Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Ik ook, vooral na vorige week zondag...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Dan moet je wel foto's makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
KOmt goed.... ik laat Peaceman wel al het werk doen.. en kijk toe en geef adviezen.
Gaat het goed met de buik?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!
Of coursequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral na vorige week zondag...
[..]
Dan moet je wel foto's maken
Yeps... groeit al flink....quote:
Oh..wellicht dat iemand haar desondanks kan duiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een hele gemene foto, want zo ziet ze er normaal dus echt helemaal niet uit
Gaat inderdaad hard achteruit daar en het komt niet door de vakantieperiode m.iquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:52 schreef Wickedangel het volgende:
Wat is er trouwens aan de hand met de AKQ? Ik kijk nog wel eens en de laatste paar weken lijkt het alsof de boel compleet stil staat. Of komt dat door de vakantieperiode?
niks met muziek of film te maken ?quote:
Jammer hoor.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:57 schreef qonmann het volgende:
Gaat inderdaad hard achteruit daar en het komt niet door de vakantieperiode m.i
Beetje een vicieuze cirkel,
minder spelers, langer wachten en te vaak hintloze vragen die niemand weet.
Dan geloven de meeste het wel
(kijk bv naar de laatste vraag geen hint gegeven)
Muziekquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:59 schreef qonmann het volgende:
niks met muziek of film te maken ?
(want ze weet wel veel op dat gebied)
Je moet me niet gaan uitdagen. Meestal laat ik het er bij zitten, maar soms ga ik in de kill and attack-mode en dan krijg je spijt.quote:
Nou, leuk hoor.quote:
Zeker, als je op hele oude delen klikt zie ja dat het heel snel ging, eigenlijk is de achteruitgang al heel lang bezig, maar de laatste weken gaat wel erg hard.quote:
Iedereen was altijd redelijk bij de les, qua tijd (behalve tongquote:Op woensdag 2 juli 2008 00:06 schreef qonmann het volgende:
Zeker, als je op hele oude delen klikt zie ja dat het heel snel ging, eigenlijk is de achertuitgang al heel lang bezig, maar de laatste weken gaat wel erg hard
Jammer ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |