abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62025814

Morgen op XBLA, de Duke:

Edit

Fail! Ik loop alweer een week achter ! !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 30 september 2008 @ 15:53:25 #2
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62025913
zo slecht
The line is a dot to you!
pi_62026044
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
zijn : het net en alice de enige twee providers waar je je internet maandelijks kan opzeggen?
Beetje off-topic ik weet.
Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnen
Van een dooie koe een paard figuurzagen!
fucking vetste topic ooit bitch
pi_62026102
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?

Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
pi_62026267
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?

Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
XP met Windows Media Player 10 is voldoende.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_62026293
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:

Nee hoor, met gewoon XP kan het ook. Ik stream via Windows Media Player
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:10:02 #7
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62026335
ik gebruik gewoon een portable HDD
pi_62026474
Yi-Long mocht wel in de TT.
pi_62026504
XBLA-games mogen wel eens een kwaliteitsinjectie krijgen, de laatste tijd krijgen we de grootste troep voorgeschoteld. Dan zijn de PSN-games kwalitatief gezien toch een stuk beter.
pi_62026565
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef lennartb.nl het volgende:

[..]

Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnen
Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.
Maar nu ga ik anti kraak wonen en heb xbox live nodig en dus internet, maar wel op tijdelijke basis. En alice en het net klinkt mij niet echt chill in de oren. dan nog liever ziggo!
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_62026583
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:

[..]

ja, dat klinkt echt heel makkelijk Vergeet daarbij de drivers voor je videokaart niet, of het feit dat je een videokaart met TV-out (of 2 VGA-uitgangen moet hebben).

Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaard
en ehh drivers voor de videokaart ? die heb je toch al geinstalleerd anders kan jij niet eens fatsoenlijk naar beneden scrollen op een website .

en zo'n beetje alle moederborden voor core2 duo's of amd x2's en up hebben ook standaard onboard een optical out

dus je lult wel erg zwak eerlijk gezegt

+ het voordeel dat je alles kan kijken op je tv ook h.264 films of filmpjes die je op websites bekijkt ect ect

je hebt er veelmeer aan dan het streamen via de xbox dat is echt ruk t.b.h
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62026656
Mijn Xbox is gisteren overleden (RoD)
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.

Hopelijk blijft ie t nog eventjes doen
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:24:00 #13
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62026730
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef DJ_ het volgende:

[..]

welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaard
en ehh drivers voor de videokaart ? die heb je toch al geinstalleerd anders kan jij niet eens fatsoenlijk naar beneden scrollen op een website .

en zo'n beetje alle moederborden voor core2 duo's of amd x2's en up hebben ook standaard onboard een optical out

dus je lult wel erg zwak eerlijk gezegt

+ het voordeel dat je alles kan kijken op je tv ook h.264 films of filmpjes die je op websites bekijkt ect ect

je hebt er veelmeer aan dan het streamen via de xbox dat is echt ruk t.b.h
gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kan Scheelt ook weer kosten in kabels

Daarnaast had ik veel problemen toen ik mn PC wilde aansluiten op de TV, en was de kwaliteit op 1 of andere manier ook minder. Die paar bestanden die ik niet kan kijken, kijk ik dan wel op mn laptop.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:24:48 #14
34586 kepler
No bounce, no play
pi_62026753
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.

waarom niet gewoon MS bellen?
pi_62026835
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.
Maar nu ga ik anti kraak wonen en heb xbox live nodig en dus internet, maar wel op tijdelijke basis. En alice en het net klinkt mij niet echt chill in de oren. dan nog liever ziggo!
Mijn grootste probleem met ziggo is dat ik 3 maand heb moeten wachten voordat ik internet had. Maar sindsdien werkt het wel perfect, snelheid is altijd als beloofd terwijl ik in een complex woon met 150ziggo aansluitingen.

En eerlijk gezegd zou ik ook niet aan Alice beginnen nee

Maar qua ADSL verbindingen kan je volgens mij wel vaak elke maand opzeggen, tele2.nl even checken misschien?
pi_62026863
quote:

Wrm stuur je hem niet gewoon op dan? Binnen 7 dagen heb je hem terug
pi_62026899
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kepler het volgende:

[..]

waarom niet gewoon MS bellen?
hij is gemod
pi_62026919
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Devz het volgende:
XBLA-games mogen wel eens een kwaliteitsinjectie krijgen, de laatste tijd krijgen we de grootste troep voorgeschoteld. Dan zijn de PSN-games kwalitatief gezien toch een stuk beter.
Whuuh? Castle Crashers mên!
Bijen zoemen
De hei is paars
Er zijn dus bloemen
En touringcars
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:32:14 #19
153375 Lijpo
Finesse en souplesse
pi_62026922
Eindelijk het pro supersizepack besteld via xboxhome, dus dat wordt van het weekend GoW knallen.
  dinsdag 30 september 2008 @ 16:33:49 #20
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_62026975
quote:

Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.

*kuch* Zie mijn signature bijvoorbeeld *kuch*
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_62026989
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:32 schreef PP. het volgende:

[..]

Whuuh? Castle Crashers mên!
Braid!
pi_62027076
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kepler het volgende:

[..]

gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kan Scheelt ook weer kosten in kabels

Daarnaast had ik veel problemen toen ik mn PC wilde aansluiten op de TV, en was de kwaliteit op 1 of andere manier ook minder. Die paar bestanden die ik niet kan kijken, kijk ik dan wel op mn laptop.
ach mijn pc tv en xbox staan allemaal op 1 kamer , en een kabeltje van 5 meter kost niks
mm vreemd want bij mij is het precies andersom als ik via mijn pc films naar mijn tv sleep ziet het er beter uit
als dat ik mijn xbox het laat streamen via media center
wat voor soort kabel gebruikte je dan ? toch geen S-video ofwel soms

en vind dit eerlijk gezegt makkelijker pc staat altijd en en een venster slepen kost geen moeite + mijn pc is stil en mijn xbox maakt lawaai
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_62027089
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.

*kuch* Zie mijn signature bijvoorbeeld *kuch*
thx
Als nou blijkt dat ie t straks niet doet dan zal ik m wel laten fixen.
pi_62027104
quote:
Op dinsdag 30 september 2008 16:31 schreef toma het volgende:

[..]

hij is gemod
www.xcontrol.nl

heb mijn amerikaanse xbox daar ook laten maken ( MS nl weigerde )
en hij werkt prima
pi_62027139
Mee lees post!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')