Klopt maar is wel minder groot dan Feyenoord.quote:
quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarvoor is dat vuurwerk? Feyenoord?
En niet te vergeten die gothic & fairy beurs in AHOY... gaat een leuke mix geven op Zuidquote:Op vrijdag 18 juli 2008 21:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
hebben ze lekker gepland dan, en de feijenoorddrukte en de redbullshit...
Onzin.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 07:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vertrek van de RMS Queen Elizabeth. Laatste keer dat deze in Rotterdam zal zijn geweest na 40 jaar in dienst. Nu onderweg naar Dubai om daar een hotelschip te worden
Hoe laat moeten we er zijn?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:09 schreef WHATSHESAID het volgende:
Ja ik ga vrijdag barbecuen in mijn jardin![]()
Hoezo wordt je er mee genaaid?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:28 schreef Alicey het volgende:
Ja, ik gebruik hem PietjePuk007, incl. automatisch opladen. Ik weet dat ik er mee genaaid wordt, maar dat geklooi met strippenkaarten is weer zo onhandig.
Omdat het per saldo doorgaans duurder is dan een strippenkaart.quote:
Het hangt een beetje af van de afstanden die je reist en wanneer je eventueel weer verder of terug reist. Bij een OV-chipkaart krijg je sowieso al meer te maken met een dubbel instap-tarief, maar zelfs als dat niet zo is betaal je bij heen en weer reizen doorgaans meer.quote:Daarnaast is het vaak goedkoper dan strippenkaart
Daar is geen reet aanquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:25 schreef Isegrim het volgende:
Als je Rotterdam gaat lopen dissen, ga je maar weg uit dit topic en ga je maar naar het Gouda-topic.
Heen en weer voor het zelfde geld zoals bij de strippenkaart, gaat niet meer. Maar naaierij als zonegrenzen en dan ineens een volle strip meer moeten betalen is verleden tijd. Leuvehaven naar Wilhelminaplein zou dan drie strippen zijn (hoewel ik dat altijd vertikte), en dat wordt met de OV-chip eerlijker afgerekend.quote:Op woensdag 23 juli 2008 07:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat het per saldo doorgaans duurder is dan een strippenkaart.
[..]
Het hangt een beetje af van de afstanden die je reist en wanneer je eventueel weer verder of terug reist. Bij een OV-chipkaart krijg je sowieso al meer te maken met een dubbel instap-tarief, maar zelfs als dat niet zo is betaal je bij heen en weer reizen doorgaans meer.
Een eerste stapquote:
OVERSTAP komt er dan op de display te staanquote:Op woensdag 23 juli 2008 07:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Omdat het per saldo doorgaans duurder is dan een strippenkaart.
[..]
Het hangt een beetje af van de afstanden die je reist en wanneer je eventueel weer verder of terug reist. Bij een OV-chipkaart krijg je sowieso al meer te maken met een dubbel instap-tarief, maar zelfs als dat niet zo is betaal je bij heen en weer reizen doorgaans meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |