gefeliciteerd !!!! met de geboorte van jullie dochtertje !!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 13:44 schreef Libel het volgende:
Hallo allemaal,
ik was uitgerekend voor morgen maar ben afgelopen maandag bevallen van een flinke dochter.![]()
Junah is haar naam en ze meet 49 cm en weegt 3540 gram.
Het was een super bevalling van maar twee uurtjes die ik zo honderd keer over zou doen!!
Ik heb nog niets kunnen laten weten omdat je hier vijf daagjes in het moederhuis blijft.
Junah doet het schitterend. Het is nog wat zoeken hoeveel ze wil drinken (ik geef flesjes) en ook moet ze nog leren om 's nachts wat te slapen en overdag wakker te zijn![]()
Haar grote broers zijn heel trots, maar ze hebben de afgelopen week de mama enorm gemist. En ik hen uiteraard ook.
Dus ik ga nu lekker genieten van mijn uitgebreide gezinnetje!
Veel groetjes en succes aan de LLM's
Ik wens jullie allemaal een bevalling zoals de mijne toe!
Yep, zeg net tegen m'n vriend dat jij inmiddels dus al lang en breed bevallen bentquote:Op vrijdag 27 juni 2008 16:59 schreef Libel het volgende:
Zo gek Llewella, we waren samen uitgerekend en nu ligt hier al een week een klein meisje dicht bij mij.
Weet je wat ik jammer vind? Dat ik nooit bovenaan in het lijstje heb gestaan.
Oh lekker dan, dat ze je zo slecht geprikt heeft. Wat een gekke plek ook om te prikken, vlakbij je elleboog!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 07:28 schreef Diaan73 het volgende:
Nee ik bedoel niet de combinatietest maar inderdaad die 6 buisjes voor de dingen die jij allemaal noemt.Daar krijg ik dan 14 juli ook de uitslag van.....
je hebt iig je eigenste aanmoedigingsploeg, Go Go Goquote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:58 schreef KD-fotografie het volgende:
Is sta mijn 1ste plaats graag aan iemand af hoor, hahaha.
Het is hier enorm aan het rommelen, op de CTG zag je het ook en de gyn voelde het ook al, ook heb ik nu ineens enorm slijmverlies ( slijmprop komt er nu in zijn geheel uit dus)
En heb nu echt weeën die ik weg moet puffen, hopenlijk is dit het echte begin maar durf het nog niet met zekerheid te zeggen gezien het verleden.
Als het goed is geeft Ireth aan jullie door als de baby is geboren!
Jose, lekker geluid he, ik blijf het ook fijn vinden om te horen!
Oh gelukkig.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:11 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ja, de 1e keer was het nog niet te horen. En toen bij de echo wel zien kloppen.
Oeh, pas maar op, dat dachten wij ook 'straks weten we of het een jongetje of een meisje is' Nou, mooi niet dusquote:Op vrijdag 27 juni 2008 18:01 schreef Reinhilde het volgende:
KD! Ik hoop het zo voor je...![]()
![]()
![]()
Ja, Freecell, ik weet het... ik ben gewoon erg erg erg ongeduldig... Ik wil zo graag weten of alles goed is, en natuurlijk of ik een meisje of een jongentje krijg
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 17:58 schreef KD-fotografie het volgende:
Het is hier enorm aan het rommelen, op de CTG zag je het ook en de gyn voelde het ook al, ook heb ik nu ineens enorm slijmverlies ( slijmprop komt er nu in zijn geheel uit dus)
En heb nu echt weeën die ik weg moet puffen, hopenlijk is dit het echte begin maar durf het nog niet met zekerheid te zeggen gezien het verleden.
Als het goed is geeft Ireth aan jullie door als de baby is geboren!
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 20:58 schreef KD-fotografie het volgende:
hier ben ik, heb net even geslapen en werd bruut gewekt door buikkrampen, dus nog niet in alle hevigheid doorgezet.
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:10 schreef m@x het volgende:
Fijn liedje over zwangerschap, geboorte en moederschap
Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef m@x het volgende:
Crosspostje uit het moederstopic. Jullie mogen tenslotte best weten wat jullie te wachten staat![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef m@x het volgende:
Crosspostje uit het moederstopic. Jullie mogen tenslotte best weten wat jullie te wachten staat![]()
![]()
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn zus was vorige week zondag uitgerekent, uiteindelijk is de baby gisteravond om 23:50u geboren.
Het is een jongen, met de naam Reinier.![]()
Bevalling was zwaar, dus ze moet ff rusten (dat sowieso) en er mag niet teveel bezoek komen.
Pap en mams zijn nu gaan kijken, mams zou een foto maken met mijn fotocamera.![]()
Die post ik zodadelijk.
Bij mij was het na de eerste drie maanden weer overquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:22 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb net mijn eerste serieuze onredelijke jankbui gehad... vriendje snapte er helemaal niets van.
Het ging achteraf ookeigenlijk helemaal niet om iets heel ergs en normaal gesproken zou ik hier al helemaal niet van zijn gaan huilen...oei oei dit beloofd wat!
Ik heb het de laatste maand dat ik echt elke dag wel kan janken, vanmiddag ook weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:21 schreef freecell het volgende:
Bij mij was het na de eerste drie maanden weer overDe eerste drie maanden was ik echt niet altijd even leuk
De tweede drie maanden was mijn humeur volstrekt normaal.
En nu neemt het soms weer iets af als ik weer eens last heb van misselijkheid, mijn bekken, een hoog zittend kind (haalt onprettig adem), harde buiken of gewoon heel moe ben.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:04 schreef Ireth het volgende:
Nieuws over KD!!!
Vanmiddag is haar dochter, ruim 8 pond schoon aan de haak, geboren! Moeder en kind moesten nog even naar het zkh ivm bloedverlies maar morgen mogen ze waarschijnlijk weer naar huis en dan mag de trotse mama ook de prachtige naam bekend maken!!
[ afbeelding ]
Ik versta er helaas geen bal van, en niet omdat ik geen Engels spreek.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef m@x het volgende:
![]()
[..]
woei! gefeliciteert!!!!quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:04 schreef Ireth het volgende:
Nieuws over KD!!!
Vanmiddag is haar dochter, ruim 8 pond schoon aan de haak, geboren! Moeder en kind moesten nog even naar het zkh ivm bloedverlies maar morgen mogen ze waarschijnlijk weer naar huis en dan mag de trotse mama ook de prachtige naam bekend maken!!
[ afbeelding ]
Ik ook, heb nog geen smsje gehad, dus ik hoop voor haar dat het spontaan begonnen is...quote:Op zondag 29 juni 2008 10:37 schreef Llewella het volgende:
Nou ben ik erg benieuwd naar nieuws van Mrien!
Had ik niet al zoiets voorspeldquote:
Ik moest ook al aan lunastar denken, dat ze wellicht bezig is.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
Lunastar ook al bezig??? (die heb ik nog niet zien posten vandaag)
Goh Llewella... je staat nu bovenaan... spannend hihi
alsof ie dan nog tijd zou hebben om van het mooie weer te genietenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:21 schreef Llewella het volgende:
de papa heeft het liefst vanaf dinsdag gezien het mooie weer dan en z'n vakantie die dan zou beginnen
Dat dacht ik ook, maar ik laat hem nog even in de waanquote:Op zondag 29 juni 2008 17:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
alsof ie dan nog tijd zou hebben om van het mooie weer te genieten
Een beetje vla of melk wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:24 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb een beetje last van brandend maagzuur ofzo. Ik heb de hele tijd zo'n vervelend, soms een beetje brandend, gevoel in mijn keel...
Bedankt voor de tip, ik ga het gelijk proberen!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Een beetje vla of melk wil nog wel eens helpenHeel langzaam opdrinken/eten.
Volgens mij heb ik minstens 2 gekneusde ribbenWel érg actieve beeb vandaag!
Ik mag dan volgens iedereen een klein buikje hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:46 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga het gelijk proberen!![]()
Sterkte met de ribben, die van mij is nog te klein om daar bij te komen...
Ik zeg altijd tegen me vriend, het gym-uurtje is weer begonnenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:20 schreef freecell het volgende:
Ik mag dan volgens iedereen een klein buikje hebbenhet resultaat daarvan is wel dat de uk érg hoog zit en dus echt tegen mijn ribben aan. En vandaag vinden er regelmatig kleine aardverschuivingen plaats onder mijn ribben
Ja, supertrots.quote:Op zondag 29 juni 2008 21:22 schreef LovelyLady het volgende:
@ Fredo, wat zal jij een trotse oom zijn, snoepie hoor, en zo te zien een flinke jongen?!
Ahw lief baby'tjequote:Op zondag 29 juni 2008 21:21 schreef Fredo55 het volgende:
Reinier (zoon van mn zus) is 2 dagen jong.
Zojuist voor de eerste keer gezien, en ze zeggen dat hij op mij lijkt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad, maar wil ook niet als een stomme muts overkomenquote:Op maandag 30 juni 2008 12:31 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel even de verloskundige bellen als ik jou was.
Het hoeft niet alarmerend te zijn, maar dan is het vast ook prettig om gerustgesteld te worden, toch?
quote:Op maandag 30 juni 2008 13:54 schreef cattie het volgende:
Fijn dat je vk zo begripvol reageerde!
Waarom zou je dan geswitched worden naar de gyn?
Ik heb ook crohn. Het maakt me zelf niet zoveel uit, denk ik, zolang alles maar gewoon goed gaatquote:Op maandag 30 juni 2008 14:18 schreef cattie het volgende:
Welkom uit de kast!![]()
![]()
Aha, ja, dan is het even afwachten of het vk of gyn wordt. De ideeën wisselen ook nogal. Ik heb Crohn, mag van de gyn ook bij de vk, maar de vk wilde me de vorige zwangerschap niet hebben (terwijl ik geen actieve Crohn heb). Bij de gyn beviel me prima de vorige keer, dit keer dus direct naar de gyn gegaan.
Dat krijg je met meerdere accountsquote:Op maandag 30 juni 2008 14:18 schreef Fruppel het volgende:![]()
Haha! Moet er wel erg om lachen hoor, je hebt jezelf snel versproken!
Succes met besluiten of je wel of geen echo laat maken!
Ik weet niet precies waarom het niet kan. Ze zei wel dat als het op de 1e echo het niet duidelijk te zien is, je een 2e echo krijgt. Maar dat in principe je maar 2 echo's krijgt. (termijnecho en 20-weken-echo)quote:Op maandag 30 juni 2008 14:20 schreef Koningin het volgende:
Neetochzeker, waarom zou je niet nog een echo kunnen krijgen tot aan 20 weken?
Mijn vk heeft me nu met 7,5 week voor een echo gestuurd en toen zei ze dat ik dan rond 11/12 weken weer kan gaan. (ik had haar wel verteld van mijn miskraam).....
Daar hoor ik 8 juli meer over. Waarschijnlijk mag het wel thuis.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:27 schreef cattie het volgende:
Het heeft allebei zijn voor- en nadelen. Moet je wel in het ziekenhuis bevallen, of mag je ook thuis bevallen?
ik was heel erg snel bij het ontdekken dat ik zwanger ben, de vk die ik uitgekozen had, keek toen alleen met een echo of ik idd zwanger was, drie weken later moest ik elders een termijn echo laten maken, en weer een week of twee later moest ik weer naar de vk, en die controleerde toen het hartje, maar dat doet zij met het echoapparraat. daarna ben ik door mijn verleden doorverwezen naar de gyn, en die zal zelf ook wel een echo maken om te kijken hoe en wat..quote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef cattie het volgende:
DJMO, is er een reden dat je zoveel echo's krijgt?
Die van mij niet...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:25 schreef cattie het volgende:
Volgens mij zijn gyns trouwens meestal geneigd meer echo's te doen. Ik had er 1 met 8 weken, vrijdag a.s. met 12 weken en straks bij 20 weken. En dan op het eind waarschijnlijk wel weer.
Ik heb colitus ulcerose, was ook bang voor medische indicatie, maar niks aan de hand, kon gewoon bij de vk blijven en mag ook gewoon thuis bevallen.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb ook crohn. Het maakt me zelf niet zoveel uit, denk ik, zolang alles maar gewoon goed gaat
Dankje.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:47 schreef Kersjes het volgende:
Fredo, jij ook van harte![]()
Waarom ligt je neefje eigenlijk op de baby-afdelking als ik vragen mag?
Dank je Lois!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:35 schreef Lois het volgende:
Het tellertje van DJMO en Raissa zijn toegevoegd aan de OP.
De VK gaf bij het "intakegesprek" aan dat het bij hen standaard is dat mensen met crohn naar de gyn gaan. Maar omdat crohn bij mij nu redelijk rustig is gaan ze toch overleggen of ik niet gewoon bij de vk kan (zij het dat de gyn toch de "verantwoordelijkheid" houdt over de zwangerschap en de VK de controles doet). Als ik op basis van een medische indicatie bij de gyn kom lijkt me dat niet eens zo erg, een gyn heeft toch meer dingen bij de hand dan een vk. Maar zoals ik al zei, het maakt me niet zo veel uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik heb colitus ulcerose, was ook bang voor medische indicatie, maar niks aan de hand, kon gewoon bij de vk blijven en mag ook gewoon thuis bevallen.
Thanks! Denk dat ik toch maar probeer zsm die echo te laten maken. Dan kan ik altijd nog een pretecho laten maken als ik écht nog even wil spieken voor de 20-weken-echo.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:25 schreef Jose81 het volgende:
Mibos, heel veel sterkte!!![]()
Raissa, gefeliciteerd... wel vervelend, hoor, dat bloedverlies...! Pfff... Hopelijk stopt het snel en kun je gewoon 'gerust' zwanger zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |