Het is daar wel ok.Het is gewoon een beetje gezien worden daar. Veel mensen die zichzelf geweldig vinden maar daar moet je natuurlijk gewoon schijt aan hebben.Een hoop mooie vrouwenquote:Op zaterdag 12 juli 2008 17:09 schreef Fugie het volgende:
vanavond maar eens kijken in club vie![]()
iemand al eens geweest ?
er waren behoorlijk wat mensen die zichzelf wel heel tof vonden ja, maar dat vind ik zelf ookquote:Op zaterdag 12 juli 2008 20:46 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het is daar wel ok.Het is gewoon een beetje gezien worden daar. Veel mensen die zichzelf geweldig vinden maar daar moet je natuurlijk gewoon schijt aan hebben.Een hoop mooie vrouwen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Woon sinds een maand in Rotterdam. Geboren en getogen in Gouda. Gouda mag natuurlijk nieteens de veters van Rotterdam strikken. Vroeg me af waar dat vuurwerk vandaan kwam. Nu weet ik het dus!
Ik ben naar de Humphreys geweest, volgens mijn huisgenoot wel goed...quote:Op zaterdag 12 juli 2008 14:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
En waar ben je nu uiteindelijk geweest ?
quote:RK* OPENLUCHT LUCHTINSTRUMENTEN
Zondag 3 augustus vanaf 13.00
Voor akoestiekelingen en andere luchtverplaatsers.
Alle instrumenten toegestaan.
Met uitzondering van de Oezbeekse piccolo fluit en de 1946 Berliner Hobo.
2 rondes van 1 minuut
Zondag 3 augustus vanaf 13.00
Presentatie Jack Klarinet / Derk Dwarsfluit
Jury: Het Schlagerensemble
Camping Rotterdam
RK: Als Rooms katholiek bent u ook welkom, maar het is het Rotterdams Kampioenschap.
VAN DE BEDENKERS VAN HET NK ACHTERUITLOPEN
MINDMOVERS, INTERNAL AFFAIRS en JMR.
15-jarig sletje dat een agent in z'n gezicht slaat wtfquote:Op maandag 14 juli 2008 21:15 schreef PietjePuk007 het volgende:
De opening van 't hernieuwde mathenesserplein in west is gestaakt na vechtpartijen.
Das wel een hele erge brabants aandoende opmerking...quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het enige goeie aan Schiedam is de trein naar Rotterdam.
Jup! Erg lekker, erg warm, erg leukquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
In R'dam zeggen ze altijd dat ik uit Limburg kom, ik plaats Brabantse opmerkingen en stiekem kom ik uit Gelderland. Goeie vakantie gehad
?
Opheffenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat gaan ze trouwens met de metro doen?
Paar weekjes in onderhoud om de boel schoon te maken en aan te kunnen sluiten op RandstadRailquote:Op dinsdag 15 juli 2008 17:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Wat gaan ze trouwens met de metro doen?
jullie plant is een van de weinige die de zorg tijdens de vakantie overleeft heeft trouwensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |