abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:13:21 #201
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59890555
Mag ik trouwens nog wel praten tijdens de seks?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_59890577
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:03 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Grappig is vooral dat ik al jaren op mijzelf woon, 25 jaar ben en geen maagd ben .
Je bent je ervan bewust dat de eerste keer rukken niet als ontmaagding geldt?
pi_59890580
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:02 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Want bungeejumpen is te vergelijken met seks . En alleen omdat seks voor jou nooit fijn is geweest (blijkbaar) zijn alle vrouwen die wel een fijn seksleven hebben stom.
Je begrijpt er overduidelijk geen hout van. Nogal zwak om mijn vergelijking op die manier neer te zetten. Uiteraard ging het me daarbij niet om de activiteit zelf, maar om het principe van het verlangen. Leer lezen en interpreteren.
pi_59890603
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:
Als je het netjes vraagt, mag je je zegje doen hoor .
pi_59890615
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef Ticket het volgende:

[..]

Je bent je ervan bewust dat de eerste keer rukken niet als ontmaagding geldt?
Een orgasme als gevolg van rukken dan ?
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:15:43 #206
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59890617
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:12 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Perfecte genen? Integendeel zou ik zeggen, dat zijn ze juist niet.
Verklaar je nader...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:16:27 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59890636
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef floris.exe het volgende:
Als je het netjes vraagt, mag je je zegje doen hoor .
Ik praat nooit netjes tijdens seks.
pi_59890696
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Een orgasme als gevolg van rukken dan ?
Natuurlijk niet, droeftoeter.
pi_59890700
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Je begrijpt er overduidelijk geen hout van. Nogal zwak om mijn vergelijking op die manier neer te zetten. Uiteraard ging het me daarbij niet om de activiteit zelf, maar om het principe van het verlangen. Leer lezen en interpreteren.
Ik vind het alsnog niet te vergelijken met elkaar. Ik neem aan dat je bungeejumpen als hobby bedoelt. Verlangen naar een hobby vind ik een groot woord. Mijn hobby's vind ik leuk om te doen en ergens is het bevredigend. Maar verlangen naar seks is iets heel anders dan verlangen naar een hobby. Overigens heb ik het nu wel over seks met iemand van wie je houdt, niet random persoon #238.
10/08 Maximo Park | 15.16.17/08 Lowlands | 02/09 Conor Oberst | 04/09 The Faint
the space that's in between insane and insecure
pi_59890757
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:14 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Bij het principe van het verlangen komen dingen kijken als liefde, aantrekkingskracht, intimiteit, lust....
Als je het hebt over het leuk vinden van bungejumpen vind ik persoonlijk verlangen nogal een overtrokken term en daarmee jouw vergelijking als een lul op een drumstel slaan.
Enerzijds vindt je dat mensen niet klakkeloos over seks moeten praten, anderzijds benoem je seks als iets wat men doet omdat men het nou eenmaal leuk vindt... Nogal een dubbele moraal vrind!
pi_59890777
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik praat nooit netjes tijdens seks.
pi_59890822
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:13 schreef Copycat het volgende:

En zie hoe snel de vrouw weer gewoon om toestemming vraagt als er eenmaal een echte man opstaat
Jusqu'ici tout va bien...
pi_59890983
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:15 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Verklaar je nader...
In tegenstelling tot wat jij misschien denkt zie ik mijzelf niet als perfect en genetisch gezien al helemaal niet. Ik heb fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal heb ik een grote aanleg voor neerslachtigheid die, zoals het lijkt, vooral genetisch van aard is.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:27:56 #214
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59890999
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:22 schreef Manono het volgende:

[..]

En zie hoe snel de vrouw weer gewoon om toestemming vraagt als er eenmaal een echte man opstaat
Een echte dominante man, eentje die het van nature uitstraalt
pi_59891015
Oh god een depressieveling die niet van sex houdt. Zéér aantrekkelijk!
pi_59891038
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef addict.for.dramatics het volgende:

[..]

Ik vind het alsnog niet te vergelijken met elkaar. Ik neem aan dat je bungeejumpen als hobby bedoelt. Verlangen naar een hobby vind ik een groot woord. Mijn hobby's vind ik leuk om te doen en ergens is het bevredigend. Maar verlangen naar seks is iets heel anders dan verlangen naar een hobby. Overigens heb ik het nu wel over seks met iemand van wie je houdt, niet random persoon #238.
Verlangen is verlangen. Als je zegt dat je blij bent niet iemand te zijn die geen verlangen heeft naar seks, dan is dat alleen omdat jij als je huidige persoon wèl verlangt naar seks. Was je feitelijk die andere persoon, dan had je dat verlangen dus niet en dus miste je ook niets. Precies hetzelfde geldt voor een willekeurig ander verlangen, zoals ook bungeejumpen.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:30:19 #217
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59891059
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef floris.exe het volgende:

[..]

In tegenstelling tot wat jij misschien denkt zie ik mijzelf niet als perfect en genetisch gezien al helemaal niet. Ik heb fysiek gezien niet een al te sterk gestel en mentaal heb ik een grote aanleg voor neerslachtigheid die, zoals het lijkt, vooral genetisch van aard is.
Ow... Dus je bent ook niet in staat om een vrouw het meest belangrijke in haar leven te schenken. Namelijk de mogelijkheid om voor haar echtgenoot te zorgen en zijn nageslacht op te voeden...
pi_59891080
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:27 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Een echte dominante man, eentje die het van nature uitstraalt
Jij kunt niet bepalen welke man wel en niet echt dominant is. En al helemaal niet zolang je wordt beschermd door zoiets als de wet.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:31:02 #219
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_59891084
Je kan me niet wijsmaken dat wanneer je ooit goede seks hebt gehad, je daar -al is het slechts zo nu en dan- niet weer naar verlangt.
pi_59891124
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ow... Dus je bent ook niet in staat om een vrouw het meest belangrijke in haar leven te schenken. Namelijk de mogelijkheid om voor haar echtgenoot te zorgen en zijn nageslacht op te voeden...
Wat dat betreft zal ik haar inderdaad teleur moeten stellen. Maar wie weet denk ik daar over vijf jaar weer heel anders over. Het is trouwens wel iets waar ik wel eens over nadenk, want je ziet dat de meeste vrouwen uiteindelijk toch wel kinderen willen. Het zou dus kunnen dat ik daardoor de boot mis.
pi_59891134
Oeh, wederom geen reactie....
Behalve in bed ook verbaal niet zo'n held als je zou willen zijn?
pi_59891173
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:31 schreef Copycat het volgende:
Je kan me niet wijsmaken dat wanneer je ooit goede seks hebt gehad, je daar -al is het slechts zo nu en dan- niet weer naar verlangt.
Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde het bij wijze van spreken. Wel vind ik dat seks voor mij onderdoet voor andere dingen.
pi_59891201
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:33 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet, ik bedoelde het bij wijze van spreken. Wel vind ik dat seks voor mij onderdoet voor andere dingen.
Als je nou een belachelijk goede gitarist zou zijn, zou ik dat nog een beetje snappen.

i LOVE you baby, but not like i love my guitar!
pi_59891232
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:35 schreef MarMar het volgende:

[..]

Als je nou een belachelijk goede gitarist zou zijn, zou ik dat nog een beetje snappen.

i LOVE you baby, but not like i love my guitar!
Dat je het niet snapt maakt het niet minder waar. Iedereen heeft zijn eigen passies.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 15:38:52 #225
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59891301
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:30 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Jij kunt niet bepalen welke man wel en niet echt dominant is. En al helemaal niet zolang je wordt beschermd door zoiets als de wet.
Daar vergis je je in... Natuurlijke dominantie is aangeboren, dat kun je niet leren. En het is ook niet iets dat je kunt verbergen. De ware vrouw herkent zo'n man uit duizenden...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')