Deden ze toch ook al met Van Bon en Den Bakker.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 11:26 schreef maril het volgende:
Het verbaasd mij wel dat de rabo,s niets met Boogerd doen.
Klopt, een slechte alinea in het stuk en het doet er ook totaal niet toe wat hij denkt.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 12:49 schreef Falco het volgende:
Smeets heeft wel een punt, alleen had hij die alinea over dat je pas kunt aanklagen, eruit moeten halen.
Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s vind jij onacceptabel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:06 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt, een slechte alinea in het stuk en het doet er ook totaal niet toe wat hij denkt.
Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s Smeets vind jij onacceptabel.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef maril het volgende:
[..]
Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s vind jij onacceptabel.
Ik verander ff de tekstquote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s Smeets vind jij onacceptabel.
Slaat natuurlijk nergens op. In de wielerwereld zijn dit soort dingen tegenwoordig vaak populair en vandaar dat het zonde is dat Smeets aan dit soort goedkope verdachtmakingen meedoet.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef maril het volgende:
[..]
Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s vind jij onacceptabel.
je hebt gelijk, sorry voor die opmerking, jij hebt ook jou mening en die respecteer ik.quote:
Ik trek mijn schrijven terug, heb absoluut geen respect voor je mee, je bent een vreselijk irritant figuur. bij deze.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 17:31 schreef maril het volgende:
[..]
je hebt gelijk, sorry voor die opmerking, jij hebt ook jou mening en die respecteer ik.
En dat alleen omdat ik je vriendje Mart aanvalquote:Op zondag 29 juni 2008 16:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ik trek mijn schrijven terug, heb absoluut geen respect voor je mee, je bent een vreselijk irritant figuur. bij deze.
Ik hoorde het gister, dat zou helemaal hard aankomen bij Dekker.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:23 schreef SuikerVuist het volgende:
Thomas Dekker verwijderd uit olympische selectie Nederland
De Nederlandse bondscoach Egon van Kessel heeft wielrenner Thomas Dekker verwijderd uit zijn selectie voor de Olympische Spelen. Dekker zou in Peking uitkomen op de wegwedstrijd en de tijdrit.
Niki Terpstra vervangt Dekker tijdens de wegwedstrijd, omdat de renner van Milram volgens Van Kessel "in betere vorm" is. Robert Gesink neemt de plek van Dekker op de tijdrit in.
http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF24072008_120
Hij is op eigen verzoek uit de selectie gehaald.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Ik hoorde het gister, dat zou helemaal hard aankomen bij Dekker.![]()
Ik vraag me sterk af of de vorm van Dekker hier mee te maken heeft, ik denk eerder dat zijn houding niet goed is.
Je bent toch niet een heel seizoen uit vorm![]()
Jammer voor hem, zijn hele jaar is verloren.
quote:Thomas Dekker zegde zelf af voor Olympische Spelen
Thomas Dekker heeft zelf besloten om niet naar de Olympische Spelen in Peking te gaan. 'Ik denk niet dat ik kan meedoen om de medailles,' zei hij donderdagavond op de website van AD Sportwereld. 'Daarom zie ik af van een Olympisch avontuur. De ziekte van de voorbije tijd en mijn mentale problemen hebben me te veel parten gespeeld.'
Het persbericht dat de KNWU eerder op de dag verstuurde, deed juist vermoeden dat de Raborenner, die ook al de Tour de France miste, gepasseerd was door de bondscoach. 'Niki Terpstra verkeert volgens bondscoach Egon van Kessel op dit moment in betere vorm dan Thomas Dekker,' aldus het persbericht.
Dekker liet Van Kessel woensdagavond weten dat hij zich niet fit genoeg voelt voor de twee wedstrijden in Peking. 'Hij zou er vol voor gaan, ondanks het ontbreken in de Tour. Blijkbaar is dat de afgelopen weken niet gebeurd, en dat betreur ik. Dit had hij me ook eerder kunnen melden,' zei Van Kessel tegen AD Sportwereld.
Dat verandert de zaak natuurlijkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij is op eigen verzoek uit de selectie gehaald.
quote:Erik Dekker, een wolf in schaapskleren bij de Rabobank-ploeg?
Geen Tour, geen Olympische Spelen. En wanneer reed Thomas Dekker ook alweer zijn laatste opmerkelijke uitslag? Het lijkt een eeuwigheid geleden. Natuurlijk hoeven er geen topprestaties te worden verwacht in de Sachsen Tour, een Duitse etappekoers die momenteel wordt verreden en waar hij aan zijn olympische vorm zou schaven. Goh, hij had er zin in, zou in Peking in elk geval proberen te redden wat er dit seizoen nog te redden viel. Niet dus.
De mentale accu is leeg en dat zal voorlopig zo wel blijven. Rabobank, zijn werkgever, laat Dekker voorlopig dolen. Communiceren via advocaten? Dan maar praten via een omweg. Trouwens, zo oordelen ze bij de bank, niet Rabo heeft een probleem met hem, nee, het is andersom. Wordt beweerd. Er is een contract tot eind 2009, dat respecteert de bank. Verder geen nieuws. Zo luidt al wekenlang het officiële commentaar dat manager Harold Knebel verstrekt, terwijl het er steeds meer op lijkt dat het dienstverband tussen de bankier en een van ’slands beste coureurs per 1 augustus tot het verleden behoort.
Transparant kun je zo’n steeds terugkerende reactie dan ook moeilijk noemen. Zakelijke duidelijkheid, dat stond de bank voor aan het begin van het jaar, toen met tromgeroffel de nieuwe structuur werd gepresenteerd. Maar de laatste tijd sijpelen er te vaak geruchten door die doen vermoeden dat het begrip zakelijk door sommigen heel anders wordt geïnterpreteerd. Er is een afrekening gaande.
Dat het tussen de twee Dekkers binnen Rabobank niet meer botert, is sinds de Amstel Gold Race een publiek geheim. Ploegleider Erik mist het grote podium dat hij als renner dikwijls kon beklimmen en waarop hij publicitair ook van wanten wist. Met de snelle opkomst van zijn jonge achternaamgenoot veranderden de schijnwerpers echter van richting.
Terend op zijn successen als renner werkte Erik Dekker zich het voorbije jaar rap op in de hiërarchie van het kader. Wie hem op zijn (aantoonbaar gemaakte) fouten of aparte gedrag wees, kreeg nul op het rekest of werd daarna volkomen genegeerd. Dekker werd een baasje, in de meest letterlijke zin van het woord.
De jongere Dekker ondervindt het de laatste weken aan den lijve. Zo arriveerde hij deze week in het hotel waar de ploeg sliep voor de Sachsen Tour. Hij zag direct dat de onlangs gemonteerde nieuwe onderdelen op zijn fiets waren vervangen door oude spullen. Het nieuwe materiaal was bestemd voor de fiets van Robert Gesink, had de mecanicien te horen gekregen van Erik Dekker.
Diezelfde Dekker stuurde een paar dagen voordien nog een sms’je naar Thomas, om hem een hart onder de riem te steken in zijn benarde situatie. Hoe noemen we zo iemand ook alweer, een wolf in schaapskleren?
Waarschijnlijk bang om op epo betrapt te worden, net als Riccoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:42 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Hij is op eigen verzoek uit de selectie gehaald.
Dan zou het alleen om geld gaan , hij kan ook voor beide kiezen, ik vraag mij eerder af hoe het shirt van CSC Bank hem zou staan. Onder Riis zou hij het volgens mij beter doen. Hij moet dan al in de winter als een commando door bos en berg survive dat lijkt mij goed voor hem.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:09 schreef Burghardt het volgende:
Hoe zou zo'n Tinkoff shirt Thomas staan?
Natuurlijk onzin, want Thomas kan ook een out of competitietest krijgenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 19:17 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bang om op epo betrapt te worden, net als Ricco
Bovendien rijdt hij op dit moment gewoon in de Sachsen Tour. Indien Rabo/Dekker iets wil verbergen had men hem wel voor een tijdje aan de kant gezet met excuus van een blessure of vormcrisis.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 20:33 schreef maril het volgende:
[..]
Natuurlijk onzin, want Thomas kan ook een out of competitietest krijgen
Zeg je zulke dingen nou om de boel te stangen of meen je het echt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:42 schreef JohnDDD het volgende:
Niets "uit vorm", Thomas is natuurlijk tot niets meer in staat sinds hij niet meer aan de CERA zit.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:40 schreef maril het volgende:
[..]
Zeg je zulke dingen nou om de boel te stangen of meen je het echt?
't Plotselinge vormverlies van mannen als Cunego en Dekker na de uitvinding van de CERA-test is toch anders opvallend.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 00:40 schreef maril het volgende:
[..]
Zeg je zulke dingen nou om de boel te stangen of meen je het echt?
Als hij maar niet naar die ploegen gaat, dan wordt hij helemaal verpest.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 04:50 schreef -skippybal- het volgende:
Dekker bij Liquigas of Lampre. Snel weg bij die Rabo-jongens, zou ikzeggen.
Die column is trouwens wel apart, vooral het begin.
Korte termijn 'journalisten'Voorjaar enzo vegeten, zeker?
Ik weet eigenlijk niet hoe lang je de sporen van gebruik nog kunt aantreffen in het lichaam.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
't Plotselinge vormverlies van mannen als Cunego en Dekker na de uitvinding van de CERA-test is toch anders opvallend.
Van Cunego hoefde je toch weinig meer te verwachten? Die kon de laatste jaren in de Giro al nauwelijks bij de Mazzoleni's en Di Luca's aanklampen. Logisch dat hij in een Tour dan geen top-10 rijdt. Nou was hij misschien niet in z'n beste doen, maar heel veel beter had ik hem ook niet verwacht.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
't Plotselinge vormverlies van mannen als Cunego en Dekker na de uitvinding van de CERA-test is toch anders opvallend.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Van Cunego hoefde je toch weinig meer te verwachten? Die kon de laatste jaren in de Giro al nauwelijks bij de Mazzoleni's en Di Luca's aanklampen. Logisch dat hij in een Tour dan geen top-10 rijdt. Nou was hij misschien niet in z'n beste doen, maar heel veel beter had ik hem ook niet verwacht.
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:14 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Maar was het vormverlies of zeggen ze dat het vormverlies is?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 11:52 schreef TheArt het volgende:
[..]
Even voor alle duidelijkheid. Dat vormverlies van Dekker was er al voordat duidelijk was dat CERA opgespoord kon worden, dus je verhaal klopt al niet
Bron: Brabants Dagbladquote:Thomas Dekker moet lid worden van een team
"Wij willen alles weten over Thomas Dekker. Alle details", schreeuwde een wielerfan gisteren bij de finish door zijn plastic oranje megafoontje in de richting van de Rabobankbus.
Wat valt er te weten over de zaak Thomas Dekker? Iedereen heeft een mening over hem, zijn vormcrisis en de rol van Rabobank daarbij.
Uiteindelijk doet dat er allemaal niet toe. Thomas Dekker moet voor zichzelf bepalen welke richting hij kiest. Hij moet daarbij één ding beseffen: dat het huidige en toekomstige wielrennen aan de teamspelers is.
Wielrennen is van oudsher een sport van honderden privé-onderneminkjes. Zo zagen de coureurs het en zo zagen ook de teams het.
Thomas Dekker stippelt ook het liefst zijn eigen weg uit. Dat helpt hem vooruit, maar hij komt er nu ook achter dat hij daarbij het contact met zijn team heeft verloren. Er sijpelen berichten naar buiten dat team en renner van elkaar niet weten hoe de vlag er bij hangt. "We worden betaald door dezelfde sponsor, maar voor het overige is hij vooral met zichzelf bezig", zei Erik Dekker nog voor de Tour. De ploegleider, tevens renner-regisseur ligt nu onder vuur. "Ik had als renner behoefte aan contact als het niet goed ging", vertelde de Drent gisteren. Op een toon waaruit opgemaakt kan worden dat dat contact met Thomas Dekker er meestal niet was.
Er wordt nu een beetje lacherig gedaan over het plan van Milram om alle renners naar de buurt van Dortmund te laten verhuizen. Die gedachte is echter misschien zo gek nog niet. De zaak Thomas Dekker bewijst het. De totale crisis zou er niet gekomen zijn als hij zich iedere dag omringd en beschermd had gevoeld door een team. De mannen van CSC laten geen gelegenheid onbenut om te vertellen dat ze zo goed zijn omdat ze als vrienden alles voor elkaar over hebben. Dat staat in schril contrast tot Thomas Dekker, die ziet zijn team alleen als geldbron.
De kans dat Thomas Dekker vertrekt bij Rabobank wordt met de dag groter. Het is voor het Nederlandse wielrennen te hopen dat hij vervolgens kiest voor een ploeg waarbij hij zich ondergeschikt durft te maken aan het geheel. Dat helpt hem ook bij dat andere probleem: zijn imago.
Kenners weten hoe goed hij is en hoe hard hij werkt. Voor de buitenwereld is hij echter de renner die ooit zei dat hij geen coureur is geworden om bidons op te halen. Dat klinkt goed als je enkele jaren later veel grote koersen wint. In slechtere tijden keren zulke laatdunkende - lees arrogante - opmerkingen zich tegen je. En dat ondervindt Thomas Dekker nu aan den lijve.
Of nul komma nul vertrouwen in Dekker, of ze weten al dat hij weg gaat.quote:Het tijdverlies door eigen fouten kost Menchov uiteindelijk het podium. 'Maar dat weet hij zelf maar al te goed. Dat zal volgend jaar zeker niet meer gebeuren.' Erik Breukink is er van overtuigd, dat de Rus er lering uit zal trekken. 'Bovendien is Laurens ten Dam dan weer sterker en hebben we Robert Gesink erbij. Dat wordt dan in de bergen een heel ander verhaal.'
Ja hoor.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:07 schreef TargaFlorio het volgende:
Wat is er mis met die uitspraak van Knebel?
Net alsof hij niet traint en zijn uiterste best heeft gedaan om in vorm te komen. En zelfs al is dat niet zo, dan ga je dat toch niet tegen de media verkondigen?quote:"Thomas moet nu gaan trainen om terug in vorm te komen."
Je kon er op wachten. Dat het niet lekker liep tussen de ploeg en Dekker was uiteraard al lang duidelijkquote:De vondst van variabele bloedwaarden en een wederzijds gebrek aan vertrouwen. Dat zouden de redenen zijn waarom de wegen van Thomas Dekker en de Rabo wielerploeg uit elkaar gaan.
Dat meldt de Volkskrant maandagochtend. De 23-jarige renner zag de Tour aan zijn neus voorbij gaan en zegde zelf af voor de Olympische Spelen.
Volgens de krant onderhandelen de advocaten van beide partijen momenteel over de beëindiging van het contract. De renner staat tot medio 2010 op de loonlijst.
quote:Op maandag 28 juli 2008 08:27 schreef Ericr het volgende:
Andere ploegen gaan ook over tot die maatregel als bij een renner verdachte waarden worden gevonden.
quote:De UCI benadrukt dat het om afwijkende en niet om verdachte bloedwaarden gaat.
Dekker kan gewoon aan wedstrijden deelnemen en er is geen reden de renner te schorsen of te ontslaan.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:40 schreef Impala-neuker het volgende:
Dus idd toch doping he, de lul!![]()
En dat beweert dan talent te hebben
Geen harde bewijzen, maar wel zeer waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:45 schreef Colnago het volgende:
[..]
Dekker kan gewoon aan wedstrijden deelnemen en er is geen reden de renner te schorsen of te ontslaan.
Dus tot nu toe geen bewijs voor het gebruik van doping.
Jaksche die toch erg goed was ingevoerd in het dopingcircuit heeft pas nog gezegd dat Cecchini helemaal niks van doping moest hebben. Jaksche heeft toch ook geen redenen meer om hierover te liegen lijkt mequote:Op maandag 28 juli 2008 11:00 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Geen harde bewijzen, maar wel zeer waarschijnlijk.
Hij wil niet mee naar Peking (waarom zou je dat niet willen, dan finish je maar ergens in de middenmoot, who cares?), zijn bloedwaardes schommelen, kan geen zinnig antwoord geven op zijn vormverlies, Rabobank vertrouwd hem niet meer, ohja, en hij werd toch ook begeleid door Luigi Cecchini, de italiaanse dopingdokter?
Dit is wel weer heel erg tendentieus. Er is kennelijk verschil tussen verdachte bloedwaarden en afwijkende bloedwaarden, leg dan uit waar dit verschil in zit en waarom dat geen reden is voor de UCI om maatregelen te nemen.quote:Hij is een van de renners die in mei van de internationale wielerunie UCI te horen kregen dat ze over variabele bloedwaarden beschikken. Verschillende bronnen buiten de bank bevestigen dit. De UCI benadrukt dat het om afwijkende en niet om verdachte bloedwaarden gaat.
Dan zeg ik het maar een keer omdat jij niet leest wat ik zeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:00 schreef Impala-neuker het volgende:
[..]
Geen harde bewijzen, maar wel zeer waarschijnlijk.
Hij wil niet mee naar Peking (waarom zou je dat niet willen, dan finish je maar ergens in de middenmoot, who cares?), zijn bloedwaardes schommelen, kan geen zinnig antwoord geven op zijn vormverlies, Rabobank vertrouwd hem niet meer, ohja, en hij werd toch ook begeleid door Luigi Cecchini, de italiaanse dopingdokter?
Kennelijk kan de UCI niet bewijzen dat het om doping gaat en dan heeft een ploeg geen enkel recht om een renner uit een koers te laten op die gronden.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:05 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dit is wel weer heel erg tendentieus. Er is kennelijk verschil tussen verdachte bloedwaarden en afwijkende bloedwaarden, leg dan uit waar dit verschil in zit en waarom dat geen reden is voor de UCI om maatregelen te nemen.
Er zijn veel meer middelen dan wij denken.quote:Op maandag 28 juli 2008 11:30 schreef koemleit het volgende:
dat nieuwe spul is toch ook pas een half jaar op de markt?
lijkt me dus niet dat hij het vorig jaar tour ook gebruikt heeft he. En al die andere goede prestaties die hij neergezet heeft.
Met dan waarschijnlijk een lange slepende rechtszaak die eindigt met een uitspraak waarin Rabo Dekker een enorme afkoopsom moet betalen.quote:Op maandag 28 juli 2008 08:27 schreef Ericr het volgende:
Maar goed mag dan toch aannemen dat Rabo zo transparant is dat ze Dekker dan gelijk er uitgooien.
Tsja, we hebben gezien hoe het met Saunier Duval en Ricco is afgelopen. Een positief dopinggeval dat meteen het einde van de ploeg inluidt. Ik kan wel begrijpen dat Rabobank wat dat betreft geen risico meer wil lopen en liever verder gaat met renners waar ze nog enigszins controle over hebben.quote:Op maandag 28 juli 2008 10:44 schreef Colnago het volgende:
Hij is een van de renners die in mei van de internationale wielerunie UCI te horen kregen dat ze over variabele bloedwaarden beschikken. Verschillende bronnen buiten de bank bevestigen dit. De UCI benadrukt dat het om afwijkende en niet om verdachte bloedwaarden gaat.
Dus geen enkele reden om Dekker thuis te laten en een hele grote reden voor Dekker om de Rabobankploeg aan te klagen wegens uitsluiting op valse gronden.
Die Robo ploeg is een zielloze organisatie geworden dus weg met die lui.
Daar zeg je wat over Gesink.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:00 schreef Trannellius het volgende:
Als ik zo terug kijk op Dekker het afgelopen jaar vind ik het niet meer dan terecht dat hij niet geselecteerd is. Wiens hoofdschuld het is kan ik niet zeggen, maar hijzelf, de ploeg en het Nederlands publiek (met veel te hoge verwachtingen) hebben er echt wel een aandeel in. Ik hoop ter harte dat dit Gesink niet gaat overkomen.
Ben benieuwd of hij vanavond start in Boxmeer.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:00 schreef Trannellius het volgende:
Als ik zo terug kijk op Dekker het afgelopen jaar vind ik het niet meer dan terecht dat hij niet geselecteerd is. Wiens hoofdschuld het is kan ik niet zeggen, maar hijzelf, de ploeg en het Nederlands publiek (met veel te hoge verwachtingen) hebben er echt wel een aandeel in. Ik hoop ter harte dat dit Gesink niet gaat overkomen.
Negeer je nou expres mijn argumenten?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:08 schreef Colnago het volgende:
[..]
Daar zeg je wat over Gesink.
Ik vind het onbegrijpelijk dat die niet mee was in deze tour.
De reden zou zijn dat hij nog te jong was maar volgens mij stikt het van de jonkies in de tour.
Zou het dan toch zo zijn dat er een DDR achtige sfeer ontstaan is in die Raboploeg?
Als je geen verstand van wielrennen hebt zeg dan niks.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:08 schreef Colnago het volgende:
[..]
De reden zou zijn dat hij nog te jong was maar volgens mij stikt het van de jonkies in de tour.
Zou het dan toch zo zijn dat er een DDR achtige sfeer ontstaan is in die Raboploeg?
Zucht. Dit is echt te erg.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:08 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik heb zelf het idee dat dit eerder een smeulend stukje hout is ipv rook. Ik heb nog nergens een citaat gezien van iemand die bevestigd dat Dekekr inderdaad die bloedwaarden heeft. Het is telkens alleen maar "Verschillende bronnen dit" en van horen zeggen.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:20 schreef N.i.c.k het volgende:
Ik weet niet hoe variabel zich verhoudt tot verdacht. Maar de geschiedenis leert steeds vaker dat waar rook is in het wielrennen er ook een brandje woedt.
quote:Op maandag 28 juli 2008 12:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zucht. Dit is echt te erg.
Kap toch eens met dit soort kansloze dingen. Als Gesink nu de Tour had gereden, was hij dood geweest. Dan had je hem het hele seizoen voor dood kunnen oprapen van de straat. In het begin van het seizoen werd er een programma opgesteld voor Gesink. Hij had nog geen grote ronde gereden en daarom werd er, en terecht, eerst voor gekozen om de Vuelta te rijden. Een programma zonder Tour dus, maar wel met de bedoeling om in de Dauphine een topniveau te halen.Dan kan je simpelweg niet top zijn in de Tour. En als hij niet echt 100% zou zijn in de Tour, had je hem na 10 dagen er doodmoe uit kunnen halen met het risico dat hij de rest van het seizoen ook niet had kunnen rijden. Geen OS waar hij zo naar toegeleefd had en nog steeds niet het uitrijden van een grote ronde in de benen.
Ik ben het dan ook helemaal eens met de beslissing om hem niet te laten rijden. Het was toch alleen maar in de waan van de dag beslist en helemaal niet denkend aan de toekomst van die jongen.
En die opmerking van jou slaat dus compleet nergens op. Te belachelijk voor woorden.
Klein kindquote:Op maandag 28 juli 2008 12:29 schreef Colnago het volgende:
[..]
Ik zou wel willen reageren maar omdat ik moet stoppen van jou zal ik dat dus niet doen.
Columbia is toch net als bijvoorbeeld CSC zo'n team dat heel erg hamert op samenwerking en controle van de renners? Als Dekker zich bij Rabo al niet kan conformeren, dan kan hij dat volgens mij bij dit soort teams zeker niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:27 schreef Mr_DG het volgende:
Thomas Dekker moet gewoon weg bij de Rabobank en ook weg uit Italie. Het liefst zie ik hem naar team Columbia gaan. Dan zou ie volgend jaar samen met Kirchen kopman zijn in de waalse klassiekers, en is ie kopman in de Tour/Giro.
O sorry, niet gezien.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:12 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Negeer je nou expres mijn argumenten?![]()
Ook Gesink wordt gezien als een toekomstig ronderenner (geen idee of dat terecht is, heb zelf nog vrij weinig van hem gezien). Om hem dan nu in het diepe te gooien en weer half Nederland meteen een etappe overwinning van hem te laten verwachten is vragen om gekut met een goed talent.
En de vergelijking met de DDR ontgaat mij volledig, verklaar je nader
Goed, de vergelijking Gesink en A. Schleck:quote:Op maandag 28 juli 2008 12:37 schreef Colnago het volgende:
[..]
O sorry, niet gezien.
Over Gesink, die is helemaal niet zo jong vergeleken met andere renners en ik zal je iets over een renner laten zien.
En over de DDR, dat is iets wat ik hoorde van Ducrot en als ik dan zie hoe men met Dekker omgaat en hoe zielloos die Raboploeg rond aan het rijden was dan lijkt het erop dat de leiding gaan enkele eigen mening meer weer hebben in die ploeg.
Sja, naar mijn mening is andy echt 5 maten beter dan gesink. Ik zie in andy ook veel eerder een ronderenner dan gesink. Als je alleen al ziet dat de 1e grote ronde die schleck reed de witte trui en 2e eindigde, en nu weer de witte trui wint in de tour is hij naar mijn mening toch wel hét wielertalent op dit moment. Gesink is gewoon een leuke klimmer, naar mijn mening wordt er te zuinig met hem omgesprongen, of hij heeft nog veel moeite met zn' uithoudingsvermogen. Er zijn genoeg voorbeelden die jong kwamen en direct ook groots uitpakken.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:37 schreef Colnago het volgende:
[..]
O sorry, niet gezien.
Over Gesink, die is helemaal niet zo jong vergeleken met andere renners en ik zal je iets over een renner laten zien.
Andy Schleck (Luxemburg, 10 juni 1985) is een Luxemburgs wielrenner en sinds 2005 prof bij de Deense ProTour-formatie Team CSC. Ook zijn vijf jaar oudere broer Fränk maakt deel uit van de CSC-ploeg.
In de Ronde van Italië 2007 brak hij door als ronderenner, al had hij in de Ronde van Romandië van dat jaar ook al mooie dingen laten zien. Hoewel het zijn debuut was in een Grote Ronde, kon hij in de bergetappes al met de besten mee. Uiteindelijk resulteerde dat in een tweede plek in het eindklassement en de witte trui voor de beste jongere.
En over de DDR, dat is iets wat ik hoorde van Ducrot en als ik dan zie hoe men met Dekker omgaat en hoe zielloos die Raboploeg rond aan het rijden was dan lijkt het erop dat de leiding gaan enkele eigen mening meer weer hebben in die ploeg.
Als je ziet wat Schleck in 2007 deed toen hij net zo oud was als Gesink nu dan is er toch geen enkele reden om de leeftijd als reden op te geven voor het thuislaten van Gesink in de tour?quote:Op maandag 28 juli 2008 12:45 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Goed, de vergelijking Gesink en A. Schleck:
http://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Gesink
http://en.wikipedia.org/wiki/Andy_Schleck
Gesink is een jaar jonger (goed, die 10 dagen daar gelaten). Hij loopt dus ook een jaar achter op Schleck qua gereden rondes, dus ik vergelijk tot en met 2006 van Schleck met tot en met 2007 van Gesink. Ik vind het best vergelijkbare resultaten om eerlijk te zijn.
Dan heeft Schleck in 2007 in de Giro een prima resultaat gereden. Gesink heeft in 2008 leuke resultaten gehaald, en een prima kans op dat in de Vuelta voort te zetten. Al met al vind ik deze rijders prima vergelijkbaar op wanneer ze zijn gebracht en de resultaten die ze hebben behaald, het jaar leeftijdsverschil in aanmerking genomen.
Kijk dan maar naar de post van het nu.nl bericht van 1 maand geleden waar Dekker zegt geen enkel contact te hebben met de ploeg.quote:En over die DDR opmerking met Dekker. Jij zegt zelf dat hij niet mee wordt genomen vanwege bloedwaarden die niet zouden kloppen. Dat heeft geheel niets te maken met meningen. Als je mijn suggestie ivm niet goed trainen en te veel van de ploeg te verwachten zou overnemen, dan zie ik nog enigszins de gelijkenis, maar met jouw idee totaal niet.
Ik ben het met je eens en buiten het feit dat ze te zuinig zijn hebben ze ook te weing ervaren renners in zijn segment.quote:Op maandag 28 juli 2008 12:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Sja, naar mijn mening is andy echt 5 maten beter dan gesink. Ik zie in andy ook veel eerder een ronderenner dan gesink. Als je alleen al ziet dat de 1e grote ronde die schleck reed de witte trui en 2e eindigde, en nu weer de witte trui wint in de tour is hij naar mijn mening toch wel hét wielertalent op dit moment. Gesink is gewoon een leuke klimmer, naar mijn mening wordt er te zuinig met hem omgesprongen, of hij heeft nog veel moeite met zn' uithoudingsvermogen. Er zijn genoeg voorbeelden die jong kwamen en direct ook groots uitpakken.
Die reden is er wel. Van de Dauphine meteen naar de Tour is een gigantische stap. Schleck heeft ook eerst een jaar de Giro gereden, om daarna in de Tour te starten. Dat doen ze met Gesink ook: eerst in de Vuelta, daarna (mogelijk) naar de Tour. Hij is nu simpelweg te jong, en volgend jaar waarschijnlijk wel oud genoeg.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:00 schreef Colnago het volgende:
Als je ziet wat Schleck in 2007 deed toen hij net zo oud was als Gesink nu dan is er toch geen enkele reden om de leeftijd als reden op te geven voor het thuislaten van Gesink in de tour?
Hij had een goede hulp kunnen zijn in de bergen zolang hij meekon.
Een ervaring in de tour is veel en veel beter dan in de Vuelta voor een toekomstig grote ronderenner.
Jij en een paar journalisten geven de ongefundeerde mening dat het lag aan bloedwaarden. Ik neem de enige gefundeerde verklaring aan dat het licht aan zijn resultaten. En die waren een prima reden om hem niet mee te nemen. Hij mag dan weliswaar een talent zijn, toch moet hij echt zorgen dat zijn resultaten voor hem spreken.quote:Kijk dan maar naar de post van het nu.nl bericht van 1 maand geleden waar Dekker zegt geen enkel contact te hebben met de ploeg.
Als men daar niet eens zegt dat de bloedwaardes het probleem waren dan klopt er toch iets niet?
Kijk vervolgens naar de ploeg die geen enkele eenheid vormde om te zien dat niet de prestaties maar de ploegleiding zegt wat er gaat gebeuren.
Ben ik niet helemaal met je eens. Gesink is prof sinds 2006 (Continental team is toch gewoonweg een profteam?). Verder zie ik toch wel grote overeenkomsten tussen die 2, het ene jaar leeftijds- en niveauverschil in aanmerking genomen.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:40 schreef Ereinion het volgende:
Die vergelijking Gesink - Schleck slaat inderdaad helemaal nergens op. Vergeet niet dat Schleck al sinds september 2004 prof is, precies even lang als Thomas Dekker, terwijl Gesink nog maar prof is sinds begin 2007.
En juist vanwege dit soort onrealistische verwachtingen is het prima dat Gesink niet mee deed. Als Gesink op 50 km 1:30 zou pakken, dan had hij dus zaterdag rond de 9e plek gereden. Beetje onrealistisch om te denken, is het niet?quote:Op maandag 28 juli 2008 13:13 schreef Mr_DG het volgende:
Gesink zou Schleck op 1.30 zetten in een tijdrit van 50 kilometer en bergop doet Gesink niet voor Schleck onder alleen is Schleck iets constanter, maar hij verloor naar Hautecam ook 8 minuten. Ik denk dat Gesink wel voor een top 10 notering kan gaan in de Giro en wellicht zelfs top 5(weet niet wie er allemaal start).
Het is wel duidelijk rabobank wil van thomas dekker af. Waarom mag de vraag zijn.quote:PARIJS - De toekomst van wielrenner Thomas Dekker bij de Rabobankploeg is uiterst onzeker. De renner en de ploegleiding gaan binnenkort in overleg besluiten of het nog doorlopende contract tot en met 2009 wordt ontbonden. De teamleiding zit in de maag met een afwijking in de bloedwaarden van de renner.
Directeur Harold Knebel van de ploeg gaf aan dat de internationale wielerunie UCI aan het team heeft gemeld dat er iets aan de hand was met het bloed van Dekker.
“We hebben een signaal gekregen voor de Ronde van Zwitserland, maar daaruit kunnen we geen conclusies trekken. We houden de vinger aan de pols en Thomas is intussen startgerechtigd voor alle wedstrijden, zo heeft de UCI ons bevestigd.”
Dekker zal volgens zijn manager Jacques Hanegraaf maandagmiddag via zijn persoonlijke website reageren op de kwestie.
Het waarom wordt uit de berichtgeving toch wel duidelijk? Dekker is een renner die zich niet laat controleren door het team en waaraan een vermoeden van doping kleeft. Een potentieel gevaar voor het voortbestaan van de ploeg dus.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:56 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk rabobank wil van thomas dekker af. Waarom mag de vraag zijn.
Nee, het continental team is net zomin een profploeg als Team Löwik Losser waar hij in 2005 voor fietste. Het continental team is misschien wat beter gestructureerd dan de meest beloftenteams, maar een profploeg is het niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:50 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Ben ik niet helemaal met je eens. Gesink is prof sinds 2006 (Continental team is toch gewoonweg een profteam?). Verder zie ik toch wel grote overeenkomsten tussen die 2, het ene jaar leeftijds- en niveauverschil in aanmerking genomen.
EDIT: domme opmerking over Schleck verwijderd.
Ah, okay, dat wist ik niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:06 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Nee, het continental team is net zomin een profploeg als Team Löwik Losser waar hij in 2005 voor fietste. Het continental team is misschien wat beter gestructureerd dan de meest beloftenteams, maar een profploeg is het niet.
Ik vind overigens dat er behoorlijk wat verschillen zijn tussen Gesink en Schleck. Gesink heeft het hele jaar een hoog niveau, en koerst in praktisch alle koersen waar hij rijdt wel voorin, maar schiet er nooit echt bovenuit. Schleck is juist iemand die soms lang onzichtbaar is, om dan op de grote afspraken er ineens te staan.
Hij rijd de tijdrit op de OS en in de Dauphine Libere 10e en bij de ronde van het baskenland 5e. Dat zegt niet zo erg veel maar het geeft wel zijn potentie aan. Ook bij de amateurs was ie al een van de betere tijdrijders.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:54 schreef Trannellius het volgende:
[..]
En juist vanwege dit soort onrealistische verwachtingen is het prima dat Gesink niet mee deed. Als Gesink op 50 km 1:30 zou pakken, dan had hij dus zaterdag rond de 9e plek gereden. Beetje onrealistisch om te denken, is het niet?
Je zegt het zelf, hij heeft de potentie om er te komen.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:16 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Hij rijd de tijdrit op de OS en in de Dauphine Libere 10e en bij de ronde van het baskenland 5e. Dat zegt niet zo erg veel maar het geeft wel zijn potentie aan. Ook bij de amateurs was ie al een van de betere tijdrijders.
quote:What is happening with Thomas Dekker and Team Rabobank? It depends on which Dutch news source you want to believe. The Volkskrant newspaper claimed that the 23 year-old is on the verge of leaving the team due to "a reciprocal lack of trust" after the UCI said that he may have "irregular blood values", and that attorneys for both sides are negotiating an end to his contract, which runs through 2010. However, team manager Harold Knebel this morning told the Dutch Radio 1 Journal that such was not the case.
Dekker's manager, Martijn Berkhout told Cyclingnews that Dekker would release a statement later on Monday. Berkhout showed himself confused by the situation. "The only reaction I can give is the fact that the Rabobank-management has not contacted Thomas Dekker in person since the Tour de Suisse," Berkhout told Cyclingnews. "So Thomas knows nothing. Nobody informed him, and now they come with this very strange article."
Rabobank did not respond to Cyclingnews' request for a comment.
The Volkskrant reported that Dekker was one of the 23 riders mentioned by the UCI in May who "warranted further scrutiny" because of unusual results in their testing profiles. The Rabobank sponsor has confirmed this, the newspaper said. In his radio remarks, Knebel did not deny this. "We received a signal before the Tour de Suisse, but couldn't draw any conclusions from it. We have an eye on things, and the UCI has confirmed to us that Thomas is eligible to start in all competitions."
quote:Volkskrant valt aan, TD zit met de gebakken peren 28-07-2008
AMSTERDAM — Vanmorgen werd Thomas Dekker opgeschrikt door een verhaal in De Volkskrant waarin de suggestie werd gewekt dat Thomas afwijkende bloedwaarden zou hebben. ‘Ja daar zit je dan met de gebakken peren, je kunt er niks aan doen! Iemand schrijft wat en je kunt beginnen met verdedigen. Er is totaal geen wederhoor toegepast door De Volkskrant, ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken’.
De Rabobank wielerploeg liet vandaag in de pers al diverse malen weten dat er met Thomas zijn bloedwaarden niks mis is. Thomas daarover:’Er is niets mis met mijn bloedwaarden, ik heb gewoon mijn programma kunnen rijden; de Ronde van Zwitserland, NK en Sachsen Tour. Dat was anders echt niet mogelijk geweest’.
De UCI heeft Thomas vandaag middels een brief laten weten dat hij geen limieten heeft overschreden.’Ik heb contact gezocht met de UCI, zij lieten mij per brief weten dat er geen problemen zijn met mijn bloedwaarden. Ik kan gewoon aan wedstrijden deelnemen’.
Daarnaast werd er door De Volkskrant gesuggereerd dat Thomas en zijn werkgever uit elkaar zouden gaan.’Het staat al een tijd vast dat ik na de Tour met de ploegleiding zou gaan praten over de toekomst, van een breuk is geen sprake’.
Het is in principe een journalistieke verplichting om hoor en wederhoor toe te passen, dus op dit punt heeft Dekker zeker gelijk. Omdat het verhaal van De Volkskrant op onduidelijke bronnen gebaseerd is en het een verhaal betreft dat bijzonder schadelijk is voor het onderwerp is deze verplichting mijns inziens nog sterker aanwezig. Dit verhaal zal altijd blijven rondzweven rond Thomas Dekker, wat het waarheidsgehalte ook is. Zoals ook Frank Schleck deze week behoorlijk beschadigd is. Ik denk dat Dekker hier moeiteloos een zaak voor de Raad voor de Journalistiek van kan maken, maar wat je daar nu mee opschiet...quote:Op maandag 28 juli 2008 17:38 schreef Waaghals het volgende:
[..]
‘Ja daar zit je dan met de gebakken peren, je kunt er niks aan doen! Iemand schrijft wat en je kunt beginnen met verdedigen. Er is totaal geen wederhoor toegepast door De Volkskrant, ik ben zeer teleurgesteld in de gang van zaken’.
Dat hoort bij het vak.quote:Op maandag 28 juli 2008 18:30 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]Dat gezegd hebbende. Het probleem met wederhoor is dat je als journalist vaak je verhaal kwijt bent omdat de andere partij nog voor het artikel verschijnt zelf de media opzoekt.
Oh, helemaal mee eens hoor. Zo'n verhaal is zelfs in theorie potentieel loopbaanbeëindigend voor de betreffende sportman. Dan moet je als journalist extra zorgvuldig te werk gaan.quote:
no way dat gesink 1min30 neemt op A. shleck. Zeker niet na 3weken.quote:Op maandag 28 juli 2008 14:16 schreef Mr_DG het volgende:
[..]
Hij rijd de tijdrit op de OS en in de Dauphine Libere 10e en bij de ronde van het baskenland 5e. Dat zegt niet zo erg veel maar het geeft wel zijn potentie aan. Ook bij de amateurs was ie al een van de betere tijdrijders.
Geloof ik ook niet, maar Monfort's tijdritten in de Tour waren wel duidelijk beter dan die van Andy Schleck. Het is de vraag wat Gesink kan over een periode van drie weken. Afwachten dus...quote:Op maandag 28 juli 2008 19:34 schreef Devpartner het volgende:
[..]
no way dat gesink 1min30 neemt op A. shleck. Zeker niet na 3weken.
Dat zijn dauphine een ok TT was spreekt voor hem. Maar dat was wel een TT die hem goed lag, direct klim en daarna bijna constant bergaf.
Valverde won die TT en monfort was 5de.... Monfort haalde geen top10 in de tour. (en was in dauphine een volle minuut sneller of 2s/km dan Gesink. (which is huge)).
Geloof nooit dat gesink zijn TT beter is als die van andy. En zeker niet in de mate die je laat uitschijnen.
Monfort zijn TT was ook duidelijk beter dan die van gesink:).quote:Op maandag 28 juli 2008 20:09 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Geloof ik ook niet, maar Monfort's tijdritten in de Tour waren wel duidelijk beter dan die van Andy Schleck. Het is de vraag wat Gesink kan over een periode van drie weken. Afwachten dus...
Ik zeg nou juist dat die bloedwaarden het probleem niet kunnen zijn omdat ze dat niet tegen Dekker gezegd hebben en omdat het UCI er geen kwaad in zag.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:24 schreef Trannellius het volgende:
Jij en een paar journalisten geven de ongefundeerde mening dat het lag aan bloedwaarden. Ik neem de enige gefundeerde verklaring aan dat het licht aan zijn resultaten. En die waren een prima reden om hem niet mee te nemen. Hij mag dan weliswaar een talent zijn, toch moet hij echt zorgen dat zijn resultaten voor hem spreken.
En ook in dat stukje van nu.nl zie ik nergens iets staan over dat iemand geen eigen mening mag hebben. Doel je anders op Tankink die zei dat hij Ricco wel ff op z'n bek zou slaan? Hij is teruggefloten vanwege de vorm van zijn woorden, niet vanwege de strekking. Of bedoel je Ten Dam die zei dat hij liever iets zelf wilde proberen in de Alpen? Hij was de beste knecht daar voor iemand die nog prima in het klassement stond, dan kan je gewoonweg niet je eigen wil voorop laten.
Je kunt het ook anders bekijken.quote:Op maandag 28 juli 2008 13:14 schreef DutchSL het volgende:
Grappig dat hier wordt beweerd dat ze te zuinig zijn met Gesink, en dan uitgerekend Andy Schleck als het grote voorbeeld geven.
Andy Schleck heeft vorig jaar (toen hij even oud was als Gesink nu, maar wel al een jaar langer prof!) buiten de Giro, Lombardije en een verre ereplaats in Romandië het hele jaar niets, maar dan ook echt letterlijk helemaal niets gepresteerd. Ze zijn juist met Andy Schleck extreem zuinig omgesprongen! Veel zuiniger dan met Gesink, die juist in mijn ogen eerder te veel moet rijden (California, Paris-Nice, Baskenland, klassiekers, Belgie, Dauphine, Oostenrijk, Spelen, Vuelta, WK, Lombardije.. dat is een volwaardig programma dat 30 jarige toppers vaak nog niet draaien) en eigenlijk constant op hoog nivo. Vorig jaar ook al enorm veel gereden.
Verder is het wel behoorlijk makkelijk om Gesink aan Schleck te spiegelen en hem vervolgens af te doen als gewoon een leuke klimmer. Andy Schleck is een supertalent, maar Gesink is dat ook net als bv. Kreuziger. Dat de een nu even wat beter presteerd dan de ander doet daar niks aan af, ze doen het alledrie fenomenaal goed voor hun leeftijd.
Met gesink erbij krijg je nog geen volwaardige ploeg hoor.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef Colnago het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders bekijken.
De Raboploeg is nu al vele jaren actief en heeft elke keer weer problemen om een volwaardige ploeg neer te zetten in de tour.
Dus als men nu maar 1 man heeft om Mentsjov te steunen in de bergen dan zou je toch zeggen dat men Gesink meegaat, al is het maar tot over de eerste bergen.
Voor hem een schat aan ervaring en voor Mentsjov een grote steun.
Hoe je ook wend of keert, de tour is de wedstrijd van het jaar.
Ik denk dat je gelijk hebt. De Vuelta even afwachten en we weten het zeker.quote:Op maandag 28 juli 2008 21:36 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Met gesink erbij krijg je nog geen volwaardige ploeg hoor.
Ze waren een volwaardige ploeg met Dekker, Rasmussen, menchov, boogerd. En zelfs dan waren ze nog niets vergeleken met het topblok van dsc.
Gesink had mijn inziens geen verschil gemaakt.
Dalen kan hij niet en in de waaiervorming kan hij ook amper iets meer bijbrengen. En dan blijft het 3de week factor nog als onbekende.
Laat de vuelta maar komenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:06 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. De Vuelta even afwachten en we weten het zeker.
Sastre wel, Menchov niet.quote:Op maandag 28 juli 2008 23:11 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Laat de vuelta maar komen. Nog eens wat niveau
.
Weet iemand of menchov en sastre ook nog de vuelta rijden?
De Tour is de belangrijkste wedstrijd van het jaar voor de sponsor, maar die wedstrijd is er volgend jaar ook nog. Volgend jaar is de Tour nog net zo belangrijk, dus kan hij dan mooi als nog betere renner aan de start komen. Hem nu laten starten, had er misschien juist voor gezorgd dat hij volgend jaar niet had kunnen starten wegens helemaal opgebrand te zijn.quote:Op maandag 28 juli 2008 20:44 schreef Colnago het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders bekijken.
De Raboploeg is nu al vele jaren actief en heeft elke keer weer problemen om een volwaardige ploeg neer te zetten in de tour.
Dus als men nu maar 1 man heeft om Mentsjov te steunen in de bergen dan zou je toch zeggen dat men Gesink meegaat, al is het maar tot over de eerste bergen.
Voor hem een schat aan ervaring en voor Mentsjov een grote steun.
Hoe je ook wend of keert, de tour is de wedstrijd van het jaar.
quote:AMSTERDAM - Thomas Dekker heeft niet te klagen over interesse van andere wielerploegen. Volgens De Telegraaf wordt de 23-jarige Nederlander begeerd door Garmin-Chipotle, Team Columbia, Astana en CSC-Saxo Bank.
Dekker is met zijn huidige werkgever Rabobank in gesprek over een beëindiging van de samenwerking. Het talent mocht niet mee naar de Tour de France en zegde onlangs zelf af voor de Olympisch Spelen.
"Ik heb nog altijd geen duidelijkheid van Rabobank", zegt hij in de ochtendkrant. "Maar ik weet dat men na de Tour met mij wil praten. Ik wacht dat gesprek af voordat ik naar andere ploegen kijk."
Kan hij mooi knecht worden voor Sastre en de Schlecks inderdaad, we hebben nog niet genoeg knechten in Nederland.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:45 schreef Sheepcidus het volgende:
Denk dat CSC een goeie ploeg zou zijn voor Dekker, als die zich een beetje zou aanpassen.
Garmin natuurlijk./quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:58 schreef groenen het volgende:
[..]
Kan hij mooi knecht worden voor Sastre en de Schlecks inderdaad, we hebben nog niet genoeg knechten in Nederland.![]()
Hij moet natuurlijk naar een ploeg waar hij een vrije rol kan opeisen in de grote rondes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |