abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59882025
JOHNNY HEITINGA
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:21:58 #102
140904 MLF
Unazukin
pi_59883072
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 09:16 schreef floris.exe het volgende:
Kijk, ik gun iedereen zijn en haar verzetje, maar dat wil niet zeggen dat ik overal blij mee ben. Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen vrouwen die luchthartig en vrijzinnig over seks praten. Natuurlijk is het goed en mooi voor hen dat ze zijn geëmancipeerd en dat ze nu ook mogen stemmen, werken en kiezen om geen kinderen te baren enzo, maar de meter hoeft nu ook weer niet de andere kant op te slaan. Het lijkt er op dat ze nu ook meer eisen beginnen te stellen aan hun mannelijke bedpartners en hoe moet een de partner zich tegenover zijn eigen familie voelen wanneer hij een vrouw meeneemt die zich op een seksueel vrijzinnige manier in het leven staat?

Je ziet het hier op Fok! ook heel veel en dan denk ik .
jij bent dus een sukkel in bed
neem een sex cursus
pi_59883274
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Onzin, als ik echt zou willen, zou ik het me kunnen toeëigenen. Er is altijd een keuze.
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 13:33 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat klopt, maar dat staat los van het bestaan van de keuze.
!

En daarom ben je dus een gefaald mens. De wereld is beter af zonder jou.
Op donderdag 22 juli 2010 01:22 schreef xmamacitax het volgende:
mijn nederlands is 1000 x beter dan de joune
pi_59886027
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:32 schreef Flashwin het volgende:

[..]

[..]

!

En daarom ben je dus een gefaald mens. De wereld is beter af zonder jou.
Ik ben gefaald omdat ik wijs op een feit?

Deze conclusie van deze user !
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:17:38 #105
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59886129
Mensen in afrika met aids!

Ga dan een condoom gebruiken ofseaux!!!!!!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:18:27 #106
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59886147
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:28:51 #107
190672 MissGolightly
Less is Bore
pi_59886414
TS vindt het gewoon eng dat vrouwen zich tegenwoordig ook het recht toeëigenen om eisen te stellen aan hun seksuele partners, waardoor hij genadeloos door de mand valt als slechte minnaar.
I long to see you in the morning light
I long to reach for you in the night
Stay, lady, stay, stay while the night is still ahead
pi_59886466
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:17 schreef RickoKun het volgende:
Mensen in afrika met aids!

Ga dan een condoom gebruiken ofseaux!!!!!!
Mag niet hè?
pi_59886487
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef MissGolightly het volgende:
TS vindt het gewoon eng dat vrouwen zich tegenwoordig ook het recht toeëigenen om eisen te stellen aan hun seksuele partners, waardoor hij genadeloos door de mand valt als slechte minnaar.
Het is deze onfatsoenlijke mentaliteit die de bijl aan de wortel van onze beschaving is . Daarnaast is dergelijk gedrag van vrouwen ook nog eens uitermate onaantrekkelijk.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:31:52 #110
158452 IQM
I am the one
pi_59886503
TS is toch Fuifduif? Toch?
Scio Melius
Op zaterdag 6 juni 2009 15:53 schreef Emimich het volgende:
Gelul.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:35:27 #111
190672 MissGolightly
Less is Bore
pi_59886592
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:31 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Het is deze onfatsoenlijke mentaliteit die de bijl aan de wortel van onze beschaving is . Daarnaast is dergelijk gedrag van vrouwen ook nog eens uitermate onaantrekkelijk.
Ja laten we terug gaan naar de tijd waarin vrouwen stil lagen te wachten tot het over was en er niet gepraat kon worden over wat prettig was voor de vrouw tijdens de seks. Heel onaantrekkelijk als een vrouw laat weten wat ze wil in bed.
pi_59886639
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:31 schreef IQM het volgende:
TS is toch Fuifduif? Toch?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:38:00 #113
158452 IQM
I am the one
pi_59886657
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:37 schreef BabblingBrook het volgende:

[..]

Gelukkig. Ik was bijna bang dat er twee van dat soort josti's rondliepen op aarde.
Scio Melius
Gelul.
pi_59886688
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:35 schreef MissGolightly het volgende:

[..]

Ja laten we terug gaan naar de tijd waarin vrouwen stil lagen te wachten tot het over was en er niet gepraat kon worden over wat prettig was voor de vrouw tijdens de seks. Heel onaantrekkelijk als een vrouw laat weten wat ze wil in bed.
Laten weten wat je prettig vindt is niet hetzelfde als eisen stellen en rechten toeeigenen. Dat is de agressieve benadering. Heel onvrouwelijk.
pi_59886748
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:38 schreef IQM het volgende:

[..]

Gelukkig. Ik was bijna bang dat er twee van dat soort josti's rondliepen op aarde.
Dank je voor deze vriendelijke woorden.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:42:57 #116
190672 MissGolightly
Less is Bore
pi_59886789
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:39 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Laten weten wat je prettig vindt is niet hetzelfde als eisen stellen en rechten toeeigenen. Dat is de agressieve benadering. Heel onvrouwelijk.
Want vrouwelijkheid staat gelijk aan onderdanigheid? Duidelijk weten wat je wilt en dit laten merken is een 'agressieve' benadering? Vrouwen hebben evenveel rechten die ze zich toe kunnen eigenen en eisen die ze kunnen stellen aan seks als mannen hoor. Welkom in de eenentwintigste eeuw.
pi_59886808
quote:

[..]

Niemand (dus ook ik niet) zegt toch dat er niet over gepraat mag worden of dat vrouwen niet mogen genieten? Het valt mij gewoon op dat er aan de vrouwelijke kant erg overdreven onzinnig wordt gedaan over seks. Alleen al zo'n serie als Sex & the City. Natuurlijk, het is een overdreven serie, maar het toont wel de ontwikkelingen aan. Mannen zie je zich zelden zo aanstellen.

En eisen stellen is overigens erg zielig. Wensen mag daarentegen.
pi_59886837
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:42 schreef MissGolightly het volgende:

[..]

Want vrouwelijkheid staat gelijk aan onderdanigheid? Duidelijk weten wat je wilt en dit laten merken is een 'agressieve' benadering? Vrouwen hebben evenveel rechten die ze zich toe kunnen eigenen en eisen die ze kunnen stellen aan seks als mannen hoor. Welkom in de eenentwintigste eeuw.
Je vergeet voor het gemak even dat rechten feitelijk niet bestaan in absoluut verband, maar alleen worden toegekend door dominante machten?

En wat heeft de 21ste eeuw er mee te maken ? Altijd zo dom he, het tijdsargument . Al was het 2164.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:45:08 #119
158452 IQM
I am the one
pi_59886840
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:41 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dank je voor deze vriendelijke woorden.
Ik bedoel het goed.
Scio Melius
Gelul.
pi_59886843
quote:

[..]

Want vrouwelijkheid staat gelijk aan onderdanigheid?
Dat zeg ik niet.
quote:
Duidelijk weten wat je wilt en dit laten merken is een 'agressieve' benadering?
Ja, wel als het op jouw manier gebeurt.
quote:
Vrouwen hebben evenveel rechten die ze zich toe kunnen eigenen en eisen die ze kunnen stellen aan seks als mannen hoor.
Je miskent dat mannen en vrouwen verschillend zijn. Ik zou die feministische literatuur eens laten staan...
quote:
Welkom in de eenentwintigste eeuw.
Het slapste argument ooit, natuurlijk.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:45:41 #121
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_59886851
quote:

Want vrouwelijkheid staat gelijk aan onderdanigheid
HIER STOPTE IK MET LEZEN WANT JE HEBT VOLKOMEN GELIJK!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:46:19 #122
158452 IQM
I am the one
pi_59886864
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:43 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Niemand (dus ook ik niet) zegt toch dat er niet over gepraat mag worden of dat vrouwen niet mogen genieten? Het valt mij gewoon op dat er aan de vrouwelijke kant erg overdreven onzinnig wordt gedaan over seks. Alleen al zo'n serie als Sex & the City. Natuurlijk, het is een overdreven serie, maar het toont wel de ontwikkelingen aan. Mannen zie je zich zelden zo aanstellen.

Misschien omdat vrouwen juist decennialang in een achtergestelde positie verkeerden? Nu krijg je misschien van dat soort 'overdreven' series en dergelijken, maar uiteindelijk wordt het vanzelf minder als het eenmaal 'rechtgetrokken' is.
Scio Melius
Gelul.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:46:24 #123
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_59886869
quote:

[..]

TS klaagt over een vrouw die over seks praat, alsof die vrouw dr seksleven er beter van wordt als zij tegen TS gaat zeggen wat ze leuk vindt
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:47:20 #124
190672 MissGolightly
Less is Bore
pi_59886893
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:43 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Series als Sex and the City zijn natuurlijk aangedikt en je hebt vrouwen die zich daaraan gaan spiegelen etc. Ik vind het zelf een leuke serie om te kijken en ik denk dat het veel gedaan heeft voor de openheid omtrend het onderwerp seks en dan vooral de vrouwelijke beleving daarvan. Ik zie er niets slechts in dat vrouwen nu openlijker praten over seks en merken dat ze geen genoegen hoeven te nemen met slechte seks. Ik zie het als een verrijking van het seksleven van de vrouw en mannen zouden mee moeten gaan in deze ontwikkeling of er ten minste open voor moeten staan.
pi_59886943
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef IQM het volgende:

[..]

Misschien omdat vrouwen juist decennialang in een achtergestelde positie verkeerden? Nu krijg je misschien van dat soort 'overdreven' series en dergelijken, maar uiteindelijk wordt het vanzelf minder als het eenmaal 'rechtgetrokken' is.
Dat zal nooit werkelijkheid worden, omdat het onnatuurlijk is. Formeel hebben vrouwen nu eveneel rechten en kunnen ze veel voor zichzelf verwezenlijken, maar informeel spelen nog altijd de oerinstincten een grote rol. Dat zal niet eerder veranderen, dan dat er biologisch een bepaalde verandering optreedt in de mens. Ik denk dat het altijd een soort strijd blijft die vrouwen moeten voeren.

Ik denk ook dat je het niet moet zien als achtergesteld, meer als natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')