Oh nee... een "who's your daddy" roepert!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Het was zo'n stoere opmerking totdat jij er dit van maakte.
Toestemming, tis je papa niet !
Zo serieus was het ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:32 schreef MarMar het volgende:
[..]
Oh nee... een "who's your daddy" roepert!
Best een afknapper... incestueuze toespelingen...
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hoe is die verhouding tot de vrouw dan?
Serieus ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Niet uit de eerste hand natuurlijk (ik ben geen vrouw). Maar ik ben bv wel bekend met het fenomeen dildoparty (), en daar kan ik wel bepaaalde conclusies uit trekken...
Ja hoi waar zie je me voor aan, ik weet dat het een stoere opmerking was. Een leuke. We kunnen allemaal lezen behalve jij. De mijne was een grapje, jeweets, winky smiley enzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:30 schreef Chrrris het volgende:
Het was zo'n stoere opmerking totdat jij er dit van maakte.
Toestemming, tis je papa niet !
Wie kutklonen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:06 schreef Manono het volgende:
[..]
Ja hoi waar zie je me voor aan, ik weet dat het een stoere opmerking was. Een leuke. We kunnen allemaal lezen behalve jij. De mijne was een grapje, jeweets, winky smiley enzo?
Btw, ga jij nu nog ff achter elkaar op elk postje in dit topic reageren?
Kutklonen.
'Jemig zeg'? Het Alphagehalte druipt er wel vanaf he bij jou, fuifdruif.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:22 schreef floris.exe het volgende:
Jemig zeg, die Manono spoort niet. Die ziet ze vliegen.
Je bent echt aan het aanvallen he? Kan het bij jou ook op een niet agressieve manier, zonder de ander zover mogelijk de grond in te drukken.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:32 schreef Manono het volgende:
[..]
'Jemig zeg'? Het Alphagehalte druipt er wel vanaf he bij jou, fuifdruif.
Ga je mijn andere posts nog eens inhoudelijk counteren of durf je dat alleen met bijval, o schrik van de jungle?
Fluctuaties van de hormoonspiegel in actie op het internetquote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:32 schreef Manono het volgende:
[..]
'Jemig zeg'? Het Alphagehalte druipt er wel vanaf he bij jou, fuifdruif.
Ga je mijn andere posts nog eens inhoudelijk counteren of durf je dat alleen met bijval, o schrik van de jungle?
Zou je dat willen toelichten?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:22 schreef Breathtaking het volgende:
Hee 'floris', heeft iemand je wel eens verteld dat er iets goed mis met jou is?
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 22:49 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Je bent echt aan het aanvallen he? Kan het bij jou ook op een niet agressieve manier, zonder de ander zover mogelijk de grond in te drukken.
'alphagehalte' (wat is daar trouwens mis mee? en voel je je echt zoveel beter?). 'schrik van de jungle', 'inhoudelijk counteren of durf je alleen met bijval'.
Je wilt iemand wel in een hoekje drijven he.. waarom? Voel je je daardoor beter?
Ooh jawel hoor. Jij komt altijd met belachelijke reacties, niets is in jouw ogen goed, bijv. je reacties in de sexy&gewaagd reeks, waarom ga je er kijken als je al weet dat wat er staat je niet zal bevallen?quote:
Sorry hoor, ik mag dan misschien issues hebben, maar bij jou lopen de radertjes alle kanten behalve de goede op. Wat wil je nu eigenlijk met deze post zeggen? Het slaat kant noch wal. Of heb je vanavond te diep in het glaasje gekeken of een trekje te veel genomen? Dat kan ook nog natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:28 schreef Manono het volgende:
[..]
![]()
Warum, warum, warum sein die Bananen krum.
OK, ik heb geen hekel aan Vivi, ik vind haar verder prima reacties geven. Krea heeft het over zichzelf afgeroepen ennuh, oja Tong heeft gewoon geen leven. Moet ik verder nog ergens boete voor doen? Mooi. Dan mag je nu weer on topic gaan of je moedercomplex bij iemand anders aanhaken.
Saaie kutklonen.
Ráákt kant noch wal.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik mag dan misschien issues hebben, maar bij jou lopen de radertjes alle kanten behalve de goede op. Wat wil je nu eigenlijk met deze post zeggen? Het slaat kant noch wal. Of heb je vanavond te diep in het glaasje gekeken of een trekje te veel genomen? Dat kan ook nog natuurlijk.
Hallo zeg, dit is Fok!. Doe nu niet alsof afzeiken hier een vies woord is. Ga je op basis van een paar postjes van mij in dat topic mij als een psycho afschilderen? Lijkt me wat voorbarig.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor. Jij komt altijd met belachelijke reacties, niets is in jouw ogen goed, bijv. je reacties in de sexy&gewaagd reeks, waarom ga je er kijken als je al weet dat wat er staat je niet zal bevallen?
En nee dit zeg ik niet omdat ik me persoonlijk aangevallen voel oid.
Zoals al eerder in dit topic duidelijk is gemaakt: of het nu de 21ste eeuw is, de 12de of de 50ste, what the hell heeft dat er mee te maken? Kom liever met steekhoudende argumenten aan. Maar enfin, mannen zie ik niet als superieur aan vrouwen. Ik wijs er enkel op dat iedereen zijn eigen plaats heeft en dat het traditionele rolpatroon natuurlijker is dan het moderne.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
Het is duidelijk dat jij mannen ziet als superieur aan vrouwen, en ik denk niet dat dat nog iets geoorloofds is in de 21e eeuw. Waar baseer je het uberhaupt op?
'Nuff said.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:40 schreef floris.exe het volgende:
op basis van een paar postjes
Mensen die een posthistory erbij halen, hoe triestquote:
Oke prima, tis niet alsof ik al je reacties bij hou.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:28 schreef Manono het volgende:
[..]
![]()
Warum, warum, warum sein die Bananen krum.
OK, ik heb geen hekel aan Vivi, ik vind haar verder prima reacties geven. Krea heeft het over zichzelf afgeroepen ennuh, oja Tong heeft gewoon geen leven. Moet ik verder nog ergens boete voor doen? Mooi. Dan mag je nu weer on topic gaan of je moedercomplex bij iemand anders aanhaken.
Saaie kutklonen.
Draag iets zinvols bij of scheer je weg, schorrie morrie.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:58 schreef MooieLuL het volgende:
GEEN WOORDEN MAAR DADEN hand in hand kameraden wtf omgbbq
LOL.exequote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:00 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Draag iets zinvols bij of scheer je weg, schorrie morrie.
Ik vind die posthistory ook behoorlijk triest hoor. Dat spreekt eigenlijk voor zich!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mensen die een posthistory erbij halen, hoe triest. Probeer het ook eens met argumenten binnen de discussie. Je krijgt een nieuwe kans.
Nou wat is er mis met mij danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik mag dan misschien issues hebben, maar bij jou lopen de radertjes alle kanten behalve de goede op. Wat wil je nu eigenlijk met deze post zeggen? Het slaat kant noch wal. Of heb je vanavond te diep in het glaasje gekeken of een trekje te veel genomen? Dat kan ook nog natuurlijk.
Ik had het met die post toch tegen Manonoquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:06 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou wat is er mis met mij danzeg het eens?
Mensen die dat soort topics openen, hoe triest.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Mensen die een posthistory erbij halen, hoe triest. Probeer het ook eens met argumenten binnen de discussie. Je krijgt een nieuwe kans.
Ik snap wat je probeert te zeggen maar je ziet het niet goed. Een discussie moet je voeren binnen het kader van de discussie. Alles wat daarbuiten valt moet je er niet in betrekken, dat is onprofessioneel en kinderachtig. Daarbij komt dat ik graag niet iedere keer in verband wil worden gebracht met fuifduif. Is verleden tijd snappie?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:09 schreef IQM het volgende:
[..]
Mensen die dat soort topics openen, hoe triest.En nee, dat probeer ik niet. Je posthistory zegt genoeg.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Oeps. ik zie het nu ja. sorryquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:08 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik had het met die post toch tegen Manono?
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:12 schreef floris.exe het volgende:
Is verleden tijd
Ik vind je manier van doen om niet over naar huis te schrijven als ik zo eerlijk mag zijn. Dat je het niet met mij eens bent is je goed recht, maar waarom reageer je als een krankzinnige? Ik heb een aantal keer op jouw posts geantwoord, maar door de drukte van de vele posts schieten er wel eens één of twee doorheen. Dat kan iedereen toch overkomen? Als je me nu nog eens even op een rijtje alle vragen geeft die je door mij beantwoord wilt zien, dan kom maar opquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:12 schreef Manono het volgende:
[..]
Alles kan. Melkkan, koffiekan, waterkan, alleen Wim Kan niet meer
Luister ik zal on topic blijven, zwak mannetje met rommelig DNA en veels te groot ego, wat voor jou de goede kant is, is voor mij een reden om juichend in een andere richting te rennen, humor, try some. Ik heb vanmiddag een paar inhoudelijke reacties gepost waar je waarschijnlijk geen antwoord op wist maar ga dan nu niet de slimmerd uithangen met duffe loze opmerkingen, vooral als jou niks gevraagd werd. Kssst, in de hoek, 10 weesgegroetjes en zonder geil wijf naar bed vanavond.![]()
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:16 schreef floris.exe het volgende:
Ik vind je manier van doen om niet over naar huis te schrijven als ik zo eerlijk mag zijn. Dat je het niet met mij eens bent is je goed recht, maar waarom reageer je als een krankzinnige? Ik heb een aantal keer op jouw posts geantwoord, maar door de drukte van de vele posts schieten er wel eens één of twee doorheen. Dat kan iedereen toch overkomen? Als je me nu nog eens even op een rijtje alle vragen geeft die je door mij beantwoord wilt zien, dan kom maar op.
Het is je te veel moeite? Zullen niet zulke goede punten geweest zijn danquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:24 schreef Manono het volgende:
[..]
Jij mag eerlijk zijn en wil alsjeblieft niet naar huis schrijven over mijn manieren, straks heb ik nog een fundamentalist aan mijn broek hangen. Lama zitten joh, we gaan het nu niet meer uitpluizen. Bovendien had ik toch gelijktrusten
Ik kan je niet meer volgen hoor. Gespeend van elke logica.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:00 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Een "typisch mannelijke 'discussieer'stijl" vroeg gewoon om mijn opmerking
Nee hoor, ik analyseer gewoon kwaliteiten, en met die kwaliteiten in het achterhoofd schat ik in welk handelen in het algemeen belang is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:04 schreef Ticket het volgende:
[..]
Je posts laten anders duidelijk blijken dat je vrouwen minderwaardig vindt, o.a. je opmerking over het algemeen belang van het glazen plafond.
Je bent niet in staat buiten jezelf te treden... Denk je dat een steen naar seks verlangt? Leer eens abstraheren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog niet te vergelijken met elkaar. Ik neem aan dat je bungeejumpen als hobby bedoelt. Verlangen naar een hobby vind ik een groot woord. Mijn hobby's vind ik leuk om te doen en ergens is het bevredigend. Maar verlangen naar seks is iets heel anders dan verlangen naar een hobby. Overigens heb ik het nu wel over seks met iemand van wie je houdt, niet random persoon #238.
Ik zie toch wat je hier beweert? Daar trek ik conclusies uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:46 schreef MissGolightly het volgende:
[..]
Mijn manier? Ben jij er bij als ik over seks praat dan?
Het is toch echt zo. sorry hoor. Maar van mij mag je, ik zal je alleen niet interessant vinden.quote:Het grappige van feministische literatuur is dat heel váák benadrukt wordt dat man en vrouw in wezen anders zijn. Dit wordt dan ook wel aangeduid met de term 'verschildenken'. Vrouwen hebben een andere belevingswereld en vaak een andere manier van denken en door te praten over seks willen ze heus niet hetzelfde zijn als een man. Het is erg vervelend dat het openlijk praten over seks steeds in verband wordt gebracht met 'onvrouwelijk' zijn.
Dat is inderdaad het grote probleem in dat verhaal, men kan niet abstraheren. Natuurlijk zijn op het eerste gezicht seks en bungeejumpen niet met elkaar te vergelijken, maar dat is alleen wanneer je kijkt naar de activiteit en de ervaring daarmee. Als het echter gaat om het verlangen ernaar in de context waarin we dat bespraken, dan kun je dat wel degelijk vergelijken. Waar het namelijk om gaat dat in beide gevallen een afwezigheid van verlangen ernaar ook de interesse erin doet verminderen, zo niet volledig doet verdwijnen. Dat is pure logica.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:26 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Je bent niet in staat buiten jezelf te treden... Denk je dat een steen naar seks verlangt? Leer eens abstraheren.
Nee, dat is onjuist wat je hier zegt. Je haalt dominantie door de war met leiderschap. Je kunt een dominante leider hebben, je kunt een niet dominante leider hebben en je kunt dominant zijn zonder een leider te zijn. Een leider zijn vereist eigenschappen die los staan van dominantie. Dominantie is in principe niets anders dan de macht hebben de ander te domineren en die macht ook gebruiken. Ik ken mensen die van nature zich erg dominant opstellen en dat dus ook zijn in die gevallen waarin anderen zich eraan onderwerpen, maar die absoluut geen enkele leiderschap zouden kunnen dragen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Is het niet, het valt aan te leren. Je kan niet kiezen van: Vandaag ben ik dominant. Het vereist ervaring, inzicht en mss zelf begeleiding. Dominantie is niet een vrouw afblaffen en onderdanigheid eisen. Dominantie is leding nemen, lijnen uitzetten, bescherming fingeren, een soort van 'oke we doen het op mijn manier en je hoeft je geen zorgen erover te maken'. Geen agressie, maar wel laten zien dat je niet over je heel laat lopen.
Domina
Jij vind het zo, ik vind het nogal voorbarig te zeggen dat iedereen dat vind.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 01:30 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik zie toch wat je hier beweert? Daar trek ik conclusies uit.
[..]
Het is toch echt zo. sorry hoor. Maar van mij mag je, ik zal je alleen niet interessant vinden.
"wat was ze gruwelijk nat..." etc.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 10:50 schreef Chrrris het volgende:
...
Dacht met name dat de man over 't algemeen vaak kort van stof was.. 'nog geneukt?'
`quote:Op vrijdag 4 juli 2008 23:31 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh jawel hoor. Jij komt altijd met belachelijke reacties, niets is in jouw ogen goed, bijv. je reacties in de sexy&gewaagd reeks, waarom ga je er kijken als je al weet dat wat er staat je niet zal bevallen?
En nee dit zeg ik niet omdat ik me persoonlijk aangevallen voel oid.
Het is duidelijk dat jij mannen ziet als superieur aan vrouwen, en ik denk niet dat dat nog iets geoorloofds is in de 21e eeuw. Waar baseer je het uberhaupt op?
Zo kan het ook natuurlijk. Jezelf in elke post compleet belachelijk maken, waardoor anderen geen zin meer hebben om tegen je in te gaan. In je eigen autistische wereldje heb jij dan de discussie gewonnen, maar normale mensen weten wel beter.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:27 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het is je te veel moeite? Zullen niet zulke goede punten geweest zijn dan. Dus je kunt onmogelijk gelijk hebben. Ik heb gelijk. Weltrusten
Normale mensen? Wat zijn dat? Je doet precies datgene waarvan je mij nu beschuldigtquote:Op zondag 6 juli 2008 12:00 schreef Ticket het volgende:
[..]
Zo kan het ook natuurlijk. Jezelf in elke post compleet belachelijk maken, waardoor anderen geen zin meer hebben om tegen je in te gaan. In je eigen autistische wereldje heb jij dan de discussie gewonnen, maar normale mensen weten wel beter.
Je begrijpt toch wel dat je jezelf onsterfelijk belachelijk maakt door iemand een mongool te noemen die het klaarblijkelijk niet is.quote:Op zondag 6 juli 2008 12:35 schreef Flashwin het volgende:wel knap hoe het mongooltje erin blijft geloven
Floris, een leider zijn betekent macht hebben. Of het nou intellectueel, emotioneel of spiritueel is. Als jij de leiding over iets kan nemen, ben je dominant over anderen.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:26 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nee, dat is onjuist wat je hier zegt. Je haalt dominantie door de war met leiderschap. Je kunt een dominante leider hebben, je kunt een niet dominante leider hebben en je kunt dominant zijn zonder een leider te zijn. Een leider zijn vereist eigenschappen die los staan van dominantie. Dominantie is in principe niets anders dan de macht hebben de ander te domineren en die macht ook gebruiken. Ik ken mensen die van nature zich erg dominant opstellen en dat dus ook zijn in die gevallen waarin anderen zich eraan onderwerpen, maar die absoluut geen enkele leiderschap zouden kunnen dragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |