Leuk prijsje! Maar kom nu vaak met die 20Gb ook wel uit! Komt die 60 ook los trouwens?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:37 schreef Reintji het volgende:
Nu de 360's als de spreekwoordelijke 'warme broodjes' gaan..
120GB HDD bij de V&D in 050 voor 99,-
Ik denk dat 20GB enorm tegen gaat vallen zodra je de games kunt installeren.quote:Op woensdag 17 september 2008 21:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Leuk prijsje! Maar kom nu vaak met die 20Gb ook wel uit! Komt die 60 ook los trouwens?
Je bent er wel errug vroeg bij voor deel 3quote:Op zondag 21 september 2008 21:33 schreef Blaetman het volgende:
Ik wilde gears of war 3 bestellen bij gamehubs....
http://www.gamehubs.com/XBOX360/gears-of-war-2.html
Nu ziet mijn oog echter in rode letters NTSC-J (asia) erbij staan. Volgens mij stond dat er een paar weken geleden nog niet bij?
Ik ga er van uit dat dit dus niet gaat werken op een PAL machine...of heb ik het mis?
Denk niet dat ik dat ga doen! En ik verkoop mijn games toch weer altijd dus meer als 1 a 2 staan er nooit te gelijk opquote:Op donderdag 18 september 2008 21:07 schreef Niek. het volgende:
[..]
Ik denk dat 20GB enorm tegen gaat vallen zodra je de games kunt installeren.
Jij hebt geen één spel in je kast staan? Jij verkoopt ze meteen weer? Vind je dat niet jammer, ik vind het altijd wel leuk om zo'n hele rij spellen te hebben staan.quote:Op zondag 21 september 2008 21:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Denk niet dat ik dat ga doen! En ik verkoop mijn games toch weer altijd dus meer als 1 a 2 staan er nooit te gelijk op
Ik heb nog minimaal 25 van zulke 360-titels staan in mn kast...quote:Op zondag 21 september 2008 22:36 schreef koei het volgende:
Ik vind een hele rij spellen niet zo boeiend, maar de meeste spellen wil ik ooit nog eens uitspelen wat nooit gebeurtHet enige spel dat ik helemaal uitgespeeld heb, heb ik wel doorgeruild
Dat voorkomt handel.quote:Op maandag 22 september 2008 17:54 schreef matjuhhh007 het volgende:
En ik vindt die geld terug actie nog steeds raar, waarom niet gelijk het geld eraf?
Die heb ik toevallig zondag besteldquote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef Reintji het volgende:
Mooie deal bij xboxhome 60Gb supersize pakket voor 268,- en daar gaat nog 40E af van Microsoft.
Dat is toch een redelijk normale prijs? Adviesprijs is 270 euro, dus bij de Mediamarkt betaal je waarschijnlijk 265 ofzo - 40 euro.quote:Op dinsdag 23 september 2008 10:54 schreef Reintji het volgende:
Mooie deal bij xboxhome 60Gb supersize pakket voor 268,- en daar gaat nog 40E af van Microsoft.
Ze hebben Google Checkout, komt op hetzelfde neer als Paypal. Werkt perfect.quote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef emokid het volgende:
Klote! Kun je niet met Paypal bestellen op microsoftpointsxbox.com?
quote:Op woensdag 24 september 2008 10:24 schreef emokid het volgende:
Klote! Kun je niet met Paypal bestellen op microsoftpointsxbox.com?
Ik hoop van wel, want ik heb er expres een Paypal-account voor aangevraagd...quote:Do you want to buy Xbox Live Points or Xbox Live Gold Subscription but you don't want to leave your credit card number with Microsoft? With our website, you can pay with credit card using Google Checkout and Paypal.
Zelfde prijs net gezien bij E-Store in Leiden.quote:Op donderdag 25 september 2008 11:46 schreef disjfa het volgende:
Ik vind trouwens gister in zoetermeer bij de MM de CE van alone in the dark voor 25 euro.
Ik was er ook, maar was me te druk. Eerst even boodschappen gedaan, en om kwart voor 5 nog even een Elite gescored. die dingen stonden in het foldertje voor 270, maar ik kreeg hem mee voor 250. Ook pakte ik eerst een Elite zonder sticker van '50 euro terug', maar dat had ik gelukkig op tijd door, dus toen kreeg ik een 'nieuwe' met sticker. Uiteindelijk dus een Elite voor 199 euro!quote:Op maandag 29 september 2008 23:02 schreef Space-Chinees het volgende:
vanmiddag in de mediamarkt (alkmaar) xbox arcade met 2 spellen (gears of wars en PGR4) gehaald met 2 controllers voor 149 EUR. pff .. was dringen.. kon nog net op tijd eentje bemachtigen.
HIJ HEEFT EEN CONSOLE GEKOCHT, WEG MET DE KREDIETCRISIS, WE HEBBEN YI-Long DIE EEN CONSOLE KOOPT DAMES EN HEREN.quote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar was me te druk. Eerst even boodschappen gedaan, en om kwart voor 5 nog even een Elite gescored. die dingen stonden in het foldertje voor 270, maar ik kreeg hem mee voor 250. Ook pakte ik eerst een Elite zonder sticker van '50 euro terug', maar dat had ik gelukkig op tijd door, dus toen kreeg ik een 'nieuwe' met sticker. Uiteindelijk dus een Elite voor 199 euro!
Wow, als je het hebt over een fucking sweet-ass deal!quote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik was er ook, maar was me te druk. Eerst even boodschappen gedaan, en om kwart voor 5 nog even een Elite gescored. die dingen stonden in het foldertje voor 270, maar ik kreeg hem mee voor 250. Ook pakte ik eerst een Elite zonder sticker van '50 euro terug', maar dat had ik gelukkig op tijd door, dus toen kreeg ik een 'nieuwe' met sticker. Uiteindelijk dus een Elite voor 199 euro!
Dat had ik toch al aangegeven vorige week ofzo!?quote:Op maandag 29 september 2008 23:18 schreef Wessiej het volgende:
[..]
HIJ HEEFT EEN CONSOLE GEKOCHT, WEG MET DE KREDIETCRISIS, WE HEBBEN YI-Long DIE EEN CONSOLE KOOPT DAMES EN HEREN.
Juist, en nu begrijp je waarom ik dus heb gewacht!quote:Op maandag 29 september 2008 23:32 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Wow, als je het hebt over een fucking sweet-ass deal!
Voor mensen die dat ding voor 470 euro hebben gekocht, is dat inderdaad niet zo grappig. Voor mij.... mwah... ik heb wel een smile op mijn gezichtquote:Op maandag 29 september 2008 23:58 schreef Blaetman het volgende:
Elite voor 200 eu, dat zijn serieus geen grappen meer...
Told ya so!quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:22 schreef emokid het volgende:
Yi-Long heeft een Xbox 360!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor. 2 jaar geleden was ik nog dik tevreden met mijn oude Xbox, en had ik nog helemaal niet de behoefte om next-gen te gaanquote:
Ik heb inmiddels al een heel stapeltje games klaarliggen, zoals GTA4, Virtua Fighter 5, Forza 2, Gears of War, Guitar Hero 2, Halo 3, PGR 3 + 4, Blue Dragon, HL2 Orange Box, en Lost Odyssey. Daar komt dan binnenkort nog Skate 2 en Pes 2009 bij, en dan heb ik voorlopig wel weer genoeg om van te genieten.quote:Op dinsdag 30 september 2008 00:42 schreef emokid het volgende:
En een hoop goede next-gen titels die je allemaal ontgaan zijn! Maar goed, die kun je nu alsnog voor een dubbeltje op de kop tikken.
Klasse Yi-Longquote:
Klasse Yi-Longquote:
Hou jij altijd je spellen of ruil/verkoop je ze door?quote:Op dinsdag 30 september 2008 01:26 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al een heel stapeltje games klaarliggen, zoals GTA4, Virtua Fighter 5, Forza 2, Gears of War, Guitar Hero 2, Halo 3, PGR 3 + 4, Blue Dragon, HL2 Orange Box, en Lost Odyssey. Daar komt dan binnenkort nog Skate 2 en Pes 2009 bij, en dan heb ik voorlopig wel weer genoeg om van te genieten.
...en dan eind oktober komt zeer waarschijnlijk ook nog een PS3 met LBP in huis, waarvoor ik ook al games heb klaarliggen.
Alles natuurlijk voor een prikkie gekocht, of gewonnen.
Thanks manquote:Op dinsdag 30 september 2008 08:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Klasse Yi-Long![]()
Ik wens je er veel plezier mee!
[..]
Ik bewaar ze altijd. Ik heb hier ook zo'n 50 games nog van de oude Xbox liggenquote:Hou jij altijd je spellen of ruil/verkoop je ze door?
quote:Op dinsdag 30 september 2008 09:25 schreef Lausteen het volgende:
BIj Otto.nl (jawel!): Controllers voor 25 euro
Link
Nog een tip: als je je aanmeldt voor de 'modellenwedstrijd', krijg je 10E shoptegoed. Als je dat gebruikt heb je dus een controller voor 15E
en over die 10 euro shoptegoed:quote:
Dit artikel is helaas uitverkocht.
Het wordt nu uit uw winkelwagentje verwijderd.
Kijk verder in ons assortiment.
quote:Minimumbedrag van je bestelling: ¤ 50,-.
En Yi-Long, ga je op Xbox Live of moet je daar ook nog over beslissen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 12:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Thanks man
[..]
Ik bewaar ze altijd. Ik heb hier ook zo'n 50 games nog van de oude Xbox liggenZelfs van de Megadrive ligt er nog een rits games ergens in een tas.
Het was te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 30 september 2008 13:25 schreef PP. het volgende:
[..]
[..]
en over die 10 euro shoptegoed:
[..]
MS kijkt op de bon hoeveel je ervoor betaald hebt. Als je maar 250 hebt betaald krijg je volgens mij geen 50 euro terug, alleen als je 299 hebt betaald. Want ze zeggen duidelijk erbij "NIET geldig i.c.m. andere acties". Het lijkt er dus op dat je pech hebt.quote:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
MS kijkt op de bon hoeveel je ervoor betaald hebt. Als je maar 250 hebt betaald krijg je volgens mij geen 50 euro terug, alleen als je 299 hebt betaald. Want ze zeggen duidelijk erbij "NIET geldig i.c.m. andere acties". Het lijkt er dus op dat je pech hebt.
Natuurlijk niet. Een winkel is vrij om te stunten wat ie wil. Zou nogaal vreemd zijn als je nu opeens de korting van de MM zou krijgen, ipv Microsoft zelf.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
MS kijkt op de bon hoeveel je ervoor betaald hebt. Als je maar 250 hebt betaald krijg je volgens mij geen 50 euro terug, alleen als je 299 hebt betaald. Want ze zeggen duidelijk erbij "NIET geldig i.c.m. andere acties". Het lijkt er dus op dat je pech hebt.
Dat weet ik nog zo net niet hoor. Bij de vorige Xbox hadden ze een actie dat je twee games en een controller kreeg als je een formulier invulde en de aankoopbon opstuurde. Ik heb toen echter de Xbox toen die actie liep, maar nadat er een prijsverlaging ingezet was. Dus een goedkopere console, maar wel met de controller + games.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Volgens mij slaat dit echt nergens op. Een aktie van een winkel is toch niet hun aktie?quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:40 schreef Shadowcat het volgende:
[..]
Ik heb destijds precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:41 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet hoor. Bij de vorige Xbox hadden ze een actie dat je twee games en een controller kreeg als je een formulier invulde en de aankoopbon opstuurde. Ik heb toen echter de Xbox toen die actie liep, maar nadat er een prijsverlaging ingezet was. Dus een goedkopere console, maar wel met de controller + games.
Bovendien zal het Microsoft zelf geen reet uitmaken hoeveel jij betaalt voor een console, omdat hun marge toch van te voren bepaald is i.o.m. de winkel die de console verkoopt. Dus die winkel kan wel leuk stunten, volgens mij krijgt MS daar niet minder geld om binnen.
"e:Op maandag 29 september 2008 23:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Was die actie eenmalig of geldt ie nog steeds? Ik neem aan dat alle vestigingen van de MM deze actie voeren?quote:Op maandag 29 september 2008 23:02 schreef Space-Chinees het volgende:
vanmiddag in de mediamarkt (alkmaar) xbox arcade met 2 spellen (gears of wars en PGR4) gehaald met 2 controllers voor 149 EUR. pff .. was dringen.. kon nog net op tijd eentje bemachtigen.
Volgens mij was het een landelijke actie, maar dat weet ik niet 100% zeker. Maar het was alleen op maandag tussen 16.00 en 17.00.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 02:20 schreef druide het volgende:
[..]
&
[..]
Was die actie eenmalig of geldt ie nog steeds? Ik neem aan dat alle vestigingen van de MM deze actie voeren?
Bij de saturn in groningen had je ook zon pack. Met PGR 4 en GoW met een controller en remote voor 60euro. Maar weet niet meer of die geldig is.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 08:19 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Volgens mij was het een landelijke actie, maar dat weet ik niet 100% zeker. Maar het was alleen op maandag tussen 16.00 en 17.00.
Ze hadden die dag gewoon op ieder uur een zootje andere goede aanbiedingen, en dus dwanghekken en mensen die in de rij gaan staan als een veekudde enzo. Persoonlijk hou ik daar absoluut niet van (ik sta nooit in de rij), dus ik kwam later terug en had nog even de massel dat er nog wat Elite's waren.
Dat is een landelijke actie, bij iedere winkelketen. Prima actie ook, als je die games nog niet hebt.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:38 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Bij de saturn in groningen had je ook zon pack. Met PGR 4 en GoW met een controller en remote voor 60euro. Maar weet niet meer of die geldig is.
Die kost toch 230 na cashback?quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:08 schreef Lausteen het volgende:
Je kan beter voor een Supersize pack gaan, kost 220 na cashback en dan heb je 2 controllers, remote, headset, PGR 4 en GoW..
Ok dat wist ik niet. Inderdaad een super actie goeie spel met nog hardware en dat voor een super prijsje.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 14:40 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat is een landelijke actie, bij iedere winkelketen. Prima actie ook, als je die games nog niet hebt.
Leuk lijstje, hij klopt alleen nietquote:Op vrijdag 3 oktober 2008 00:01 schreef Lausteen het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je m koopt
Hier een overzichtje.
En op de ps3 wel? daar stond ie wel in het lijstje...quote:Op zaterdag 4 oktober 2008 12:15 schreef Nemmii het volgende:
Die is niet regio vrij. Dus heb je er niks aan.
Alle PS3 games zijn regiovrij volgens mijquote:Op zaterdag 4 oktober 2008 14:05 schreef Game_Error het volgende:
[..]
En op de ps3 wel? daar stond ie wel in het lijstje...
waar had je deze besteld? misschien goed om voor anderen rekening mee te houdenquote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef palito88 het volgende:
Voor die cash back moet je wel de pakketten kopen met een sticker er op ik heb laatst dus dat pakket besteld en zat geen sticker op die je wel nodig hebt om je geld terug te eisen bij microsoft..
Helaas geen geld terug voor mij..
die stickers kun je online aanvragen ofzo heb ik ergens gelezen. Waarschijnlijk op vertoon van je bon met aankoopdatum.quote:Op maandag 6 oktober 2008 11:27 schreef palito88 het volgende:
Voor die cash back moet je wel de pakketten kopen met een sticker er op ik heb laatst dus dat pakket besteld en zat geen sticker op die je wel nodig hebt om je geld terug te eisen bij microsoft..
Helaas geen geld terug voor mij..
Ok dat heb ik nog nergens kunnen vinden. Dynabyte zou die bon opsturen maar nog steeds niets ontvangen.quote:Op maandag 6 oktober 2008 13:13 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
[..]
die stickers kun je online aanvragen ofzo heb ik ergens gelezen. Waarschijnlijk op vertoon van je bon met aankoopdatum.
Denk niet dat dat hem wordt want ze krijgen evenveel stickers als xboxenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 13:54 schreef duvel_lover het volgende:
Maar mischien ken je iemand die in een winkel werkt die er een voor je mee wil nemen
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 08:58 schreef Tim86 het volgende:
Winkels krijgen ze aangeleverd..zou niet weten of je ze achteraf kunt krijgen..vrees van niet eigenlijk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |