Je bent je ervan bewust dat de eerste keer rukken niet als ontmaagding geldt?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Grappig is vooral dat ik al jaren op mijzelf woon, 25 jaar ben en geen maagd ben.
Je begrijpt er overduidelijk geen hout van. Nogal zwak om mijn vergelijking op die manier neer te zetten. Uiteraard ging het me daarbij niet om de activiteit zelf, maar om het principe van het verlangen. Leer lezen en interpreteren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:02 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Want bungeejumpen is te vergelijken met seks. En alleen omdat seks voor jou nooit fijn is geweest (blijkbaar) zijn alle vrouwen die wel een fijn seksleven hebben stom.
Als je het netjes vraagt, mag je je zegje doen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Mag ik trouwens nog wel praten tijdens de seks?
Een orgasme als gevolg van rukken danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef Ticket het volgende:
[..]
Je bent je ervan bewust dat de eerste keer rukken niet als ontmaagding geldt?
Verklaar je nader...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Perfecte genen? Integendeel zou ik zeggen, dat zijn ze juist niet.
Ik praat nooit netjes tijdens seks.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef floris.exe het volgende:
Als je het netjes vraagt, mag je je zegje doen hoor.
Natuurlijk niet, droeftoeter.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een orgasme als gevolg van rukken dan?
Ik vind het alsnog niet te vergelijken met elkaar. Ik neem aan dat je bungeejumpen als hobby bedoelt. Verlangen naar een hobby vind ik een groot woord. Mijn hobby's vind ik leuk om te doen en ergens is het bevredigend. Maar verlangen naar seks is iets heel anders dan verlangen naar een hobby. Overigens heb ik het nu wel over seks met iemand van wie je houdt, niet random persoon #238.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je begrijpt er overduidelijk geen hout van. Nogal zwak om mijn vergelijking op die manier neer te zetten. Uiteraard ging het me daarbij niet om de activiteit zelf, maar om het principe van het verlangen. Leer lezen en interpreteren.
Bij het principe van het verlangen komen dingen kijken als liefde, aantrekkingskracht, intimiteit, lust....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je begrijpt er overduidelijk geen hout van. Nogal zwak om mijn vergelijking op die manier neer te zetten. Uiteraard ging het me daarbij niet om de activiteit zelf, maar om het principe van het verlangen. Leer lezen en interpreteren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Mag ik trouwens nog wel praten tijdens de seks?
In tegenstelling tot wat jij misschien denkt zie ik mijzelf niet als perfect en genetisch gezien al helemaal niet. Ik heb fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal heb ik een grote aanleg voor neerslachtigheid die, zoals het lijkt, vooral genetisch van aard is.quote:
Een echte dominante man, eentje die het van nature uitstraaltquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef Manono het volgende:
[..]
En zie hoe snel de vrouw weer gewoon om toestemming vraagt als er eenmaal een echte man opstaat
Verlangen is verlangen. Als je zegt dat je blij bent niet iemand te zijn die geen verlangen heeft naar seks, dan is dat alleen omdat jij als je huidige persoon wèl verlangt naar seks. Was je feitelijk die andere persoon, dan had je dat verlangen dus niet en dus miste je ook niets. Precies hetzelfde geldt voor een willekeurig ander verlangen, zoals ook bungeejumpen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef addict.for.dramatics het volgende:
[..]
Ik vind het alsnog niet te vergelijken met elkaar. Ik neem aan dat je bungeejumpen als hobby bedoelt. Verlangen naar een hobby vind ik een groot woord. Mijn hobby's vind ik leuk om te doen en ergens is het bevredigend. Maar verlangen naar seks is iets heel anders dan verlangen naar een hobby. Overigens heb ik het nu wel over seks met iemand van wie je houdt, niet random persoon #238.
Ow...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef floris.exe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jij misschien denkt zie ik mijzelf niet als perfect en genetisch gezien al helemaal niet. Ik heb fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal heb ik een grote aanleg voor neerslachtigheid die, zoals het lijkt, vooral genetisch van aard is.
Jij kunt niet bepalen welke man wel en niet echt dominant is. En al helemaal niet zolang je wordt beschermd door zoiets als de wet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Een echte dominante man, eentje die het van nature uitstraalt
Wat dat betreft zal ik haar inderdaad teleur moeten stellen. Maar wie weet denk ik daar over vijf jaar weer heel anders over. Het is trouwens wel iets waar ik wel eens over nadenk, want je ziet dat de meeste vrouwen uiteindelijk toch wel kinderen willen. Het zou dus kunnen dat ik daardoor de boot mis.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ow...Dus je bent ook niet in staat om een vrouw het meest belangrijke in haar leven te schenken. Namelijk de mogelijkheid om voor haar echtgenoot te zorgen en zijn nageslacht op te voeden...
Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde het bij wijze van spreken. Wel vind ik dat seks voor mij onderdoet voor andere dingen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Je kan me niet wijsmaken dat wanneer je ooit goede seks hebt gehad, je daar -al is het slechts zo nu en dan- niet weer naar verlangt.
Als je nou een belachelijk goede gitarist zou zijn, zou ik dat nog een beetje snappen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:33 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde het bij wijze van spreken. Wel vind ik dat seks voor mij onderdoet voor andere dingen.
Dat je het niet snapt maakt het niet minder waar. Iedereen heeft zijn eigen passies.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef MarMar het volgende:
[..]
Als je nou een belachelijk goede gitarist zou zijn, zou ik dat nog een beetje snappen.
i LOVE you baby, but not like i love my guitar!
Daar vergis je je in... Natuurlijke dominantie is aangeboren, dat kun je niet leren. En het is ook niet iets dat je kunt verbergen. De ware vrouw herkent zo'n man uit duizenden...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Jij kunt niet bepalen welke man wel en niet echt dominant is. En al helemaal niet zolang je wordt beschermd door zoiets als de wet.
En nog reageer je niet op een paar posts eerder... Je lijkt wel een wijf; Lekker ergens overheen lullen in de hoop dat iedereen het vergeet om je gelijk maar te krijgen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat je het niet snapt maakt het niet minder waar. Iedereen heeft zijn eigen passies.
Waar is dit op gebaseerdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar vergis je je in... Natuurlijke dominantie is aangeboren, dat kun je niet leren. En het is ook niet iets dat je kunt verbergen. De ware vrouw herkent zo'n man uit duizenden...
En het is iets dat je niet hoeft te bewijzen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Daar vergis je je in... Natuurlijke dominantie is aangeboren, dat kun je niet leren. En het is ook niet iets dat je kunt verbergen. De ware vrouw herkent zo'n man uit duizenden...
Mijn manier? Ben jij er bij als ik over seks praat dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:45 schreef Diederik_Duck het volgende:
Ja, wel als het op jouw manier gebeurt.
[..]
Je miskent dat mannen en vrouwen verschillend zijn. Ik zou die feministische literatuur eens laten staan...
[..]
Waarom zou de man het niet begrijpen? Dominantie is niet iets voorgeprogrammeerd, maar het is gedrag. Zo zou je kunnen zeggen dat in bijvoorbeeld Iran alle mannen die hun vrouw kort houden dominant zijn. De mannen onderling verschillen uiteraard in dominantie maar tegenover vrouwen zijn ze per definitie dominant.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:44 schreef MarMar het volgende:
[..]
En het is iets dat je niet hoeft te bewijzen.
Zoveel mannen die nooit zullen begrijpen dat er een groot verschil is tussen zijn en doen (alsof...)
Zoveel mannen == de man?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom zou de man het niet begrijpen? Dominantie is niet iets voorgeprogrammeerd, maar het is gedrag. Zo zou je kunnen zeggen dat in bijvoorbeeld Iran alle mannen die hun vrouw kort houden dominant zijn. De mannen onderling verschillen uiteraard in dominantie maar tegenover vrouwen zijn ze per definitie dominant.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef Sjeen het volgende:
Een echte dominante man, eentje die het van nature uitstraalt
Neen, het spijt me, dat is niet het geval... Ik kan een man fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal een grote aanleg voor neerslachtigheid niet als dominant ervaren...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Waarom zou de man het niet begrijpen? Dominantie is niet iets voorgeprogrammeerd, maar het is gedrag. Zo zou je kunnen zeggen dat in bijvoorbeeld Iran alle mannen die hun vrouw kort houden dominant zijn. De mannen onderling verschillen uiteraard in dominantie maar tegenover vrouwen zijn ze per definitie dominant.
*insert ORLY plaatjes*quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef floris.exe het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jij misschien denkt zie ik mijzelf niet als perfect en genetisch gezien al helemaal niet. Ik heb fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal heb ik een grote aanleg voor neerslachtigheid die, zoals het lijkt, vooral genetisch van aard is.
Je bent zo doorzichtig. Je propeert nu de verstandhouding tussen DD en mij te verstoren door mij te beledigen en hem te vleien. Zoals ik al zei: zonder de wet is iedere man dominant die er voor kiest dat te zijn.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:03 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Neen, het spijt me, dat is niet het geval... Ik kan een man fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal een grote aanleg voor neerslachtigheid niet als dominant ervaren...
Diederik_Duck echter... Die is zo dominant dat het er zelfs online vanaf straalt, dat is pas een echte man
Nee Floris,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Een orgasme als gevolg van rukken dan?
Dominantie valt zeker wel aan te leren imo. Meeste mannen hebben het niet van nature, maar met de juiste karakterverandering en juiste instelling valt dominantie aan te leren.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:38 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei: het is een keuze.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:17 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Dominantie valt zeker wel aan te leren imo. Meeste mannen hebben het niet van nature, maar met de juiste karakterverandering en juiste instelling valt dominantie aan te leren.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:12 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Je bent zo doorzichtig. Je propeert nu de verstandhouding tussen DD en mij te verstoren door mij te beledigen en hem te vleien.
Hij gaat stuk en denken dat zijn forumgenoten dat iets interesseertquote:
Neehoor, ik ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hij gaat stuk en denken dat zijn forumgenoten dat iets interesseert. Gast je staat er helemaal alleen voor.
Is het niet, het valt aan te leren. Je kan niet kiezen van: Vandaag ben ik dominant. Het vereist ervaring, inzicht en mss zelf begeleiding. Dominantie is niet een vrouw afblaffen en onderdanigheid eisen. Dominantie is leding nemen, lijnen uitzetten, bescherming fingeren, een soort van 'oke we doen het op mijn manier en je hoeft je geen zorgen erover te maken'. Geen agressie, maar wel laten zien dat je niet over je heel laat lopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:20 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei: het is een keuze.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:12 schreef floris.exe het volgende:
Zoals ik al zei: zonder de wet is iedere man dominant die er voor kiest dat te zijn.
Is dit nu proberen je [virtueel] dominant op te stellen? Je faalt jammerlijk hoor, maar het is in ieder geval beter dan je zoveelste "ik ben maagd, help mij" topicquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:24 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Hij gaat stuk en denken dat zijn forumgenoten dat iets interesseert. Gast je staat er helemaal alleen voor.
Wat is de werkelijkheid volgens jou dan?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Het gaat over alle vormen met betrekking tot de openbaarheid. Zoals gezegd: partners onderling is alleen maar goed dat ze praten over dit soort zaken. Het gaat mij om de ontwikkeling dat vrouwen zich profileren als onafhankelijke seksuele wezens die mannen gebruiken voor hun eigen doelen. Ik denk dat je als vrouw dan weinig zicht hebt op de werkelijkheid zoals die feitelijk is.
Het was zo'n stoere opmerking totdat jij er dit van maaktequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef Manono het volgende:
[..]
En zie hoe snel de vrouw weer gewoon om toestemming vraagt als er eenmaal een echte man opstaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |