je had gelijkquote:
Nee, ze is vrij jong. En je kunt er dus over discussiëren, of het muziek is wat ze maakt.quote:
nu teveel dissonanten en geen mensen met zweepjes meerquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Iedereen was altijd redelijk bij de les, qua tijd (behalve tong) en qua hints. Vooral de dubbelpuntentopics gingen hard.
quote:
Héél zeker.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef wyccie het volgende:
Weet je zeker dat zij het is op de vorige foto? Niet per ongeluk een (bestands)naamverwisseling?
Dat is Kelly Osbourne, joh.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:27 schreef qonmann het volgende:
barbie achtige trekken
je wist'm toch (na een miniem hintje ok)quote:
quote:
Laat tong 't maar niet horen, hij gebruikt al hun cd's als asbakken.quote:
De mijnequote:
Ja weet ik. Waarom soepen ze er altijd vet vanaf? En ze hebben voor foto nummer twee een foto van Sharon erbij gepaktquote:
Nee die van B52, de keurde in 1 zin en jouw antwoord goed en het optreden van die groep goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijneDat heeft ie zelf gepost. Ik zoek het topic.
Als kleiduivenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat tong 't maar niet horen, hij gebruikt al hun cd's als asbakken.
Oh ok, het topic krijg je er gratis bij, zie hierbovenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef qonmann het volgende:
Nee die van B52, de keurde in 1 zin en jouw antwoord goed en het optreden van die groep goed
Nah, dat lijkt me niet. Het is tenslotte haar moeder. Sommige moeders en dochters lijken nou eenmaal op elkaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
En ze hebben voor foto nummer twee een foto van Sharon erbij gepakt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Waar blijft het nieuwe album van Radiohead ?
David Hassilhof ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet. Het is tenslotte haar moeder. Sommige moeders en dochters lijken nou eenmaal op elkaar.
[ afbeelding ]
Veel te makkelijk.
Hij lijkt hier toch ook wel een béétje op de oudere Patrick Swayze hè? Ja, hè? Toch? Hè?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
The Hoff!
Een beetje welquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt hier toch ook wel een béétje op de oudere Patrick Swayze hè? Ja, hè? Toch? Hè?
Schijt aanquote:Grmbl, drie-minuten-regel etc.
gebruik je bigpic ipv tinypic ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry voor de grootte. Hij was veel kleiner toen ik 'm uploadde.
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:51 schreef qonmann het volgende:
Heb je je tentamens gehaald Wyccie ?
Oh..Succes met het leren en welterustenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet nog heel veel gaan leren. Dus ik ga maar vroeg naar bed.
Welterusten
Ik weet ook niet hoe dat komtquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:57 schreef qonmann het volgende:
die jukbeenderen..een klassieke schoonheid ?
Slaap wel WAquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe dat komt![]()
Trusten wyccie, en succes
[..]
Ze lijkt hier een beetje op Audrey Hepburn. Maar veel jonger.
![]()
Gisteren alles gelukt??quote:
Ik ben nog niet helemaal wakker, ik ben er pas een uur uit.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:30 schreef Diaan73 het volgende:
Ook weer wakker Brother? Ik zit hier bijna halfslapend op mn werk. Nog 4 uurtjes.....
Min of meer, de linkerdeur lijkt aan de onderkant niet helemaal aan te sluiten op de rest van de carosserie, binnenkort maar eens checken of die nu waterdicht is. Verder moet ik nog een raam stellen. Ik was superberoerd (iets verkeerds gegeten de avond ervoor), heb m'n handen flink beschadigd en raakte zo geïrriteerd door m'n lange haar dat ik gisteravond na het douchen m'n staart afgeknipt heb.quote:
Nog vier uurtjes en dan naar REM?quote:Ook weer wakker Brother? Ik zit hier bijna halfslapend op mn werk. Nog 4 uurtjes.....
Ach het scheelt dat je vandaag vrij bent... wij waren rond half 2 thuis, viel nog erg mee dus.quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:35 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ben nog niet helemaal wakker, ik ben er pas een uur uit.
Gister was ik wel mooi op tijd thuis maar ik sliep uiteindelijk pas om een uur of 4.
Jeetje wat een gedoe... enquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Min of meer, de linkerdeur lijkt aan de onderkant niet helemaal aan te sluiten op de rest van de carosserie, binnenkort maar eens checken of die nu waterdicht is. Verder moet ik nog een raam stellen. Ik was superberoerd (iets verkeerds gegeten de avond ervoor), heb m'n handen flink beschadigd en raakte zo geïrriteerd door m'n lange haar dat ik gisteravond na het douchen m'n staart afgeknipt heb.
Radiohead was erg goed en heb me echt vermaakt. En idd superweer.... en ik kon het volhoudenquote:Was het leuk, Radiohead? Gisteravond was wel een heerlijke avond voor een concert.
[..]
Nog vier uurtjes en dan naar REM?
Ben er wel blij mee, ruim 20 centimeter korter.quote:
Nope, het zit prima, halflang net boven de schouders.quote:en nu naar de kapper??
Lekker. Hoop dat het daar ook mooi weer wordt/blijft.quote:Nee dat is een beetje teveel van het goede, we gaan morgen voor 4 dagen naar Rock Werchter.. en zien REM morgenavond daar. Nog 4 uurtjes werken... en dan lang weekend tot dinsdag....
Het rommelt alquote:Op woensdag 2 juli 2008 12:52 schreef Gellius het volgende:
't Wordt een modderboel vanavond, vrees ik.
Zow dan heb jij echt lang haar zeg... mooi!!quote:Op woensdag 2 juli 2008 12:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ben er wel blij mee, ruim 20 centimeter korter.
[..]
Nope, het zit prima, halflang net boven de schouders.
[..]
Lekker. Hoop dat het daar ook mooi weer wordt/blijft.
2 jaar geleden was er een superstortbui. De dakgoten konden het water niet verwerken en er waren daardoor allemaal watervallen vanaf 4-hoog en er dreef van alles door de straatquote:
Hoeveel Jupiler kun jij in een kwartier drinken?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:43 schreef Gellius het volgende:
'n Kwartiertje na de slijter. Hm ja, in theorie zou ik dat nog wel moeten weten, dan.
Ineens weer van de drank Scrut?quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
Zelfs met Zatte-tjes of Columbusjes zou me dat niet lukken, laat staan met die slappe Brusselmans-biertjes.
Nee, niet echt. Ik heb gister weer eens een biertje gedronken, was al weer ruim twee weken geleden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |