Ik weet niet wat jij bent, maar je bent geen flapdrol.quote:
Beide nooit gezien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:
Ik ken hem van Spin City, en hij heeft in Mad about you, de serie met Helen Hunt, gespeeld.
Niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:47 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet wat jij bent, maar je bent geen flapdrol.
Ik hou niet zo van humor, ik hou liever van hobbies.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Mensen met humor zijn natuurlijk nooit flapdrollen.
Met het huis niet, nee........ Maar als deze foto op Funda zou staan zou ik hopen dat ik meneer niet bij het huis krijg.quote:
Nee. Ik zie iig mooie boekenkasten staan. Maar zoals Scrutinizer zegt: je moet niet die man op de bank aantreffen.quote:
Een kookboek?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:05 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik in de vakantie toch dat ene boek van hem maar ga lezen.
trouwens, goeie schilder he, die Edward Hopperquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:13 schreef wyccie het volgende:
Geen kookboek.
Hij heeft les gehad van Niko Tinbergen, aldus Wiki.
Ik weet niet of ik het zo zou formuleren.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n topictitel trekt wel weer 'andere' mensen aan.
Gij hoort erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Jullie willen me toch niet missen ?
Waar danquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef wyccie het volgende:
Kom kom, mensen, ik wil naar bed. Wa, je hebt zijn naam al ergens gelezen.
als dat kathy bates was zou ik uit mezelf mijn twee voeten breken met een voorhamer. Ze ziet er naar huidcomplex uit als jane fonda's leeftijd, ik schat 69quote:
Had wel in Toppop gekund maar zat er niet in , zal es een hitje zoekenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die Francaise (met cedille, maar die kan ik zo gauw niet vinden) die we net bij Toppop zagen?
Helemaal goed en juist gespeld ook nog !quote:Op zondag 29 juni 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, hoe heet ze, France Gall?
Weinig, lijkt me. Er valt niet veel te modden op C&H, eens per 2 weken eens wat topicnummertjes veranderen, zo nu en dan een hitler-adeptje de kaalkop indrukken, that's about it.quote:
Het heeft ook z'n voordelen hoor: je mag bij Yvonne op schoot, met tong80 op de foto en je kunt Gellius bannen.quote:
haar zusje ook ..quote:Op maandag 30 juni 2008 14:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
..... en Venus een aardig balletje slaat.
Ik kijk liever naar Venus. Deze is geweldig. Ze gaat daar vollédig uit haar dak, minutenlang, zelfs nog als ze de trofee in ontvangst neemt.quote:
Nummers 1/3 zijn al naar huis..moet kunnen nuquote:Op maandag 30 juni 2008 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Door iedereen afgeschreven ivm blessures en ander leed wint ze voor de derde keer Wimbledon.
Dat zou haar vijfde worden.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:28 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nummers 1/3 zijn al naar huis..moet kunnen nu
Whoei.quote:Op maandag 30 juni 2008 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het heeft ook z'n voordelen hoor: je mag bij Yvonne op schoot, met tong80 op de foto en je kunt Gellius bannen.
als je een zwarte musicus bedoelt ...neequote:Op maandag 30 juni 2008 15:52 schreef Z het volgende:
Is Richie Havens al geraden?
Goeiemorgen.quote:
Yep .., alle ging goed daar ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Medisch Centrum West, daar ben ik geopereerd.
Operatie geslaagd! Die toeristendokter heette dokter Erik in de serie, de ander heet Klaas Hofstra in het echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep .., alle ging goed daar ?
naam van de dokter nog , die nu toeristen rondleidt ?
Ok !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Operatie geslaagd! Die toeristendokter heette dokter Erik in de serie, de ander heet Klaas Hofstra in het echt.
Het wil mij ook niet te binnen schieten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er niet op
Wij moesten altijd lachen om de moeite die de acteurs hadden met het uitspreken van de aandoeningen.quote:Keek ook nooit naar die bagger
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
En Brother wat was jij nog laat op!!!![]()
Is het nog gelukt met het kaartje?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:48 schreef brother52 het volgende:
W.G. van de Hulst bedoel je?
Maar deelt hij z'n achternaam dan met Sr. of Jr.?
Ow wat een luxe en heerlijk zeg. En wij maar hard werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
middag...
![]()
Ik ben vandaag en morgen vrij.Dan wil het wel eens wat later worden.
Als het goed is moet ik het kaartje eind deze week in de bus krijgen. Ik heb in elk geval een bevestigingsmail van ticketmaster gekregen.
Maar ik ben de afgelopen 2 weken dan ook erg hard aan het werk geweestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wat een luxe en heerlijk zeg. En wij maar hard werken![]()
Dat zou inderdaad erg vreemd zijn. Dat jullie naar Werchter gaan en ik ben er niet bij is ook al een vreemde gedachte...quote:Super!!![]()
Zou vreemd zijn hoor zonder jou naar Lowlands....
Zow wat een luxe zeg....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik ben de afgelopen 2 weken dan ook erg hard aan het werk geweestDit is m'n 3e week van maar 3 werkdagen op rij
[..]
Ja is het ook en wie gaat ons nu helpen met de tent opzetten?quote:Dat zou inderdaad erg vreemd zijn. Dat jullie naar Werchter gaan en ik ben er niet bij is ook al een vreemde gedachte...
Ik kon ook moeilijk anders. Ik moest naar Hurricanequote:
Ik ben bang dat je die tent nu alleen mag opzettenquote:Ja is het ook en wie gaat ons nu helpen met de tent opzetten?Gelukkig heb je ook een telefoon, kunnen we altijd nog bellen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kon ook moeilijk anders. Ik moest naar Hurricane![]()
[..]
KOmt goed.... ik laat Peaceman wel al het werk doen.. en kijk toe en geef adviezen.quote:Ik ben bang dat je die tent nu alleen mag opzetten![]()
Ik weet het maar zal het niet zeggen en openlaten voor anderen.quote:Volgens mij was er geen plaatje meer om te raden.
[ afbeelding ]
Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Ik ook, vooral na vorige week zondag...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Dan moet je wel foto's makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
KOmt goed.... ik laat Peaceman wel al het werk doen.. en kijk toe en geef adviezen.
Gaat het goed met de buik?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!
Of coursequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral na vorige week zondag...
[..]
Dan moet je wel foto's maken
Yeps... groeit al flink....quote:
Oh..wellicht dat iemand haar desondanks kan duiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een hele gemene foto, want zo ziet ze er normaal dus echt helemaal niet uit
Gaat inderdaad hard achteruit daar en het komt niet door de vakantieperiode m.iquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de AKQ? Ik kijk nog wel eens en de laatste paar weken lijkt het alsof de boel compleet stil staat. Of komt dat door de vakantieperiode?
niks met muziek of film te maken ?quote:
Jammer hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:57 schreef qonmann het volgende:
Gaat inderdaad hard achteruit daar en het komt niet door de vakantieperiode m.i
Beetje een vicieuze cirkel,
minder spelers, langer wachten en te vaak hintloze vragen die niemand weet.
Dan geloven de meeste het wel
(kijk bv naar de laatste vraag geen hint gegeven)
Muziekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:59 schreef qonmann het volgende:
niks met muziek of film te maken ?
(want ze weet wel veel op dat gebied)
Je moet me niet gaan uitdagen. Meestal laat ik het er bij zitten, maar soms ga ik in de kill and attack-mode en dan krijg je spijt.quote:
Nou, leuk hoor.quote:
Zeker, als je op hele oude delen klikt zie ja dat het heel snel ging, eigenlijk is de achteruitgang al heel lang bezig, maar de laatste weken gaat wel erg hard.quote:
Iedereen was altijd redelijk bij de les, qua tijd (behalve tongquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
Zeker, als je op hele oude delen klikt zie ja dat het heel snel ging, eigenlijk is de achertuitgang al heel lang bezig, maar de laatste weken gaat wel erg hard
Jammer ja
je had gelijkquote:
Nee, ze is vrij jong. En je kunt er dus over discussiëren, of het muziek is wat ze maakt.quote:
nu teveel dissonanten en geen mensen met zweepjes meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iedereen was altijd redelijk bij de les, qua tijd (behalve tong) en qua hints. Vooral de dubbelpuntentopics gingen hard.
quote:
Héél zeker.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Weet je zeker dat zij het is op de vorige foto? Niet per ongeluk een (bestands)naamverwisseling?
Dat is Kelly Osbourne, joh.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef qonmann het volgende:
barbie achtige trekken
je wist'm toch (na een miniem hintje ok)quote:
quote:
Laat tong 't maar niet horen, hij gebruikt al hun cd's als asbakken.quote:
De mijnequote:
Ja weet ik. Waarom soepen ze er altijd vet vanaf? En ze hebben voor foto nummer twee een foto van Sharon erbij gepaktquote:
Nee die van B52, de keurde in 1 zin en jouw antwoord goed en het optreden van die groep goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijneDat heeft ie zelf gepost. Ik zoek het topic.
Als kleiduivenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat tong 't maar niet horen, hij gebruikt al hun cd's als asbakken.
Oh ok, het topic krijg je er gratis bij, zie hierbovenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef qonmann het volgende:
Nee die van B52, de keurde in 1 zin en jouw antwoord goed en het optreden van die groep goed
Nah, dat lijkt me niet. Het is tenslotte haar moeder. Sommige moeders en dochters lijken nou eenmaal op elkaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
En ze hebben voor foto nummer twee een foto van Sharon erbij gepakt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Waar blijft het nieuwe album van Radiohead ?
David Hassilhof ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet. Het is tenslotte haar moeder. Sommige moeders en dochters lijken nou eenmaal op elkaar.
[ afbeelding ]
Veel te makkelijk.
Hij lijkt hier toch ook wel een béétje op de oudere Patrick Swayze hè? Ja, hè? Toch? Hè?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
The Hoff!
Een beetje welquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt hier toch ook wel een béétje op de oudere Patrick Swayze hè? Ja, hè? Toch? Hè?
Schijt aanquote:Grmbl, drie-minuten-regel etc.
gebruik je bigpic ipv tinypic ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry voor de grootte. Hij was veel kleiner toen ik 'm uploadde.
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:51 schreef qonmann het volgende:
Heb je je tentamens gehaald Wyccie ?
Oh..Succes met het leren en welterustenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet nog heel veel gaan leren. Dus ik ga maar vroeg naar bed.
Welterusten
Ik weet ook niet hoe dat komtquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:57 schreef qonmann het volgende:
die jukbeenderen..een klassieke schoonheid ?
Slaap wel WAquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat komt![]()
Trusten wyccie, en succes
[..]
Ze lijkt hier een beetje op Audrey Hepburn. Maar veel jonger.
![]()
Gisteren alles gelukt??quote:
Ik ben nog niet helemaal wakker, ik ben er pas een uur uit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ook weer wakker Brother? Ik zit hier bijna halfslapend op mn werk. Nog 4 uurtjes.....
Min of meer, de linkerdeur lijkt aan de onderkant niet helemaal aan te sluiten op de rest van de carosserie, binnenkort maar eens checken of die nu waterdicht is. Verder moet ik nog een raam stellen. Ik was superberoerd (iets verkeerds gegeten de avond ervoor), heb m'n handen flink beschadigd en raakte zo geïrriteerd door m'n lange haar dat ik gisteravond na het douchen m'n staart afgeknipt heb.quote:
Nog vier uurtjes en dan naar REM?quote:Ook weer wakker Brother? Ik zit hier bijna halfslapend op mn werk. Nog 4 uurtjes.....
Ach het scheelt dat je vandaag vrij bent... wij waren rond half 2 thuis, viel nog erg mee dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker, ik ben er pas een uur uit.
Gister was ik wel mooi op tijd thuis maar ik sliep uiteindelijk pas om een uur of 4.
Jeetje wat een gedoe... enquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Min of meer, de linkerdeur lijkt aan de onderkant niet helemaal aan te sluiten op de rest van de carosserie, binnenkort maar eens checken of die nu waterdicht is. Verder moet ik nog een raam stellen. Ik was superberoerd (iets verkeerds gegeten de avond ervoor), heb m'n handen flink beschadigd en raakte zo geïrriteerd door m'n lange haar dat ik gisteravond na het douchen m'n staart afgeknipt heb.
Radiohead was erg goed en heb me echt vermaakt. En idd superweer.... en ik kon het volhoudenquote:Was het leuk, Radiohead? Gisteravond was wel een heerlijke avond voor een concert.
[..]
Nog vier uurtjes en dan naar REM?
Ben er wel blij mee, ruim 20 centimeter korter.quote:
Nope, het zit prima, halflang net boven de schouders.quote:en nu naar de kapper??
Lekker. Hoop dat het daar ook mooi weer wordt/blijft.quote:Nee dat is een beetje teveel van het goede, we gaan morgen voor 4 dagen naar Rock Werchter.. en zien REM morgenavond daar. Nog 4 uurtjes werken... en dan lang weekend tot dinsdag....
Het rommelt alquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:52 schreef Gellius het volgende:
't Wordt een modderboel vanavond, vrees ik.
Zow dan heb jij echt lang haar zeg... mooi!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee, ruim 20 centimeter korter.
[..]
Nope, het zit prima, halflang net boven de schouders.
[..]
Lekker. Hoop dat het daar ook mooi weer wordt/blijft.
2 jaar geleden was er een superstortbui. De dakgoten konden het water niet verwerken en er waren daardoor allemaal watervallen vanaf 4-hoog en er dreef van alles door de straatquote:
Hoeveel Jupiler kun jij in een kwartier drinken?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:43 schreef Gellius het volgende:
'n Kwartiertje na de slijter. Hm ja, in theorie zou ik dat nog wel moeten weten, dan.
Ineens weer van de drank Scrut?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs met Zatte-tjes of Columbusjes zou me dat niet lukken, laat staan met die slappe Brusselmans-biertjes.
Nee, niet echt. Ik heb gister weer eens een biertje gedronken, was al weer ruim twee weken geleden.quote:
Ik moet ook maar eens minderen.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik heb gister weer eens een biertje gedronken, was al weer ruim twee weken geleden.
[ afbeelding ]
Ben niet vaak dronken maar drink wel regelmatig. En dat is gewoon duur en niet goed voor je gezondheid.quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon niet prettig om dronken te zijn.
Dat ik niet zo lang weg moet blijven omdat ik dan alle leuke berichtjes mis?quote:
Ik zal proberen regelmatiger mijn neus weer te laten zien, rechercheur.quote:
Dat is je geraden.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal proberen regelmatiger mijn neus weer te laten zien, rechercheur.
Je had haar zelf al een tijdje niet gepost geloof ik.quote:
Is alweer een tijdje geleden inderdaad... ik vond haar in Buffy trouwens het leukst...quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:24 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je had haar zelf al een tijdje niet gepost geloof ik.
Morgen is ze op tv in City By the Sea op RTL8quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Is alweer een tijdje geleden inderdaad... ik vond haar in Buffy trouwens het leukst...
Ik ken haar niet en dat hou ik zoquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Morgen is ze op tv in City By the Sea op RTL8
Voor Werchter?quote:
Wie gaat hem opzetten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:41 schreef brother52 het volgende:
Wat ik me dan afvraag....
Zou morgen rond deze tijd de tent al staan?
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:41 schreef brother52 het volgende:
Wat ik me dan afvraag....
Zou morgen rond deze tijd de tent al staan?
Belangrijk is de volgorde onthouden. Dan kan er nooit iets misgaan.quote:
De volgorde weet ik wel hoor!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Belangrijk is de volgorde onthouden. Dan kan er nooit iets misgaan.
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
De volgorde weet ik wel hoor!![]()
Men neme spullen mee naar de camping.
Aldaar aangekomen, neme men het tentzeil uit de tentzak.
Hierna begeeft men zich richting koelbox
Hier aangekomen neme men een frisse pint
Ik herrinner mij dat peaceman een keer een tent heeft opgezet na 1,5 fles wijn en die stond best goed.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:56 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Alleen het wel bij 1 pint houden en vervolgens de tent opzetten. Daar zijn mijn twee gierige maats de fout mee ingegaan. Maar ik en de rest zaten wel eerste rang voor de gehuurde blokhut om twee aangeschoten malloten te zien stuntelen om een bungalowtentje in elkaar te zetten.
En al gaat het mis. Het kan je niks schelen want als je zat ben slaap je overal.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:58 schreef peaceman het volgende:
Ach ik heb ooit met een vriend van mij een tent opgezet, nadat we samen 3 flessen wijn gedronken hadden.. dat ging ook prima
Is dit diezelfde keer of is Peaceman altijd aan de zuip geweest als hij tenten gaat opzetten?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik herrinner mij dat peaceman een keer een tent heeft opgezet na 1,5 fles wijn en die stond best goed.
Dus vergeet niet om wijn mee te nemen.
Nu dus wel een camera meenemen!quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:02 schreef brother52 het volgende:
Dat was diezelfde keer. Ik vind het nog steeds jammer dat ik daar geen foto's van heb.
Drat! Geen funniest homevideo dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:05 schreef brother52 het volgende:
Deze keer ben ik er niet bij.
En ik neem nooit een camera mee naar een festival.
Dat zijn altijd leuke momentjes.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:08 schreef peaceman het volgende:
Mooiste was toen dat niemand verwacht had dat het ons nog zou lukken!
Hoe lang deed hij er toen over?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:12 schreef brother52 het volgende:
Inderdaad, ik heb toen met verbazing zitten kijken.
Daar moet je dit keer onder kunnen duiken, Peace! Zelfs met 2 flessen wijn op!quote:
Is dit het te raden plaatjequote:
Had ik gezien. Je denkt toch niet dat ik daar ga posten, hè. Dat is NWSquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:14 schreef tong80 het volgende:
Mooi nieuws over Ingrid Betancourt
Ingrid Betancourt bevrijd
Dito en dat laatste spreekt voor zich. Ik heb daarstraks al in dat topique gekeken en ik hoef er gewoon niet te posten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:23 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het allemal gevolgd en dit is een mooi einde aan die hel
Dat vroeg ik je ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dito en dat laatste spreekt voor zich. Ik heb daarstraks al in dat topique gekeken en ik hoef er gewoon niet te posten.
Weet ik wel. Maar ik vond je linkje een beetje dwingendquote:
Dat was een presentje voor Peace.quote:
Maar daarom mag hij nog wel geraden worden...quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was een presentje voor Peace.
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daarom mag hij nog wel geraden worden...
Voor wie tv-series kijkt zal dat geen probleem zijn, getuigequote:
Ik weet het wel, maar het is geen raden meer zo vaak is ze voorbij gekomen.quote:
Dat is waar. Moet ik dan een andere dame posten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar het is geen raden meer zo vaak is ze voorbij gekomen.
Waar ze achterna gezeten werd door inbread hillbillies!quote:
Straks, eerst gaan we dat museumstuk raden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef qonmann het volgende:
iemand anders mag ook een dame plaatsen , is ook goed
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Alva?
Piet Hein?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
goede oorlog ..maar Alva is het niet
quote:
Wilhelmus van Nassau?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
en het goede land hebben we nu ook ..
Hintje : Peace
Net nietquote:
Die F is wel goed, het was degen die bijna vrede sloot met de Spanjaarden na 80 jaar oorlog.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Filips?
1. Da's goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef mr_anonimous het volgende:
Frederik Hendrik?
maak jij het nieuwe topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |