Ik heb ook crohn. Het maakt me zelf niet zoveel uit, denk ik, zolang alles maar gewoon goed gaatquote:Op maandag 30 juni 2008 14:18 schreef cattie het volgende:
Welkom uit de kast!![]()
![]()
Aha, ja, dan is het even afwachten of het vk of gyn wordt. De ideeën wisselen ook nogal. Ik heb Crohn, mag van de gyn ook bij de vk, maar de vk wilde me de vorige zwangerschap niet hebben (terwijl ik geen actieve Crohn heb). Bij de gyn beviel me prima de vorige keer, dit keer dus direct naar de gyn gegaan.
Dat krijg je met meerdere accountsquote:Op maandag 30 juni 2008 14:18 schreef Fruppel het volgende:![]()
Haha! Moet er wel erg om lachen hoor, je hebt jezelf snel versproken!
Succes met besluiten of je wel of geen echo laat maken!
Ik weet niet precies waarom het niet kan. Ze zei wel dat als het op de 1e echo het niet duidelijk te zien is, je een 2e echo krijgt. Maar dat in principe je maar 2 echo's krijgt. (termijnecho en 20-weken-echo)quote:Op maandag 30 juni 2008 14:20 schreef Koningin het volgende:
Neetochzeker, waarom zou je niet nog een echo kunnen krijgen tot aan 20 weken?
Mijn vk heeft me nu met 7,5 week voor een echo gestuurd en toen zei ze dat ik dan rond 11/12 weken weer kan gaan. (ik had haar wel verteld van mijn miskraam).....
Daar hoor ik 8 juli meer over. Waarschijnlijk mag het wel thuis.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:27 schreef cattie het volgende:
Het heeft allebei zijn voor- en nadelen. Moet je wel in het ziekenhuis bevallen, of mag je ook thuis bevallen?
ik was heel erg snel bij het ontdekken dat ik zwanger ben, de vk die ik uitgekozen had, keek toen alleen met een echo of ik idd zwanger was, drie weken later moest ik elders een termijn echo laten maken, en weer een week of twee later moest ik weer naar de vk, en die controleerde toen het hartje, maar dat doet zij met het echoapparraat. daarna ben ik door mijn verleden doorverwezen naar de gyn, en die zal zelf ook wel een echo maken om te kijken hoe en wat..quote:Op maandag 30 juni 2008 14:30 schreef cattie het volgende:
DJMO, is er een reden dat je zoveel echo's krijgt?
Die van mij niet...quote:Op maandag 30 juni 2008 14:25 schreef cattie het volgende:
Volgens mij zijn gyns trouwens meestal geneigd meer echo's te doen. Ik had er 1 met 8 weken, vrijdag a.s. met 12 weken en straks bij 20 weken. En dan op het eind waarschijnlijk wel weer.
Ik heb colitus ulcerose, was ook bang voor medische indicatie, maar niks aan de hand, kon gewoon bij de vk blijven en mag ook gewoon thuis bevallen.quote:Op maandag 30 juni 2008 14:26 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik heb ook crohn. Het maakt me zelf niet zoveel uit, denk ik, zolang alles maar gewoon goed gaat
Dankje.quote:Op zondag 29 juni 2008 23:47 schreef Kersjes het volgende:
Fredo, jij ook van harte![]()
Waarom ligt je neefje eigenlijk op de baby-afdelking als ik vragen mag?
Dank je Lois!quote:Op maandag 30 juni 2008 15:35 schreef Lois het volgende:
Het tellertje van DJMO en Raissa zijn toegevoegd aan de OP.
De VK gaf bij het "intakegesprek" aan dat het bij hen standaard is dat mensen met crohn naar de gyn gaan. Maar omdat crohn bij mij nu redelijk rustig is gaan ze toch overleggen of ik niet gewoon bij de vk kan (zij het dat de gyn toch de "verantwoordelijkheid" houdt over de zwangerschap en de VK de controles doet). Als ik op basis van een medische indicatie bij de gyn kom lijkt me dat niet eens zo erg, een gyn heeft toch meer dingen bij de hand dan een vk. Maar zoals ik al zei, het maakt me niet zo veel uit.quote:Op maandag 30 juni 2008 15:29 schreef Llewella het volgende:
[..]
Ik heb colitus ulcerose, was ook bang voor medische indicatie, maar niks aan de hand, kon gewoon bij de vk blijven en mag ook gewoon thuis bevallen.
Thanks! Denk dat ik toch maar probeer zsm die echo te laten maken. Dan kan ik altijd nog een pretecho laten maken als ik écht nog even wil spieken voor de 20-weken-echo.quote:Op maandag 30 juni 2008 21:25 schreef Jose81 het volgende:
Mibos, heel veel sterkte!!![]()
Raissa, gefeliciteerd... wel vervelend, hoor, dat bloedverlies...! Pfff... Hopelijk stopt het snel en kun je gewoon 'gerust' zwanger zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |