abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59682277
Thomas Dekker maakt geen deel uit van de Rabobankploeg voor de Ronde van Frankrijk. Dat heeft de ploegleiding dinsdag bekendgemaakt. Dekker kampt met een vormcrisis en ging zaterdag niet meer van start in de voorlaatste etappe van de Ronde van Zwitserland.

Twee jaar geleden werd Dekker ook kort voor het begin van de Tour uit de selectie gehaald. Vorig jaar debuteerde de Noord-Hollander verdienstelijk.

---

Jááháá, dat komt bij hem aan als een mokerslag hoor. Dit moet bij hem inslaan als een raket, wat zeg ik, als een tomahawk. Na de puike prestaties in het voorjaar en zijn mooi debuut vorig jaar mocht je veel van deze raswielrenner verwachten. U kent allemaal dat verhaal van de kleine Dekker. Dat menneke reed elke dag van Dirkshorn door de Noord-Hollandse polder, en daar kan het hard waaien hoor, naar Den Helder. Zodoende is hij uitgegroeid tot een beul van een vent. Maar net als twee jaar geleden kan hij niet naar de Tour door vormverlies. Dat kan er ook nog wel bij zeg. Nu mag die dekselse grote Weening mee, dat is ook een klasbak hoor. U weet het nog wel, zijn etappewinst in de Tour van 2005. HIj reed weg uit e kopgroep ,werd bijgehaald door Kloden die als een duveltje uit een doosje uit het peloton ontsnapte, en het peloton in razende vaart snelde op de twee koplopers af. Met het schuim uit de bek hield Weening stand en won de sprint met 2 milimeter verschil .Die ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen vermoed ik hoor! Het bleef nog lang onrustig in Harkema. Goh, dat hele dorp schudde op zijn grondvesten!
Noooooooooooou dit is nog nooit vertoond Herbert!
pi_59682671
Hele matige kloon.
pi_59687117
pi_59749478
Ik zelf ben niet zo'n Dekker fan ,maar voor de liefhebbers.
Het verbaasd mij wel dat de rabo,s niets met Boogerd doen.

Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:46:41 #5
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59751166
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 11:26 schreef maril het volgende:
Het verbaasd mij wel dat de rabo,s niets met Boogerd doen.
Deden ze toch ook al met Van Bon en Den Bakker.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 12:49:09 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_59751228
Smeets heeft wel een punt, alleen had hij die alinea over dat je pas kunt aanklagen, eruit moeten halen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_59751562
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 12:49 schreef Falco het volgende:
Smeets heeft wel een punt, alleen had hij die alinea over dat je pas kunt aanklagen, eruit moeten halen.
Klopt, een slechte alinea in het stuk en het doet er ook totaal niet toe wat hij denkt.
pi_59751607
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:06 schreef TheArt het volgende:

[..]

Klopt, een slechte alinea in het stuk en het doet er ook totaal niet toe wat hij denkt.
Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s vind jij onacceptabel.
pi_59751733
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef maril het volgende:

[..]

Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s Smeets vind jij onacceptabel.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 13:30:28 #10
127004 maril
Smeetsfan
pi_59752033
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:14 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Alles wat kritisch is ten opzichten van de rabo,s Smeets vind jij onacceptabel.
Ik verander ff de tekst

je hebt gedeeltelijk gelijk, maar het is te gemakelijk bij alles.
ik zal in ieder geval nooit een fan topic over Mart starten hier

[ Bericht 25% gewijzigd door maril op 28-06-2008 15:57:38 ]
pi_59755936
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 13:08 schreef maril het volgende:

[..]

Slaat natuurlijk nergens op. In de wielerwereld zijn dit soort dingen tegenwoordig vaak populair en vandaar dat het zonde is dat Smeets aan dit soort goedkope verdachtmakingen meedoet.
  zaterdag 28 juni 2008 @ 17:31:03 #12
127004 maril
Smeetsfan
pi_59756411
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:02 schreef TheArt het volgende:

[..]

Slaat natuurlijk nergens op.
je hebt gelijk, sorry voor die opmerking, jij hebt ook jou mening en die respecteer ik.

[ Bericht 14% gewijzigd door maril op 29-06-2008 16:42:05 ]
  zondag 29 juni 2008 @ 16:42:34 #13
127004 maril
Smeetsfan
pi_59774015
quote:
Op zaterdag 28 juni 2008 17:31 schreef maril het volgende:

[..]

je hebt gelijk, sorry voor die opmerking, jij hebt ook jou mening en die respecteer ik.
Ik trek mijn schrijven terug, heb absoluut geen respect voor je mee, je bent een vreselijk irritant figuur. bij deze.
  zondag 29 juni 2008 @ 16:49:11 #14
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_59774106
Maril !
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  zondag 29 juni 2008 @ 16:55:40 #15
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_59774196
Nou, nou, nou.

Peace, love and understanding, mensen!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_59774320
quote:
Op zondag 29 juni 2008 16:42 schreef maril het volgende:

[..]

Ik trek mijn schrijven terug, heb absoluut geen respect voor je mee, je bent een vreselijk irritant figuur. bij deze.
En dat alleen omdat ik je vriendje Mart aanval
  vrijdag 25 juli 2008 @ 07:23:35 #17
197060 SuikerVuist
Arm & Hammer Grammar
pi_60334095
Thomas Dekker verwijderd uit olympische selectie Nederland

De Nederlandse bondscoach Egon van Kessel heeft wielrenner Thomas Dekker verwijderd uit zijn selectie voor de Olympische Spelen. Dekker zou in Peking uitkomen op de wegwedstrijd en de tijdrit.

Niki Terpstra vervangt Dekker tijdens de wegwedstrijd, omdat de renner van Milram volgens Van Kessel "in betere vorm" is. Robert Gesink neemt de plek van Dekker op de tijdrit in.

http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF24072008_120
pi_60335577
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 07:23 schreef SuikerVuist het volgende:
Thomas Dekker verwijderd uit olympische selectie Nederland

De Nederlandse bondscoach Egon van Kessel heeft wielrenner Thomas Dekker verwijderd uit zijn selectie voor de Olympische Spelen. Dekker zou in Peking uitkomen op de wegwedstrijd en de tijdrit.

Niki Terpstra vervangt Dekker tijdens de wegwedstrijd, omdat de renner van Milram volgens Van Kessel "in betere vorm" is. Robert Gesink neemt de plek van Dekker op de tijdrit in.

http://www.sportwereld.be(...)leID=DMF24072008_120
Ik hoorde het gister, dat zou helemaal hard aankomen bij Dekker.

Ik vraag me sterk af of de vorm van Dekker hier mee te maken heeft, ik denk eerder dat zijn houding niet goed is.
Je bent toch niet een heel seizoen uit vorm

Jammer voor hem, zijn hele jaar is verloren.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_60335595
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:41 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Ik hoorde het gister, dat zou helemaal hard aankomen bij Dekker.

Ik vraag me sterk af of de vorm van Dekker hier mee te maken heeft, ik denk eerder dat zijn houding niet goed is.
Je bent toch niet een heel seizoen uit vorm

Jammer voor hem, zijn hele jaar is verloren.
Hij is op eigen verzoek uit de selectie gehaald.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 09:42:40 #20
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_60335596
Zal wel wat meer aan de hand zijn dan simpelweg "uit vorm".
Yeasayer - Wait for the Summer
pi_60335633
quote:
Thomas Dekker zegde zelf af voor Olympische Spelen

Thomas Dekker heeft zelf besloten om niet naar de Olympische Spelen in Peking te gaan. 'Ik denk niet dat ik kan meedoen om de medailles,' zei hij donderdagavond op de website van AD Sportwereld. 'Daarom zie ik af van een Olympisch avontuur. De ziekte van de voorbije tijd en mijn mentale problemen hebben me te veel parten gespeeld.'

Het persbericht dat de KNWU eerder op de dag verstuurde, deed juist vermoeden dat de Raborenner, die ook al de Tour de France miste, gepasseerd was door de bondscoach. 'Niki Terpstra verkeert volgens bondscoach Egon van Kessel op dit moment in betere vorm dan Thomas Dekker,' aldus het persbericht.

Dekker liet Van Kessel woensdagavond weten dat hij zich niet fit genoeg voelt voor de twee wedstrijden in Peking. 'Hij zou er vol voor gaan, ondanks het ontbreken in de Tour. Blijkbaar is dat de afgelopen weken niet gebeurd, en dat betreur ik. Dit had hij me ook eerder kunnen melden,' zei Van Kessel tegen AD Sportwereld.
pi_60335671
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:42 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Dat verandert de zaak natuurlijk
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_60335918
quote:
Erik Dekker, een wolf in schaapskleren bij de Rabobank-ploeg?

Geen Tour, geen Olympische Spelen. En wanneer reed Thomas Dekker ook alweer zijn laatste opmerkelijke uitslag? Het lijkt een eeuwigheid geleden. Natuurlijk hoeven er geen topprestaties te worden verwacht in de Sachsen Tour, een Duitse etappekoers die momenteel wordt verreden en waar hij aan zijn olympische vorm zou schaven. Goh, hij had er zin in, zou in Peking in elk geval proberen te redden wat er dit seizoen nog te redden viel. Niet dus.

De mentale accu is leeg en dat zal voorlopig zo wel blijven. Rabobank, zijn werkgever, laat Dekker voorlopig dolen. Communiceren via advocaten? Dan maar praten via een omweg. Trouwens, zo oordelen ze bij de bank, niet Rabo heeft een probleem met hem, nee, het is andersom. Wordt beweerd. Er is een contract tot eind 2009, dat respecteert de bank. Verder geen nieuws. Zo luidt al wekenlang het officiële commentaar dat manager Harold Knebel verstrekt, terwijl het er steeds meer op lijkt dat het dienstverband tussen de bankier en een van ’slands beste coureurs per 1 augustus tot het verleden behoort.

Transparant kun je zo’n steeds terugkerende reactie dan ook moeilijk noemen. Zakelijke duidelijkheid, dat stond de bank voor aan het begin van het jaar, toen met tromgeroffel de nieuwe structuur werd gepresenteerd. Maar de laatste tijd sijpelen er te vaak geruchten door die doen vermoeden dat het begrip zakelijk door sommigen heel anders wordt geïnterpreteerd. Er is een afrekening gaande.

Dat het tussen de twee Dekkers binnen Rabobank niet meer botert, is sinds de Amstel Gold Race een publiek geheim. Ploegleider Erik mist het grote podium dat hij als renner dikwijls kon beklimmen en waarop hij publicitair ook van wanten wist. Met de snelle opkomst van zijn jonge achternaamgenoot veranderden de schijnwerpers echter van richting.

Terend op zijn successen als renner werkte Erik Dekker zich het voorbije jaar rap op in de hiërarchie van het kader. Wie hem op zijn (aantoonbaar gemaakte) fouten of aparte gedrag wees, kreeg nul op het rekest of werd daarna volkomen genegeerd. Dekker werd een baasje, in de meest letterlijke zin van het woord.

De jongere Dekker ondervindt het de laatste weken aan den lijve. Zo arriveerde hij deze week in het hotel waar de ploeg sliep voor de Sachsen Tour. Hij zag direct dat de onlangs gemonteerde nieuwe onderdelen op zijn fiets waren vervangen door oude spullen. Het nieuwe materiaal was bestemd voor de fiets van Robert Gesink, had de mecanicien te horen gekregen van Erik Dekker.

Diezelfde Dekker stuurde een paar dagen voordien nog een sms’je naar Thomas, om hem een hart onder de riem te steken in zijn benarde situatie. Hoe noemen we zo iemand ook alweer, een wolf in schaapskleren?

De column van Leon de kort
http://www.sportwereld.nl(...)e_Rabobankploeg.html

Weet niet op welke fouten van E. Dekker hij precies doelt, en of leon de Kort goed ingevoerd is. Mocht het waar zijn, en het gerucht van communicatie per advocaat is wel erg hardnekkig, lijkt een breuk op hande. Hoe bestaat het.
  vrijdag 25 juli 2008 @ 10:09:27 #24
178990 Burghardt
Gent-Wevelgem
pi_60336032
Hoe zou zo'n Tinkoff shirt Thomas staan?
Yeasayer - Wait for the Summer
  vrijdag 25 juli 2008 @ 19:17:10 #25
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_60347462
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 09:42 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bang om op epo betrapt te worden, net als Ricco
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')