Poeh Mibos!! Sterkte...!! Gelukkig gaat het nu in elk geval weer wat beter...!!
KD... zet 'm op, he! Je maakt het wel heel spannend nu... en als ik dan zie dat je al een tijdje niet gepost heb denk ik... zou het? Zou het?

Zet 'm op, he?
Ja, het hartje horen kloppen was inderdaad heel speciaal. De volgende keer ga ik mijn ouders meevragen...
Vandaag zijn we trouwens al op stap geweest voor een kinderwagen. Misschien 'vroeg', maar aan de andere kant is het nu week 14 en alles ziet er goed uit: hartje gezien, hartje gehoord, echo's waren goed, bloedonderzoek oké... er kan altijd wat misgaan, maar daar ga ik lekker niet vanuit.. als je daar wel vanuit gaat is het ook geen doen..!

Wanneer zijn jullie daarvoor gaan kijken? Ik heb nu toch wel een beetje het gevoel van 'ik doe het toch niet te snel, he?'.
Verder hebben we overigens nog helemaal niks gekocht (op een knuffeltje na die ik van

kreeg toen we positief testten en wat kleine spulletjes op koninginnedag), alleen heel veel leuke knuffeltjes, flesje, rompertjes, kleertjes en andere dingetjes gekregen van de kinderen uit mijn klas... zo lief