Zal ook wel wennen zijn. Wil je om 21.00 nog even ergens wat te eten halen, is alles al dicht.Goudaquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:39 schreef Isegrim het volgende:
Aha, er heeft een ruil plaatsgevonden! Twee fokkers zijn naar Gouda vertrokken en jij komt ervoor in de plaats!
Rotterdam heeft klittenband.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:37 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Woon sinds een maand in Rotterdam. Geboren en getogen in Gouda. Gouda mag natuurlijk nieteens de veters van Rotterdam strikken. Vroeg me af waar dat vuurwerk vandaan kwam. Nu weet ik het dus!
Was best leuk.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 07:04 schreef Isegrim het volgende:
Ik ga morgen naar de eindexamenexpositie van de kunstacademie in LPII.
Het vaarde vandaag uit, werd bijna van m'n stoel getoeterd, gehoornd of zoiets...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:32 schreef Isegrim het volgende:
Aha, ik zie het al. Vanwege de doop van dat varende flatgebouw.
Hé, op de derde foto staan de Vopaktoren. Die wordt gerenoveerd en met 10 verdiepingen verhoogdquote:
idd.quote:
Ik vond dat filmpje (geen animatie) van die gast met die 'vrijheidsdoos' erg leuk, heb je die ook gezien?quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:12 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
idd.
vooral de animatie filmpjes waren wel heel erg vet (die lantaarnpaal kan zo op een pixar dvd)
Als ik een beetje hard nies is heel Rotterdam-West morgen verkouden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Dan hoor jij hier ook niet, Schiedamse pauper.
Genoeg mis met Schiedam, maar daarvoor heb je dan weer Rotterdam.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:58 schreef ebeaydojraes het volgende:
nix mis met Schiedam(nou, ja ok, bijna alles ..)
* PietjePuk007 doet gauw z'n raam dichtquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:59 schreef Alicey het volgende:
Als ik een beetje hard nies is heel Rotterdam-West morgen verkouden.
Welnee, we hebben ook een tram en een metro die er heen gaat.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het enige goeie aan Schiedam is de trein naar Rotterdam.
Doe dat maar even niet dan.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:59 schreef Alicey het volgende:
[..]
Als ik een beetje hard nies is heel Rotterdam-West morgen verkouden.
Ehehehequote:Op donderdag 3 juli 2008 21:54 schreef Isegrim het volgende:
Dan hoor jij hier ook niet, Schiedamse pauper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |