Ik weet niet wat jij bent, maar je bent geen flapdrol.quote:
Beide nooit gezien.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:40 schreef wyccie het volgende:
Ik ken hem van Spin City, en hij heeft in Mad about you, de serie met Helen Hunt, gespeeld.
Niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:47 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet wat jij bent, maar je bent geen flapdrol.
Ik hou niet zo van humor, ik hou liever van hobbies.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 01:50 schreef Wickedangel het volgende:
Mensen met humor zijn natuurlijk nooit flapdrollen.
Met het huis niet, nee........ Maar als deze foto op Funda zou staan zou ik hopen dat ik meneer niet bij het huis krijg.quote:
Nee. Ik zie iig mooie boekenkasten staan. Maar zoals Scrutinizer zegt: je moet niet die man op de bank aantreffen.quote:
Een kookboek?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:05 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat ik in de vakantie toch dat ene boek van hem maar ga lezen.
trouwens, goeie schilder he, die Edward Hopperquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:13 schreef wyccie het volgende:
Geen kookboek.
Hij heeft les gehad van Niko Tinbergen, aldus Wiki.
Ik weet niet of ik het zo zou formuleren.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo'n topictitel trekt wel weer 'andere' mensen aan.
Gij hoort erbijquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ik was jullie kwijt.
Jullie willen me toch niet missen ?
Waar danquote:Op zaterdag 28 juni 2008 02:19 schreef wyccie het volgende:
Kom kom, mensen, ik wil naar bed. Wa, je hebt zijn naam al ergens gelezen.
als dat kathy bates was zou ik uit mezelf mijn twee voeten breken met een voorhamer. Ze ziet er naar huidcomplex uit als jane fonda's leeftijd, ik schat 69quote:
Had wel in Toppop gekund maar zat er niet in , zal es een hitje zoekenquote:Op zondag 29 juni 2008 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
Is dat die Francaise (met cedille, maar die kan ik zo gauw niet vinden) die we net bij Toppop zagen?
Helemaal goed en juist gespeld ook nog !quote:Op zondag 29 juni 2008 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
Oh, hoe heet ze, France Gall?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |