Maar ik ben de afgelopen 2 weken dan ook erg hard aan het werk geweestquote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
Ow wat een luxe en heerlijk zeg. En wij maar hard werken![]()
Dat zou inderdaad erg vreemd zijn. Dat jullie naar Werchter gaan en ik ben er niet bij is ook al een vreemde gedachte...quote:Super!!![]()
Zou vreemd zijn hoor zonder jou naar Lowlands....
Zow wat een luxe zeg....quote:Op dinsdag 1 juli 2008 11:53 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar ik ben de afgelopen 2 weken dan ook erg hard aan het werk geweestDit is m'n 3e week van maar 3 werkdagen op rij
[..]
Ja is het ook en wie gaat ons nu helpen met de tent opzetten?quote:Dat zou inderdaad erg vreemd zijn. Dat jullie naar Werchter gaan en ik ben er niet bij is ook al een vreemde gedachte...
Ik kon ook moeilijk anders. Ik moest naar Hurricanequote:
Ik ben bang dat je die tent nu alleen mag opzettenquote:Ja is het ook en wie gaat ons nu helpen met de tent opzetten?Gelukkig heb je ook een telefoon, kunnen we altijd nog bellen
quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kon ook moeilijk anders. Ik moest naar Hurricane![]()
[..]
KOmt goed.... ik laat Peaceman wel al het werk doen.. en kijk toe en geef adviezen.quote:Ik ben bang dat je die tent nu alleen mag opzetten![]()
Ik weet het maar zal het niet zeggen en openlaten voor anderen.quote:Volgens mij was er geen plaatje meer om te raden.
[ afbeelding ]
Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Ik ook, vooral na vorige week zondag...quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:16 schreef Z het volgende:
Ik heb er zin in vanavond!
Dan moet je wel foto's makenquote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:18 schreef Diaan73 het volgende:
KOmt goed.... ik laat Peaceman wel al het werk doen.. en kijk toe en geef adviezen.
Gaat het goed met de buik?quote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ga jij ook? Leuk!! Misschien "zien" we elkaar nog wel... ikke met een zw.buikje en wit shirt aan: make love not war!!
Of coursequote:Op dinsdag 1 juli 2008 12:31 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ook, vooral na vorige week zondag...
[..]
Dan moet je wel foto's maken
Yeps... groeit al flink....quote:
Oh..wellicht dat iemand haar desondanks kan duiden.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:47 schreef Wickedangel het volgende:
Het is een hele gemene foto, want zo ziet ze er normaal dus echt helemaal niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |