Dito en dat laatste spreekt voor zich. Ik heb daarstraks al in dat topique gekeken en ik hoef er gewoon niet te posten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:23 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het allemal gevolgd en dit is een mooi einde aan die hel
Dat vroeg ik je ook nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 00:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dito en dat laatste spreekt voor zich. Ik heb daarstraks al in dat topique gekeken en ik hoef er gewoon niet te posten.
Weet ik wel. Maar ik vond je linkje een beetje dwingendquote:
Dat was een presentje voor Peace.quote:
Maar daarom mag hij nog wel geraden worden...quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat was een presentje voor Peace.
Wie het weet mag het zeggen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Maar daarom mag hij nog wel geraden worden...
Voor wie tv-series kijkt zal dat geen probleem zijn, getuigequote:
Ik weet het wel, maar het is geen raden meer zo vaak is ze voorbij gekomen.quote:
Dat is waar. Moet ik dan een andere dame posten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:02 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik weet het wel, maar het is geen raden meer zo vaak is ze voorbij gekomen.
Waar ze achterna gezeten werd door inbread hillbillies!quote:
Straks, eerst gaan we dat museumstuk raden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:05 schreef qonmann het volgende:
iemand anders mag ook een dame plaatsen , is ook goed
quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Alva?
Piet Hein?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
goede oorlog ..maar Alva is het niet
quote:
Wilhelmus van Nassau?quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef qonmann het volgende:
[..]
en het goede land hebben we nu ook ..
Hintje : Peace
Net nietquote:
Die F is wel goed, het was degen die bijna vrede sloot met de Spanjaarden na 80 jaar oorlog.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Filips?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |