En door figuren zoals jij wordt PUB gezellig :7
pi_59922704
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 00:27 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Het is je te veel moeite? Zullen niet zulke goede punten geweest zijn dan . Dus je kunt onmogelijk gelijk hebben. Ik heb gelijk. Weltrusten
Zo kan het ook natuurlijk. Jezelf in elke post compleet belachelijk maken, waardoor anderen geen zin meer hebben om tegen je in te gaan. In je eigen autistische wereldje heb jij dan de discussie gewonnen, maar normale mensen weten wel beter.
pi_59922837
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:00 schreef Ticket het volgende:

[..]

Zo kan het ook natuurlijk. Jezelf in elke post compleet belachelijk maken, waardoor anderen geen zin meer hebben om tegen je in te gaan. In je eigen autistische wereldje heb jij dan de discussie gewonnen, maar normale mensen weten wel beter.
Normale mensen? Wat zijn dat? Je doet precies datgene waarvan je mij nu beschuldigt . Niet ingaan op de punten, maar mij onder andere autistisch noemen, beweren dat ik mijzelf belachelijk maak, jezelf veilig scharen achter die 'normale' mensen om zo de discussie te winnen. Slechte debater ben je hoor.
pi_59923234
wel knap hoe het mongooltje erin blijft geloven
pi_59923352
quote:
Op zondag 6 juli 2008 12:35 schreef Flashwin het volgende:
wel knap hoe het mongooltje erin blijft geloven
Je begrijpt toch wel dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door iemand een mongool te noemen die het klaarblijkelijk niet is.
  zondag 6 juli 2008 @ 18:49:26 #299
181362 Paramnesia
f.k.a. Razzberry
pi_59930606
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 09:26 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Nee, dat is onjuist wat je hier zegt. Je haalt dominantie door de war met leiderschap. Je kunt een dominante leider hebben, je kunt een niet dominante leider hebben en je kunt dominant zijn zonder een leider te zijn. Een leider zijn vereist eigenschappen die los staan van dominantie. Dominantie is in principe niets anders dan de macht hebben de ander te domineren en die macht ook gebruiken. Ik ken mensen die van nature zich erg dominant opstellen en dat dus ook zijn in die gevallen waarin anderen zich eraan onderwerpen, maar die absoluut geen enkele leiderschap zouden kunnen dragen.
Floris, een leider zijn betekent macht hebben. Of het nou intellectueel, emotioneel of spiritueel is. Als jij de leiding over iets kan nemen, ben je dominant over anderen.

Maar om jouw stelling door te trekken denk ik dat vrouwen meer op leiderschap vallen dan pure dominantie. Aangezien een leider zijn ook samenhangt met zelfvertrouwen en overtuigd zijn van je eigen kunnen.
  zondag 6 juli 2008 @ 18:53:07 #300
198231 Nikmans
Hee daar
pi_59930667
lapo -1
Ga weg
  zondag 6 juli 2008 @ 18:56:13 #301
199545 Potjandorie
Wat nou nee
pi_59930714
Zo, das een flinke
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo