Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnenquote:Op dinsdag 30 september 2008 14:54 schreef KneusTeun het volgende:
zijn : het neten alice
de enige twee providers waar je je internet maandelijks kan opzeggen?
Beetje off-topic ik weet.
XP met Windows Media Player 10 is voldoende.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?
Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
Nee hoor, met gewoon XP kan het ook. Ik stream via Windows Media Playerquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:01 schreef kikoooooo het volgende:
Om te streamen heb je toch een PC nodig met windows xp media center edition, of vista?
Ik gebruik nog steeds mn classic xbox met xbmc erop om te streamen namelijk, maar dan zou ik die dus in mn vriendin haar huis kunnen zetten.
Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.quote:Op dinsdag 30 september 2008 15:59 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Volgens mij kan het met heel veel ADSL providers, met Ziggo (kabel dus) kan het ook, maar aan Ziggo moet je sowieso NOOIT beginnen
welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaardquote:Op dinsdag 30 september 2008 15:42 schreef kepler het volgende:
[..]
ja, dat klinkt echt heel makkelijkVergeet daarbij de drivers voor je videokaart niet, of het feit dat je een videokaart met TV-out (of 2 VGA-uitgangen moet hebben).
Dan vind ik streamen via de 360 toch een stuk makkelijker
gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kanquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:19 schreef DJ_ het volgende:
[..]
welke videokaart heeft nu geen 2 vga/dvi uitgangen tegenwoordig , dit is al vanaf de geforce 6 serie zo'n beetje standaard
en ehh drivers voor de videokaart ?die heb je toch al geinstalleerd anders kan jij niet eens fatsoenlijk naar beneden scrollen op een website .
en zo'n beetje alle moederborden voor core2 duo's of amd x2's en up hebben ook standaard onboard een optical out
dus je lult wel erg zwak eerlijk gezegt![]()
+ het voordeel dat je alles kan kijken op je tv ook h.264 films of filmpjes die je op websites bekijkt ect ect
je hebt er veelmeer aan dan het streamen via de xbox dat is echt ruk t.b.h
waarom niet gewoon MS bellen?quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
Mijn Xbox is gisteren overleden(RoD)
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.
Hopelijk blijft ie t nog eventjes doen
Mijn grootste probleem met ziggo is dat ik 3 maand heb moeten wachten voordat ik internet had. Maar sindsdien werkt het wel perfect, snelheid is altijd als beloofd terwijl ik in een complex woon met 150ziggo aansluitingen.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:18 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ziggo had ik in me 2 vorige woningen en werkte perfect eigenlijk! kan zijn dat ik dicht bij centrale zat,nooit gezeur mee gehad en heerlijk snel.
Maar nu ga ik anti kraak wonen en heb xbox live nodigen dus internet, maar wel op tijdelijke basis. En alice en het net klinkt mij niet echt chill in de oren. dan nog liever ziggo!
Wrm stuur je hem niet gewoon op dan? Binnen 7 dagen heb je hem terugquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
Heb op internet beetje rondgekeken welke mogelijkheden er zijn om m te repareren en heb meteen de 'handdoek methode' geprobeerd om hem te repareren. Wonder boven wonder doet hij het nu weer.
Whuuh? Castle Crashers mên!quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:15 schreef Devz het volgende:
XBLA-games mogen wel eens een kwaliteitsinjectie krijgen, de laatste tijd krijgen we de grootste troep voorgeschoteld. Dan zijn de PSN-games kwalitatief gezien toch een stuk beter.
Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.quote:Op dinsdag 30 september 2008 16:21 schreef toma het volgende:
ach mijn pc tv en xbox staan allemaal op 1 kamer , en een kabeltje van 5 meter kost niksquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:24 schreef kepler het volgende:
[..]
gaat mij erom dat je als je de PC op je TV wil aansluiten, je hiervoor veel dingen moet instellen en draden moet trekken. De 360 zit al prima aangesloten op de TV, dus waarom moeilijk dan als het makkelijk kanScheelt ook weer kosten in kabels
Daarnaast had ik veel problemen toen ik mn PC wilde aansluiten op de TV, en was de kwaliteit op 1 of andere manier ook minder. Die paar bestanden die ik niet kan kijken, kijk ik dan wel op mn laptop.
thxquote:Op dinsdag 30 september 2008 16:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hebt er ook andere methodes voor om hem zelf te fixen, als je om welke reden dan ook geen garantie meer op je Xdoos hebt.
*kuch* Zie mijn signature bijvoorbeeld *kuch*
www.xcontrol.nlquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |