abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59786353
Fuente, ik denk ook niet dat ze daar moeilijk over zullen doen hoor! Beetje begrip voor de situatie zullen wel vast wel hebben.

En bij mij bij de 2e kon ze het met 17 weken al zien Maar goed, zoals hierboven geschreven: de kleine moet inderdaad wel mee willen werken maar het is dus mogelijk. En jij bent zoiezo nog wat verder op dat moment dus
  maandag 30 juni 2008 @ 08:05:43 #227
105850 Fuente
mamamuts
pi_59786364
Nou ik ben benieuwd of ze het volgende week kan zien dan
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59786529
Nieuwe baby's
Tis een goed weekend geweest

KD en Mrien van harte gefeliciteerd met jullie dochters
pi_59786597
Fuente: Die van ons lag in kleermakerszit met zijn kontje in mijn bekken. Dus dat was absoluut onzichtbaar Ook porren, duwen en trekken wilde niet baten.

Beeb houdt het een verrassing
pi_59786650
Jaaaaa verse meidenbeeps!

Mrien van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lotte, leuke naam!

KD van harte gefeliciteerd met de geboorte van Nika,aparte naam, ik heb hem nog nooit gehoord maar vind hem erg leuk!
(en hadden ze het toch goed in het namentopic hahaha)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  maandag 30 juni 2008 @ 09:05:23 #231
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59786810
Mrien van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lotte
Make love, not war ☮
  maandag 30 juni 2008 @ 09:32:37 #232
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59787111
Hee verde babies, wij zijn een weekend weg en daar zijn ze!
Van harte (hahaha leuke naam mrien, Lotte, zo heet mijn meisje ook, en dan Lotte Marjolein)
  maandag 30 juni 2008 @ 10:03:21 #233
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59787657
Ja KD gefeliciteerd meid.. en wat een mooie naam

Mrien ook jij proficiat met je dochtertje ook bij jullie een mooie naam

Neen hier nog niet bezig.. pfff zaterdag op zondag nacht dacht ik wel ff dat het begonnen was, man wat een pijn... heb zeker een uur zitten puffen maar het hielp van geen kanten en zoals het opeens opgekomen was verdween het ook weer... heb gisteren dan wel heel de dag nog de hélé lichtte versie er van gehad.. maar héél onregelmatig.. en nu voel ik alleen ons beebje stampen dus is het helemaal gestopt... maar moe dat je daar van wordt...
pi_59787725
Hier lag de kleine met gekruiste beentjes op de 20 weken echo, maar na enige aanhoudendheid was er toch een snelle blik te werpen tussen de beentjes door en te zien dat het zeer waarschijnlijk een meisje was.
We hebben daarna nog een 3d/4d echo gehad en een geslachtsbepalingsecho voor de bevestiging, en nog een 4e keer de bevestiging in het ziekenhuis bij de gyn toen er naar de niertjes werd gekeken.

Mocht het dus op de 20 weken niet of niet goed te zien zijn, kun je altijd nog een geslachtbepalingsecho bij een echobureau regelen.
Met 20 weken zou het goed zichtbaar moeten zijn, hetzij de kleine er goed voor ligt.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59787797
Lunastar: het voorwerk heeft ook vast wel iets nuttigs gedaan! Veel succes emt de rest en nu wel snel bevallen hè?

Ik ben vanmorgen naar de verloskundige geweest. Mijn ijzer is zowaar omhoog gekrikt door mijn eetgedrag en zit nu op 7,3
En mijn bloeddruk op 90/50 Fijn voor de beeb, iets minder voor mij.
Ik draag wel heel erg hoog (vandaag mijn bescheiden buikje) maar de baarmoeder zit dus al wel helemaal tot onder mijn ribben. Daar is erg weinig ruimte meer. Volgens de verloskundige zal het dan ook wel één deze weken gaan indalen. Nuja, we wachten af
Uk groeit trouwens prima
pi_59788000
Fijn dat je ijzer nu goed was freecell! Eetgedrag kan dan idd echt wel uitmaken, ik ben met het begin van de zwangerschap meteen meer spinazie, appelstroop etc gaan eten. Mijn ijzer is chronisch te laag zonder ijzertabletten, maar nu is ie verbazingwekkend goed, misschien wel door de zwangerschap? Geen idee.

lunastar; balen dat het zo blijft doorzeuren zonder door te zetten.

En fredo; van harte gefeliciteerd met je kersverse neefje natuurlijk!!

Hier ligt de beeb overigens voor m'n bekken weer wat voordeliger, ik ben dus eindelijk weer wat mobieler na een week afzien, maar hopen dat het niet betekend dat ze nu juist langer op zich laat wachten. Vanavond gaat vriendlief haar toespreken geloof ik
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59788192
iedereen gefeli!

ik begin hier toch wel wat moeite te krijgen met dat hele "4 hoog-zonder-lift" idee
en ik ben het hele "simmu moet altijd maar lief & schattig & aardig & tactisch zijn" beu aan het worden. we hadden met mijn ouders & broertje afgesproken om uit eten te gaan en kadootjes voor verjaardagen uit te wisselen (we zijn allemaal in juni en juli jarig, en om nou 4 x een uur heen en terug te rijden nu zag ik niet zitten), dus ik leuke kadootjes geregeld voor iedereen, hadden ze voor mij: **niks**. helemaal niks. noppes, nada, geen van allen! alleen een vage belofte dat ik dan misschien eind van het jaar nieuwe (zachte, die wil ik niet, ik wil harde) lenzen krijg (ik draag al maanden enkele een bril). dat ze dan verdorie gewoon een boekenbon gekocht hadden.

wel gezeur dat ik dus geen nationale familiedag hou tijdens mijn bevalling. en de echte ellende komt nog, want mijn schoonmoeder heeft aangeboden om te helpen in de kraamtijd, wat ik eigenlijk veel liever heb dan mijn eigen moeder......
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 30 juni 2008 @ 12:00:33 #238
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_59790440
Gefeliciteerd KD. Mooie naam ook. Hopelijk knap je snel op en gaat het helemaal weer wat beter met je. Succes en veel geluk.
pi_59790957
Ik heb zaterdag wat bloedverlies gehad. Niet helderrood maar roze. Ook wat menstruatie achtige krampen gehad. Zit nu in de 8e week en maak me eigenlijk toch wel een beetje zorgen... Is dit alarmerend?
pi_59791204
Ik zou wel even de verloskundige bellen als ik jou was.
Het hoeft niet alarmerend te zijn, maar dan is het vast ook prettig om gerustgesteld te worden, toch?
pi_59791242
quote:
Op maandag 30 juni 2008 12:31 schreef freecell het volgende:
Ik zou wel even de verloskundige bellen als ik jou was.
Het hoeft niet alarmerend te zijn, maar dan is het vast ook prettig om gerustgesteld te worden, toch?
Ja, inderdaad, maar wil ook niet als een stomme muts overkomen

Ik wou eerst zaterdag al bellen maar heb het maar even uitgesteld tot vandaag tijdens het spreekuur. Ga dus zo maar even bellen.
  maandag 30 juni 2008 @ 12:37:16 #242
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_59791345
Oh wat leuk!! Demi heeft kleine zus Nika erbij!!!
KD en hub, van harte gefeliciteerd met de keine Nika. Is ze net zo mooi als Demi? Vast wel
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  maandag 30 juni 2008 @ 12:37:39 #243
108648 cattie
lieve moeder
pi_59791356
Neetochzeker, zoals freecell al zegt, het hoeft niet alarmerend te zijn, maar de vk bellen is wel een goed idee. Misschien kun je een controle echo krijgen.

Nou, ik zit alweer aan/in de zwangerschapsbh's en de zwangerschapsbroeken/rokken. Ik bol al weer aardig op! Eindelijk weer een volle mooie boezem.

Vrijdag heb ik weer een echo, ik heb er helemaal zin in!
pi_59791993
Gisteren op de verjaardag van mijn neefje heeft mijn tante, die vk is, even mijn buik gevoeld, de baby ligt nu al boven mijn navel en ze zei dat het helemaal geod voelde en goed groeide. Toch fijn, zo'n extra check-up (Helaas was ze niet met haar VK-auto, anders hadden we ook nog even naar het hartje kunnen luisteren. Volgende keer dan maar!)
pi_59793075
Ik heb gebeld. Het klinkt nog niet als een miskraam zei ze, voor mijn gerustheid stuurt ze alvast een verwijzing op voor de echo. Ik mag zelf beslissen wanneer ik hem wil, moest er alleen wel rekening mee houden dat als ik de echo deze week nog zou willen dat ik tot aan de 20-weken-echo geen echo meer krijg.

Moet er zelf nog even over denken of ik liever deze week nog de echo wil of toch nog even wil wachten. Standaard echo was volgens haar rond de 9 weken.

Vond het wel lief dat ze zei: "het liefst zou ik zeggen dat je nu hierheen moet komen, zodat we het hartje kunnen luisteren maar daar is het nog wat te vroeg voor "

Ja, ik denk wel dat ik blij ben met mijn keuze van VK. Hoop alleen dat ik dan niet toch geswitched ga worden naar de gyn.
  maandag 30 juni 2008 @ 13:54:20 #246
108648 cattie
lieve moeder
pi_59793251
Fijn dat je vk zo begripvol reageerde!
Waarom zou je dan geswitched worden naar de gyn?
pi_59793571
quote:
Op maandag 30 juni 2008 13:54 schreef cattie het volgende:
Fijn dat je vk zo begripvol reageerde!
Waarom zou je dan geswitched worden naar de gyn?

Vanwege chronische ziekte en medicijngebruik. Ze gingen overleggen of ze niet gedeelde verantwoordelijkheid konden krijgen (dus zowel gyn als vk)
pi_59793587
*kuch*

Bij deze dus, neetochzeker is niet meer
  maandag 30 juni 2008 @ 14:18:02 #249
108648 cattie
lieve moeder
pi_59793721
Welkom uit de kast!
Aha, ja, dan is het even afwachten of het vk of gyn wordt. De ideeën wisselen ook nogal. Ik heb Crohn, mag van de gyn ook bij de vk, maar de vk wilde me de vorige zwangerschap niet hebben (terwijl ik geen actieve Crohn heb). Bij de gyn beviel me prima de vorige keer, dit keer dus direct naar de gyn gegaan.
  maandag 30 juni 2008 @ 14:18:53 #250
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59793737
Haha! Moet er wel erg om lachen hoor, je hebt jezelf snel versproken!

Succes met besluiten of je wel of geen echo laat maken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')