quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:19 schreef Vierkantblokje het volgende:
Dat is toch lekker geil om te horen.
Die vat ik ff niequote:Op donderdag 3 juli 2008 09:22 schreef BabblingBrook het volgende:
Ik erger mij er ook aan. Daarom ga ik voornamelijk om met lesbische vrouwen, net zoals jij.
Vertel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:20 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Is niet nodig, het tij keert uiteindelijk vanzelf.
Het komt overal voor hoor, ook op televisie. En dan heb je ook nog dat jumptyle enzo, ik bedoel, waar gaan we naar toe met z'n allen??quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:20 schreef Copycat het volgende:![]()
Sorry. In het vervolg zal ik het alleen over Wondersponsjes en halvarine versus margarine hebben.
Gewoon niet meer in SEX kijken op FOK!.
Je denkt toch niet dat een bepaalde moraal voor altijd in stand blijftquote:
Lesbische vrouwen praten niet graag over seks (met mannen) dus sowieso al minder over seks. En wat ik zag jouw naam staan in het fobo van Viking84, dus zo knoop ik dan de eindjes aan elkaar.quote:
Dat gaat niet werken, aangezien ik atheļst benquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:28 schreef daftme het volgende:
Vrouwen hebben ook hersens en gevoelens? gebruiken of misbruiken, ze doen het allemaal. En jij moet maar een gelovige dame aan de haak slaan. Een moslima bijvoorbeeld, die schijnen ook heel preuts te zijn. Ze bedekken zelfs hun haren! Veel succes daarmee!
Nou loop je wel erg hard van stapel. Hoe weet je precies wat ik denk, en vooral, wat ik graag zou willen dat blijft? Je geeft feitelijk geen antwoord op mijn vraag; je stelt alleen een tegenvraag. Het is totaal niet relevant wat ik denk van deze veranderde moraal. Ik vroeg het aan jou, maar je gaf geen antwoord. Probeer het nog eens?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat een bepaalde moraal voor altijd in stand blijft? Dat zou de allereerste keer zijn in de gehele geschiedenis van de mensheid. En als je kijkt naar de mondiale ontwikkelingen, dan is het nogal naief om dat geloof vast te houden. Maar ik begrijp dat je graag wģlt dat het zo blijft. Ik zou ook wel willen dat ik 10 miljoen euro op mijn bankrekening had, maar ja dat is nite zo.
Dat heeft niets te maken met de geaardheid van Viking84, maar met het feit dat ze erg intelligent is en ontwikkeld en weet waar de grenzen liggen. Erg onwetenschappelijk van je om op basis daarvan de eindjes zo effe aan elkaar te knopen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:29 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen praten niet graag over seks (met mannen) dus sowieso al minder over seks. En wat ik zag jouw naam staan in het fobo van Viking84, dus zo knoop ik dan de eindjes aan elkaar.
Ik hoopte op deze reactie. Je bent zelf namelijk net zo erg, want ligt altijd aan vrouwen, tenzij ze erg intelligent en ontwikkeld zijn, maar een kans om dat te bewijzen krijgen ze zelden, want dan wordt er weer zo'n topic door je geopend. Het feit dat je niet goed om kunt gaan met vrouwen en hun rol in de maatschappij zegt niets over vrouwen, maar meer over de rol die mannen, vrouwen geven en hebben gegeven.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:31 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat heeft niets te maken met de geaardheid van Viking84, maar met het feit dat ze erg intelligent is en ontwikkeld en weet waar de grenzen liggen. Erg onwetenschappelijk van je om op basis daarvan de eindjes zo effe aan elkaar te knopen.
Wat is het probleem? Kies het goede antwoord (meerdere antwoorden zijn mogelijk):quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:29 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat gaat niet werken, aangezien ik atheļst ben.
dus mannen mogen er wel open en bloot over praten en vrouwen niet?quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:16 schreef floris.exe het volgende:
Kijk, ik gun iedereen zijn en haar verzetje, maar dat wil niet zeggen dat ik overal blij mee ben. Ik kan bijvoorbeeld niet goed tegen vrouwen die luchthartig en vrijzinnig over seks praten. Natuurlijk is het goed en mooi voor hen dat ze zijn geėmancipeerd en dat ze nu ook mogen stemmen, werken en kiezen om geen kinderen te baren enzo, maar de meter hoeft nu ook weer niet de andere kant op te slaan. Het lijkt er op dat ze nu ook meer eisen beginnen te stellen aan hun mannelijke bedpartners en hoe moet een de partner zich tegenover zijn eigen familie voelen wanneer hij een vrouw meeneemt die zich op een seksueel vrijzinnige manier in het leven staat?
Je ziet het hier op Fok! ook heel veel en dan denk ik.
Jumpstyle bedoel je? Ja, dat is echt het begin van het einde. En daar gaan we met z'n allen naartoe.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:27 schreef floris.exe het volgende:
Het komt overal voor hoor, ook op televisie. En dan heb je ook nog dat jumptyle enzo, ik bedoel, waar gaan we naar toe met z'n allen??
Maar zodra je ergens aan begint ga je toch al richting het einde!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jumpstyle bedoel je? Ja, dat is echt het begin van het einde. En daar gaan we met z'n allen naartoe.
Het schuine snap ik niet helemaal (terug / opgeschopt worden? Evolutieladder?) het dik gedrukte ben ik het dan wel weer helemaal mee eens!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:52 schreef Kreator het volgende:
Ik ben het met je eens. Vrouwen horen niet over sex te praten. Ik vind het sowieso al schandalig als mjin vrouw zelf voorstelt om sex te hebben, laat staan dat ze er met vreemden over praat. De maatschappij op z'n kop.
Nederlandse vrouwen moeten heel hard terug de evolutieladder opgeschopt worden. Je orgasme is zinloos, dat je werkt en stemt is kansloos en je over-geemancipeerde kutmening interesseert ons geen reet. Hoer.
Vrouwen zijn verder geėvolueerd dan mannen en moeten nu een stapje terug doen, dat bedoelt ie vast.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Het schuine snap ik niet helemaal (terug / opgeschopt worden? Evolutieladder?) het dik gedrukte ben ik het dan wel weer helemaal mee eens!
Ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde vrouw in 2008 een alles-eisende hoer is, die als puntje bij paaltje komt nog steeds een labiele muts is zonder mening, maar dat pas uitdraagt als het echt niet anders meer kan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:57 schreef BabblingBrook het volgende:
Vrouwen zijn verder geėvolueerd dan mannen en moeten nu een stapje terug doen, dat bedoelt ie vast.
Ik dacht dat dat ovuleren was!?!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:57 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Vrouwen zijn verder geėvolueerd dan mannen en moeten nu een stapje terug doen, dat bedoelt ie vast.
Oh, nouja zat ik er toch niet ver naast.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde vrouw in 2008 een alles-eisende hoer is, die als puntje bij paaltje komt nog steeds een labiele muts is zonder mening, maar dat pas uitdraagt als het echt niet anders meer kan.
* applaus *quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik doelde meer op het feit dat de gemiddelde vrouw in 2008 een alles-eisende hoer is, die als puntje bij paaltje komt nog steeds een labiele muts is zonder mening, maar dat pas uitdraagt als het echt niet anders meer kan.
Dan had hij "ovulatieladder" moeten zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:01 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat ovuleren was!?!En hij zei nergens verder...
![]()
Hij zei alleen dat ze terug / opgeschopt moesten worden.
Vind het wel iets hebben. Dan kom je eindelijk eens te weten wat ze nu echt willen ipv van dat je alleen het beeld krijgt van wat mannen denken dat vrouwen willen. Bovendien werd het allang besproken onderling, het is nu alleen wat meer aan de oppervlakte gekomen. Ben wel met je eens dat ze niet TE ver moeten gaan. Bier, tieten en frituur cultuur is toch echt alleen voor mannen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:52 schreef floris.exe het volgende:
Maar zie ik de dingen dan echt zo verkeerd? Ik zou bijna die indruk krijgen als ik de reacties zo lees. Ik ben geen slecht mens en ben bereid te leren.
Ik haal die dingen ook altijd door elkaar...quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:03 schreef BabblingBrook het volgende:
[..]
Dan had hij "ovulatieladder" moeten zeggen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nep emancipator!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:05 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Vind het wel iets hebben. Dan kom je eindelijk eens te weten wat ze nu echt willen ipv van dat je alleen het beeld krijgt van wat mannen denken dat vrouwen willen. Bovendien werd het allang besproken onderling, het is nu alleen wat meer aan de oppervlakte gekomen. Ben wel met je eens dat ze niet TE ver moeten gaan. Bier, tieten en frituur cultuur is toch echt alleen voor mannen!
Ze moeten nog wel warm zijn anders telt het niet!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:08 schreef pisnicht het volgende:
Ik sta hoger op de copulatieladder, wie wil mij aanraken?
Ja maar 'acceptabel' is een 'rekbaar' begrip!quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:12 schreef pisnicht het volgende:
Je verkijkt je erop hoe lang een lichaam nog een acceptabele temperatuur aanhoudt hoor!
Behalve dan het kernpunt in je post dat ze verder zijn gevolueerd dan mannen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:02 schreef BabblingBrook het volgende:
Oh, nouja zat ik er toch niet ver naast.
Dat is denk ik wel waar. Je ziet het in tijden van nood en tegenslag. Dan komt de labiele aard naar boven. Maar zolang alles goed gaat zou je haast denken dat het net mannen zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |