Had ik niet al zoiets voorspeldquote:
Ik moest ook al aan lunastar denken, dat ze wellicht bezig is.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:11 schreef LovelyLady het volgende:
Lunastar ook al bezig??? (die heb ik nog niet zien posten vandaag)
Goh Llewella... je staat nu bovenaan... spannend hihi
alsof ie dan nog tijd zou hebben om van het mooie weer te genietenquote:Op zondag 29 juni 2008 16:21 schreef Llewella het volgende:
de papa heeft het liefst vanaf dinsdag gezien het mooie weer dan en z'n vakantie die dan zou beginnen
Dat dacht ik ook, maar ik laat hem nog even in de waanquote:Op zondag 29 juni 2008 17:21 schreef texelonia het volgende:
[..]
alsof ie dan nog tijd zou hebben om van het mooie weer te genieten
Een beetje vla of melk wil nog wel eens helpenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:24 schreef DolleMina het volgende:
Ik heb een beetje last van brandend maagzuur ofzo. Ik heb de hele tijd zo'n vervelend, soms een beetje brandend, gevoel in mijn keel...
Bedankt voor de tip, ik ga het gelijk proberen!quote:Op zondag 29 juni 2008 18:42 schreef freecell het volgende:
[..]
Een beetje vla of melk wil nog wel eens helpenHeel langzaam opdrinken/eten.
Volgens mij heb ik minstens 2 gekneusde ribbenWel érg actieve beeb vandaag!
Ik mag dan volgens iedereen een klein buikje hebbenquote:Op zondag 29 juni 2008 18:46 schreef DolleMina het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip, ik ga het gelijk proberen!![]()
Sterkte met de ribben, die van mij is nog te klein om daar bij te komen...
Ik zeg altijd tegen me vriend, het gym-uurtje is weer begonnenquote:Op zondag 29 juni 2008 19:20 schreef freecell het volgende:
Ik mag dan volgens iedereen een klein buikje hebbenhet resultaat daarvan is wel dat de uk érg hoog zit en dus echt tegen mijn ribben aan. En vandaag vinden er regelmatig kleine aardverschuivingen plaats onder mijn ribben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |