nu ben je een outcast en nergens meer welkomquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:27 schreef Koewam het volgende:
#*&*(@&*(@&!#$
krijg net een telefoontje dat "een vriend bij nader inzien voorrang krijgt"
Dus. Kweenie wat jullie nu willen doen...
Het was ook te mooi om waar te zijn
arbeiders stad nummer 1quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Van maandag t/m vrijdag wordt er gewerkt in Rotterdam.
Haha, overal verstoten. Enkeltje limburg voor Koewam!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu ben je een outcast en nergens meer welkom
mijn zus doet surfenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
nooit wat van gemerkt eerlijk gezegd...
anyway, zijn er eigenlijk nog surfers hier in rotterdam? (ja ik zoek surf-buddies)
tsja, ik ga volgend jaar eens een surfcamp opzoeken denk ik. Dit jaar gaat hem niet meer worden (heb net 2 weken erop zitten en krijg vast niet nog meer vrijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn zus doet surfen
ik wou het dit jaar proberen aan de franse kust, maar vriendjes gaan liever naar de riviera dus dat gaat hem niet worden.
Smaak van Afrika moet je reserveren, dus dat gaat niet echt meer veel helpen..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Smaak van Afrika aan de Goudsesingel is ook lekker maar zit vaak vol. Taberna Dushi aan de Pannekoekstraat is ook lekker.
Dunya Lokanta op de Proveniersingel, vlakbij CS. Wel even bellen vantevoren, want het zit altijd vol. Dagmenu voor 6,50, als voorgerecht een paar mezze en na de Dunya yoghurt en thee en je bent incl drank minder dan 20 euro kwijt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:22 schreef Public_NME het volgende:
Spoedtip gevraagd voor een leuk restaurantje in Rotterdam vanavond. Niet al te luxe... Keuken maakt niet veel uit
Die zal ik onthouden voor de volgende keer! Thanksquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dunya Lokanta op de Proveniersingel, vlakbij CS. Wel even bellen vantevoren, want het zit altijd vol. Dagmenu voor 6,50, als voorgerecht een paar mezze en na de Dunya yoghurt en thee en je bent incl drank minder dan 20 euro kwijt.
En waar ben je nu uiteindelijk geweest ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Public_NME het volgende:
Die zal ik onthouden voor de volgende keer! Thanks
Het is daar wel ok.Het is gewoon een beetje gezien worden daar. Veel mensen die zichzelf geweldig vinden maar daar moet je natuurlijk gewoon schijt aan hebben.Een hoop mooie vrouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:09 schreef Fugie het volgende:
vanavond maar eens kijken in club vie![]()
iemand al eens geweest ?
er waren behoorlijk wat mensen die zichzelf wel heel tof vonden ja, maar dat vind ik zelf ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is daar wel ok.Het is gewoon een beetje gezien worden daar. Veel mensen die zichzelf geweldig vinden maar daar moet je natuurlijk gewoon schijt aan hebben.Een hoop mooie vrouwen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Woon sinds een maand in Rotterdam. Geboren en getogen in Gouda. Gouda mag natuurlijk nieteens de veters van Rotterdam strikken. Vroeg me af waar dat vuurwerk vandaan kwam. Nu weet ik het dus!
Ik ben naar de Humphreys geweest, volgens mijn huisgenoot wel goed...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En waar ben je nu uiteindelijk geweest ?
quote:RK* OPENLUCHT LUCHTINSTRUMENTEN
Zondag 3 augustus vanaf 13.00
Voor akoestiekelingen en andere luchtverplaatsers.
Alle instrumenten toegestaan.
Met uitzondering van de Oezbeekse piccolo fluit en de 1946 Berliner Hobo.
2 rondes van 1 minuut
Zondag 3 augustus vanaf 13.00
Presentatie Jack Klarinet / Derk Dwarsfluit
Jury: Het Schlagerensemble
Camping Rotterdam
RK: Als Rooms katholiek bent u ook welkom, maar het is het Rotterdams Kampioenschap.
VAN DE BEDENKERS VAN HET NK ACHTERUITLOPEN
MINDMOVERS, INTERNAL AFFAIRS en JMR.
15-jarig sletje dat een agent in z'n gezicht slaat wtfquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De opening van 't hernieuwde mathenesserplein in west is gestaakt na vechtpartijen.
Das wel een hele erge brabants aandoende opmerking...quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het enige goeie aan Schiedam is de trein naar Rotterdam.
Jup! Erg lekker, erg warm, erg leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
In R'dam zeggen ze altijd dat ik uit Limburg kom, ik plaats Brabantse opmerkingen en stiekem kom ik uit Gelderland. Goeie vakantie gehad
?
Opheffenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat gaan ze trouwens met de metro doen?
Paar weekjes in onderhoud om de boel schoon te maken en aan te kunnen sluiten op RandstadRailquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat gaan ze trouwens met de metro doen?
Ondanks dat je bij David Lloyd om de hoek woont.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:31 schreef Fugie het volgende:
ik sport in blijdorp in een gymzaal met teveel apparaten
Ik heb het niet zo op de grotere healthcentre's als fit4free en david lloyd enzo. Ik denk zelf wel te weten wat goed voor me is en wil graag ervaringsdeskundige om me te helpen
Ik hoorde ze wel, zag ze niet! Er staat een groot wit gebouw (die met die glijbaan uit een karatefilm, ben ff de naam kwijt van dat dingquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:55 schreef Public_NME het volgende:
Iemand nog die leuke vliegtuigjes gezien voor de Red Bull Airrace? Ze zijn aan het oefenen, best wel grappig volgens mij. Zag ze overvliegen maar ben niet naar de Maas gegaan... Ik ben helaas dit weekend niet in NL, dus ik moet het missen. (Farnborough maakt een hoop goed)
In Amersfoort, buslijn 78 (zo'n Kerkhoff ambasador) tegen skoda.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanmiddag nog een leuk ongelukje op het Hofplein: renault megane nieuw model versus tram 4
De tram won
Dat was een film, om de dame van Pathé schouwburg plein te quoten, van "sjekkie sjen, die karate sjinees".quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik hoorde ze wel, zag ze niet! Er staat een groot wit gebouw (die met die glijbaan uit een karatefilm, ben ff de naam kwijt van dat ding) voor.
ja pciesquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ondanks dat je bij David Lloyd om de hoek woont.![]()
Ik ga trouwens ook niet kijken bij dat Red Bull Air Race-gebeuren. Heb het de eerste keer gezien en dat was wel leuk, maar nu geloof ik het wel.
Heb begrepen dat het wel ergens op t.v. uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja pcies
ik wil opzich wel kijken naar de air race, maar ik vind het nogal aan de prijzige kant en volgens mij kan je vast wel kijken vanaf een bepaald punt in de stad zonder te betalen
eigenlijk wilden we m gewoon laten doodgaan toen we weg warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die plant heb ik gekregen toen ik op kamers ging en die heeft wel erger meegemaakt dan 2 weken geen water![]()
![]()
ach live kijken is ook wel leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb begrepen dat het wel ergens op t.v. uitgezonden wordt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was een film, om de dame van Pathé schouwburg plein te quoten, van "sjekkie sjen, die karate sjinees".
Had een of andere publieks of filmprijs gewonnen in Rotterdam, en toen wilde hij als dank een deel van de film hier opnemen. Locationscouts alles bedacht en geplanned, rijdt'ie over de maasboulevard, en toen werd last minute besloten van het gebouw af te glijden![]()
Geweldig
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Wat grappig!
En de airrace wordt op RTL 5 of 7 uitgezonden geloof ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Who_am_Iquote:Verhaal:
Een aantal commando's van de CIA gaat naar Zuid-Afrika om een aantal Zuid-Afrikaanse wetenschappers te ontvoeren, die terroristische wapens aan het ontwikkelen zijn. De missie slaagt. De leider van de commando's laat na de missie hun helikopter neerstorten, en gaat er zelf vandoor met een parachute. Jackie Chan is de enige die de crash overleeft. Hij weet echter niet meer wie hij is. Ondertussen wordt hij door de CIA verantwoordelijk gehouden voor de dood van zijn teamgenoten, en wordt er jacht op hem gemaakt.
De gevaarlijkste scène in de film is wanneer Chan naar beneden glijdt over het Trapezium van de WillemsWerf in Rotterdam. Ook zeer spectaculair (en gevaarlijk) is de vechtscene op het dak. Er wordt dan, zonder noemenswaardige bescherming, gebalanceerd op de rand van het dak.
In de slotscenes wordt medewerking verleend door het Korps Mariniers uit de van Ghentkazerne in Rotterdam. Casting in Rotterdam FTV casting.
Ik werk op de hoek van de veerhaven, de ganse dag loopingsquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:55 schreef Public_NME het volgende:
Iemand nog die leuke vliegtuigjes gezien voor de Red Bull Airrace? Ze zijn aan het oefenen, best wel grappig volgens mij. Zag ze overvliegen maar ben niet naar de Maas gegaan... Ik ben helaas dit weekend niet in NL, dus ik moet het missen. (Farnborough maakt een hoop goed)
Sparta is al veel ouder hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Morgen is de trots van Rotterdam 100 jaar
quote:
Klopt maar is wel minder groot dan Feyenoord.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarvoor is dat vuurwerk? Feyenoord?
En niet te vergeten die gothic & fairy beurs in AHOY... gaat een leuke mix geven op Zuidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hebben ze lekker gepland dan, en de feijenoorddrukte en de redbullshit...
Onzin.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 07:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertrek van de RMS Queen Elizabeth. Laatste keer dat deze in Rotterdam zal zijn geweest na 40 jaar in dienst. Nu onderweg naar Dubai om daar een hotelschip te worden
Hoe laat moeten we er zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja ik ga vrijdag barbecuen in mijn jardin![]()
Hoezo wordt je er mee genaaid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:28 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik gebruik hem PietjePuk007, incl. automatisch opladen. Ik weet dat ik er mee genaaid wordt, maar dat geklooi met strippenkaarten is weer zo onhandig.
Omdat het per saldo doorgaans duurder is dan een strippenkaart.quote:
Het hangt een beetje af van de afstanden die je reist en wanneer je eventueel weer verder of terug reist. Bij een OV-chipkaart krijg je sowieso al meer te maken met een dubbel instap-tarief, maar zelfs als dat niet zo is betaal je bij heen en weer reizen doorgaans meer.quote:Daarnaast is het vaak goedkoper dan strippenkaart
Daar is geen reet aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:25 schreef Isegrim het volgende:
Als je Rotterdam gaat lopen dissen, ga je maar weg uit dit topic en ga je maar naar het Gouda-topic.
Heen en weer voor het zelfde geld zoals bij de strippenkaart, gaat niet meer. Maar naaierij als zonegrenzen en dan ineens een volle strip meer moeten betalen is verleden tijd. Leuvehaven naar Wilhelminaplein zou dan drie strippen zijn (hoewel ik dat altijd vertikte), en dat wordt met de OV-chip eerlijker afgerekend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat het per saldo doorgaans duurder is dan een strippenkaart.
[..]
Het hangt een beetje af van de afstanden die je reist en wanneer je eventueel weer verder of terug reist. Bij een OV-chipkaart krijg je sowieso al meer te maken met een dubbel instap-tarief, maar zelfs als dat niet zo is betaal je bij heen en weer reizen doorgaans meer.
Een eerste stapquote:
OVERSTAP komt er dan op de display te staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat het per saldo doorgaans duurder is dan een strippenkaart.
[..]
Het hangt een beetje af van de afstanden die je reist en wanneer je eventueel weer verder of terug reist. Bij een OV-chipkaart krijg je sowieso al meer te maken met een dubbel instap-tarief, maar zelfs als dat niet zo is betaal je bij heen en weer reizen doorgaans meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |