De mijnequote:
Ja weet ik. Waarom soepen ze er altijd vet vanaf? En ze hebben voor foto nummer twee een foto van Sharon erbij gepaktquote:
Nee die van B52, de keurde in 1 zin en jouw antwoord goed en het optreden van die groep goedquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De mijneDat heeft ie zelf gepost. Ik zoek het topic.
Als kleiduivenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Laat tong 't maar niet horen, hij gebruikt al hun cd's als asbakken.
Oh ok, het topic krijg je er gratis bij, zie hierbovenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef qonmann het volgende:
Nee die van B52, de keurde in 1 zin en jouw antwoord goed en het optreden van die groep goed
Nah, dat lijkt me niet. Het is tenslotte haar moeder. Sommige moeders en dochters lijken nou eenmaal op elkaar.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:40 schreef Wickedangel het volgende:
En ze hebben voor foto nummer twee een foto van Sharon erbij gepakt
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:41 schreef Wickedangel het volgende:
Waar blijft het nieuwe album van Radiohead ?
David Hassilhof ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:42 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nah, dat lijkt me niet. Het is tenslotte haar moeder. Sommige moeders en dochters lijken nou eenmaal op elkaar.
[ afbeelding ]
Veel te makkelijk.
Hij lijkt hier toch ook wel een béétje op de oudere Patrick Swayze hè? Ja, hè? Toch? Hè?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:43 schreef Wickedangel het volgende:
The Hoff!
Een beetje welquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:45 schreef wyccie het volgende:
Hij lijkt hier toch ook wel een béétje op de oudere Patrick Swayze hè? Ja, hè? Toch? Hè?
Schijt aanquote:Grmbl, drie-minuten-regel etc.
gebruik je bigpic ipv tinypic ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:52 schreef Wickedangel het volgende:
Sorry voor de grootte. Hij was veel kleiner toen ik 'm uploadde.
Nee.quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:51 schreef qonmann het volgende:
Heb je je tentamens gehaald Wyccie ?
Oh..Succes met het leren en welterustenquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:56 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee.
Ik moet nog heel veel gaan leren. Dus ik ga maar vroeg naar bed.
Welterusten
Ik weet ook niet hoe dat komtquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 00:57 schreef qonmann het volgende:
die jukbeenderen..een klassieke schoonheid ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |