Yep .., alle ging goed daar ?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Medisch Centrum West, daar ben ik geopereerd.
Operatie geslaagd! Die toeristendokter heette dokter Erik in de serie, de ander heet Klaas Hofstra in het echt.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:08 schreef qonmann het volgende:
[..]
Yep .., alle ging goed daar ?
naam van de dokter nog , die nu toeristen rondleidt ?
Ok !quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:11 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Operatie geslaagd! Die toeristendokter heette dokter Erik in de serie, de ander heet Klaas Hofstra in het echt.
Het wil mij ook niet te binnen schieten.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:42 schreef tong80 het volgende:
Ik kom er niet op
Wij moesten altijd lachen om de moeite die de acteurs hadden met het uitspreken van de aandoeningen.quote:Keek ook nooit naar die bagger
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 08:56 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
En Brother wat was jij nog laat op!!!![]()
Is het nog gelukt met het kaartje?
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 01:48 schreef brother52 het volgende:
W.G. van de Hulst bedoel je?
Maar deelt hij z'n achternaam dan met Sr. of Jr.?
Ow wat een luxe en heerlijk zeg. En wij maar hard werkenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:30 schreef brother52 het volgende:
[..]
middag...
![]()
Ik ben vandaag en morgen vrij.Dan wil het wel eens wat later worden.
Als het goed is moet ik het kaartje eind deze week in de bus krijgen. Ik heb in elk geval een bevestigingsmail van ticketmaster gekregen.
Maar ik ben de afgelopen 2 weken dan ook erg hard aan het werk geweestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wat een luxe en heerlijk zeg. En wij maar hard werken![]()
Dat zou inderdaad erg vreemd zijn. Dat jullie naar Werchter gaan en ik ben er niet bij is ook al een vreemde gedachte...quote:Super!!![]()
Zou vreemd zijn hoor zonder jou naar Lowlands....
Zow wat een luxe zeg....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik ben de afgelopen 2 weken dan ook erg hard aan het werk geweestDit is m'n 3e week van maar 3 werkdagen op rij
[..]
Ja is het ook en wie gaat ons nu helpen met de tent opzetten?quote:Dat zou inderdaad erg vreemd zijn. Dat jullie naar Werchter gaan en ik ben er niet bij is ook al een vreemde gedachte...
Ik kon ook moeilijk anders. Ik moest naar Hurricanequote:
Ik ben bang dat je die tent nu alleen mag opzettenquote:Ja is het ook en wie gaat ons nu helpen met de tent opzetten?Gelukkig heb je ook een telefoon, kunnen we altijd nog bellen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kon ook moeilijk anders. Ik moest naar Hurricane![]()
[..]
KOmt goed.... ik laat Peaceman wel al het werk doen.. en kijk toe en geef adviezen.quote:Ik ben bang dat je die tent nu alleen mag opzetten![]()
Ik weet het maar zal het niet zeggen en openlaten voor anderen.quote:Volgens mij was er geen plaatje meer om te raden.
[ afbeelding ]
Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Ik ook, vooral na vorige week zondag...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Dan moet je wel foto's makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
KOmt goed.... ik laat Peaceman wel al het werk doen.. en kijk toe en geef adviezen.
Gaat het goed met de buik?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!
Of coursequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral na vorige week zondag...
[..]
Dan moet je wel foto's maken
Yeps... groeit al flink....quote:
Oh..wellicht dat iemand haar desondanks kan duiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een hele gemene foto, want zo ziet ze er normaal dus echt helemaal niet uit
Gaat inderdaad hard achteruit daar en het komt niet door de vakantieperiode m.iquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de AKQ? Ik kijk nog wel eens en de laatste paar weken lijkt het alsof de boel compleet stil staat. Of komt dat door de vakantieperiode?
niks met muziek of film te maken ?quote:
Jammer hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:57 schreef qonmann het volgende:
Gaat inderdaad hard achteruit daar en het komt niet door de vakantieperiode m.i
Beetje een vicieuze cirkel,
minder spelers, langer wachten en te vaak hintloze vragen die niemand weet.
Dan geloven de meeste het wel
(kijk bv naar de laatste vraag geen hint gegeven)
Muziekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:59 schreef qonmann het volgende:
niks met muziek of film te maken ?
(want ze weet wel veel op dat gebied)
Je moet me niet gaan uitdagen. Meestal laat ik het er bij zitten, maar soms ga ik in de kill and attack-mode en dan krijg je spijt.quote:
Nou, leuk hoor.quote:
Zeker, als je op hele oude delen klikt zie ja dat het heel snel ging, eigenlijk is de achteruitgang al heel lang bezig, maar de laatste weken gaat wel erg hard.quote:
Iedereen was altijd redelijk bij de les, qua tijd (behalve tongquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
Zeker, als je op hele oude delen klikt zie ja dat het heel snel ging, eigenlijk is de achertuitgang al heel lang bezig, maar de laatste weken gaat wel erg hard
Jammer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |