nu ben je een outcast en nergens meer welkomquote:Op donderdag 10 juli 2008 15:27 schreef Koewam het volgende:
#*&*(@&*(@&!#$
krijg net een telefoontje dat "een vriend bij nader inzien voorrang krijgt"
Dus. Kweenie wat jullie nu willen doen...
Het was ook te mooi om waar te zijn
arbeiders stad nummer 1quote:Op woensdag 9 juli 2008 22:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Van maandag t/m vrijdag wordt er gewerkt in Rotterdam.
Haha, overal verstoten. Enkeltje limburg voor Koewam!quote:Op vrijdag 11 juli 2008 08:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
nu ben je een outcast en nergens meer welkom
mijn zus doet surfenquote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:13 schreef ebeaydojraes het volgende:
nooit wat van gemerkt eerlijk gezegd...
anyway, zijn er eigenlijk nog surfers hier in rotterdam? (ja ik zoek surf-buddies)
tsja, ik ga volgend jaar eens een surfcamp opzoeken denk ik. Dit jaar gaat hem niet meer worden (heb net 2 weken erop zitten en krijg vast niet nog meer vrijquote:Op vrijdag 11 juli 2008 17:49 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn zus doet surfen
ik wou het dit jaar proberen aan de franse kust, maar vriendjes gaan liever naar de riviera dus dat gaat hem niet worden.
Smaak van Afrika moet je reserveren, dus dat gaat niet echt meer veel helpen..quote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:12 schreef Isegrim het volgende:
Smaak van Afrika aan de Goudsesingel is ook lekker maar zit vaak vol. Taberna Dushi aan de Pannekoekstraat is ook lekker.
Dunya Lokanta op de Proveniersingel, vlakbij CS. Wel even bellen vantevoren, want het zit altijd vol. Dagmenu voor 6,50, als voorgerecht een paar mezze en na de Dunya yoghurt en thee en je bent incl drank minder dan 20 euro kwijt.quote:Op vrijdag 11 juli 2008 15:22 schreef Public_NME het volgende:
Spoedtip gevraagd voor een leuk restaurantje in Rotterdam vanavond. Niet al te luxe... Keuken maakt niet veel uit
Die zal ik onthouden voor de volgende keer! Thanksquote:Op vrijdag 11 juli 2008 18:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dunya Lokanta op de Proveniersingel, vlakbij CS. Wel even bellen vantevoren, want het zit altijd vol. Dagmenu voor 6,50, als voorgerecht een paar mezze en na de Dunya yoghurt en thee en je bent incl drank minder dan 20 euro kwijt.
En waar ben je nu uiteindelijk geweest ?quote:Op zaterdag 12 juli 2008 11:10 schreef Public_NME het volgende:
Die zal ik onthouden voor de volgende keer! Thanks
Het is daar wel ok.Het is gewoon een beetje gezien worden daar. Veel mensen die zichzelf geweldig vinden maar daar moet je natuurlijk gewoon schijt aan hebben.Een hoop mooie vrouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:09 schreef Fugie het volgende:
vanavond maar eens kijken in club vie![]()
iemand al eens geweest ?
er waren behoorlijk wat mensen die zichzelf wel heel tof vonden ja, maar dat vind ik zelf ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is daar wel ok.Het is gewoon een beetje gezien worden daar. Veel mensen die zichzelf geweldig vinden maar daar moet je natuurlijk gewoon schijt aan hebben.Een hoop mooie vrouwen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Woon sinds een maand in Rotterdam. Geboren en getogen in Gouda. Gouda mag natuurlijk nieteens de veters van Rotterdam strikken. Vroeg me af waar dat vuurwerk vandaan kwam. Nu weet ik het dus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |