Ondanks dat je bij David Lloyd om de hoek woont.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 13:31 schreef Fugie het volgende:
ik sport in blijdorp in een gymzaal met teveel apparaten
Ik heb het niet zo op de grotere healthcentre's als fit4free en david lloyd enzo. Ik denk zelf wel te weten wat goed voor me is en wil graag ervaringsdeskundige om me te helpen
Ik hoorde ze wel, zag ze niet! Er staat een groot wit gebouw (die met die glijbaan uit een karatefilm, ben ff de naam kwijt van dat dingquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:55 schreef Public_NME het volgende:
Iemand nog die leuke vliegtuigjes gezien voor de Red Bull Airrace? Ze zijn aan het oefenen, best wel grappig volgens mij. Zag ze overvliegen maar ben niet naar de Maas gegaan... Ik ben helaas dit weekend niet in NL, dus ik moet het missen. (Farnborough maakt een hoop goed)
In Amersfoort, buslijn 78 (zo'n Kerkhoff ambasador) tegen skoda.quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vanmiddag nog een leuk ongelukje op het Hofplein: renault megane nieuw model versus tram 4
De tram won
Dat was een film, om de dame van Pathé schouwburg plein te quoten, van "sjekkie sjen, die karate sjinees".quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:20 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]
Ik hoorde ze wel, zag ze niet! Er staat een groot wit gebouw (die met die glijbaan uit een karatefilm, ben ff de naam kwijt van dat ding) voor.
ja pciesquote:Op woensdag 16 juli 2008 17:16 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ondanks dat je bij David Lloyd om de hoek woont.![]()
Ik ga trouwens ook niet kijken bij dat Red Bull Air Race-gebeuren. Heb het de eerste keer gezien en dat was wel leuk, maar nu geloof ik het wel.
Heb begrepen dat het wel ergens op t.v. uitgezonden wordt.quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja pcies
ik wil opzich wel kijken naar de air race, maar ik vind het nogal aan de prijzige kant en volgens mij kan je vast wel kijken vanaf een bepaald punt in de stad zonder te betalen
eigenlijk wilden we m gewoon laten doodgaan toen we weg warenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 19:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die plant heb ik gekregen toen ik op kamers ging en die heeft wel erger meegemaakt dan 2 weken geen water![]()
![]()
ach live kijken is ook wel leukquote:Op woensdag 16 juli 2008 18:13 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Heb begrepen dat het wel ergens op t.v. uitgezonden wordt.
quote:Op woensdag 16 juli 2008 17:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat was een film, om de dame van Pathé schouwburg plein te quoten, van "sjekkie sjen, die karate sjinees".
Had een of andere publieks of filmprijs gewonnen in Rotterdam, en toen wilde hij als dank een deel van de film hier opnemen. Locationscouts alles bedacht en geplanned, rijdt'ie over de maasboulevard, en toen werd last minute besloten van het gebouw af te glijden![]()
Geweldig
quote:Op woensdag 16 juli 2008 18:33 schreef WHATSHESAID het volgende:
[..]Wat grappig!
En de airrace wordt op RTL 5 of 7 uitgezonden geloof ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Who_am_Iquote:Verhaal:
Een aantal commando's van de CIA gaat naar Zuid-Afrika om een aantal Zuid-Afrikaanse wetenschappers te ontvoeren, die terroristische wapens aan het ontwikkelen zijn. De missie slaagt. De leider van de commando's laat na de missie hun helikopter neerstorten, en gaat er zelf vandoor met een parachute. Jackie Chan is de enige die de crash overleeft. Hij weet echter niet meer wie hij is. Ondertussen wordt hij door de CIA verantwoordelijk gehouden voor de dood van zijn teamgenoten, en wordt er jacht op hem gemaakt.
De gevaarlijkste scène in de film is wanneer Chan naar beneden glijdt over het Trapezium van de WillemsWerf in Rotterdam. Ook zeer spectaculair (en gevaarlijk) is de vechtscene op het dak. Er wordt dan, zonder noemenswaardige bescherming, gebalanceerd op de rand van het dak.
In de slotscenes wordt medewerking verleend door het Korps Mariniers uit de van Ghentkazerne in Rotterdam. Casting in Rotterdam FTV casting.
Ik werk op de hoek van de veerhaven, de ganse dag loopingsquote:Op woensdag 16 juli 2008 16:55 schreef Public_NME het volgende:
Iemand nog die leuke vliegtuigjes gezien voor de Red Bull Airrace? Ze zijn aan het oefenen, best wel grappig volgens mij. Zag ze overvliegen maar ben niet naar de Maas gegaan... Ik ben helaas dit weekend niet in NL, dus ik moet het missen. (Farnborough maakt een hoop goed)
Sparta is al veel ouder hoorquote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Morgen is de trots van Rotterdam 100 jaar
quote:
Klopt maar is wel minder groot dan Feyenoord.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarvoor is dat vuurwerk? Feyenoord?
En niet te vergeten die gothic & fairy beurs in AHOY... gaat een leuke mix geven op Zuidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hebben ze lekker gepland dan, en de feijenoorddrukte en de redbullshit...
Onzin.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 07:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertrek van de RMS Queen Elizabeth. Laatste keer dat deze in Rotterdam zal zijn geweest na 40 jaar in dienst. Nu onderweg naar Dubai om daar een hotelschip te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |