* PietjePuk007 doet gauw z'n raam dichtquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:59 schreef Alicey het volgende:
Als ik een beetje hard nies is heel Rotterdam-West morgen verkouden.
Welnee, we hebben ook een tram en een metro die er heen gaat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het enige goeie aan Schiedam is de trein naar Rotterdam.
Doe dat maar even niet dan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik een beetje hard nies is heel Rotterdam-West morgen verkouden.
Ehehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Dan hoor jij hier ook niet, Schiedamse pauper.
it aint that badquote:
Woon jij soms in hetzelfde complex als ik?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
it aint that bad
komende week gaan ze weer de buitenkant van de appartementen schilderenMoet alleen wel mijn raam open laten, zodat ze er makkelijk bij kunnen en mijn even tv kunnen kijken om mijn lcd tv
En weet iemand wanneer station blijdorp klaar is, dan kan die randstad rail hier weg
nee.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:25 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Woon jij soms in hetzelfde complex als ik?
Ergens in 2009... dan ligt RandstadRail bij mij onder de grondquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:01 schreef Fugie het volgende:
En weet iemand wanneer station blijdorp klaar is, dan kan die randstad rail hier weg
hmm okquote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ergens in 2009... dan ligt RandstadRail bij mij onder de grond
nou zeg, wat een toeval! On-ge-loof-e-loos!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 07:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Bij ons wordt namelijk ook net geschilderd en hier ligt de Randstadrail ook voor de deur.
nee hoor dat was de bedoelingquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:53 schreef Isegrim het volgende:
Ik vond je reactie nogal klierig overkomen, maar misschien was dat mijn ochtendhumeur.
Leuk, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
Het is officieel.
Ik verhuis per 1 augustus naar Amsterdam.
Dat is afhankelijk van de voorstelling hè!quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef Fugie het volgende:
het is hier echt te rustig, moeten toch een stuk meer rotterdammers hier zijn ? :x
Ik mag vrijdag naar het nieuwe luxor, eens kijken of dat wat is
Verraaier.quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
Het is officieel.
Tjeempie, overloper!quote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
Het is officieel.
joden lopen altijd wegquote:Op woensdag 9 juli 2008 13:19 schreef Koewam het volgende:
Het is officieel.
Van maandag t/m vrijdag wordt er gewerkt in Rotterdam.quote:Op woensdag 9 juli 2008 14:32 schreef Fugie het volgende:
het is hier echt te rustig, moeten toch een stuk meer rotterdammers hier zijn ? :x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |