Ook goedemorgenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef m@x het volgende:
Crosspostje uit het moederstopic. Jullie mogen tenslotte best weten wat jullie te wachten staat![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 27 juni 2008 22:34 schreef m@x het volgende:
Crosspostje uit het moederstopic. Jullie mogen tenslotte best weten wat jullie te wachten staat![]()
![]()
[..]
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:36 schreef Fredo55 het volgende:
Mijn zus was vorige week zondag uitgerekent, uiteindelijk is de baby gisteravond om 23:50u geboren.
Het is een jongen, met de naam Reinier.![]()
Bevalling was zwaar, dus ze moet ff rusten (dat sowieso) en er mag niet teveel bezoek komen.
Pap en mams zijn nu gaan kijken, mams zou een foto maken met mijn fotocamera.![]()
Die post ik zodadelijk.
Bij mij was het na de eerste drie maanden weer overquote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:22 schreef Fruppel het volgende:
Ik heb net mijn eerste serieuze onredelijke jankbui gehad... vriendje snapte er helemaal niets van.
Het ging achteraf ookeigenlijk helemaal niet om iets heel ergs en normaal gesproken zou ik hier al helemaal niet van zijn gaan huilen...oei oei dit beloofd wat!
Ik heb het de laatste maand dat ik echt elke dag wel kan janken, vanmiddag ook weerquote:Op zaterdag 28 juni 2008 16:21 schreef freecell het volgende:
Bij mij was het na de eerste drie maanden weer overDe eerste drie maanden was ik echt niet altijd even leuk
De tweede drie maanden was mijn humeur volstrekt normaal.
En nu neemt het soms weer iets af als ik weer eens last heb van misselijkheid, mijn bekken, een hoog zittend kind (haalt onprettig adem), harde buiken of gewoon heel moe ben.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 19:04 schreef Ireth het volgende:
Nieuws over KD!!!
Vanmiddag is haar dochter, ruim 8 pond schoon aan de haak, geboren! Moeder en kind moesten nog even naar het zkh ivm bloedverlies maar morgen mogen ze waarschijnlijk weer naar huis en dan mag de trotse mama ook de prachtige naam bekend maken!!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |