quote:Op donderdag 8 mei 2008 21:46 schreef Dagonet het volgende:
Simpele samenvatting van NWS-FAQ
Generalisaties, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of honderdduizend gelezen, moslims zijn kut en bush moet dood hebben totaal geen toegevoegde waarde in een discussie meer.
Posts waar je wat meer je best op doet zijn leuker om te maken en ook om te lezen, met van die enge dingen als onderbouwingen enzo.
Open je een topic en c/p je een tekst van een site? Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt. Niet alleen belangrijk om het artikel op waarde te kunnen schatten door users maar ook omdat er anders veel sneller klachten binnenkomen over plagiaat.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang, waar wil je naar toe met het topic? Dat kan je best makkelijk sturen en maakt het ook leuker.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:15 schreef sp3c het volgende:
ik vond dat wel makkelijk?
En zijn wil is wetquote:Op woensdag 25 juni 2008 14:17 schreef sp3c het volgende:
wtf is dit de laatste tijd met die topic titels?!?!?!
we hebben de gebruiker hier altijd wat ruimte gegeven maar volgens mij was het wat teveel ofzo?
het idee van de titel is dat mensen in een oogopslag een beetje kunnen zien wat er aan de hand is zonder het artikel te lezen ... zorg dus dat een en ander met elkaar overeenkomt!
binnenkort ga ik topics sluiten enkel en alleen om de titel
Is al verwijderdquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:13 schreef SCH het volgende:
Waarom mag ik niet gewoon verkouden worden en moet ik altijd meteen aids krijgen???
GeenStijl moet zich melden bij politie
what a wonderfull world that would be!quote:
Joh, je had ze in die waan moeten latenquote:
quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:41 schreef Elfletterig het volgende:
Verzoek om aanpassing topictitel: [NWS FB] Alleen in naam en omdat het moet
Graag wijzigen in: [NWS FB] Slowchat voor moderators
quote:
Voor elkaarquote:Op woensdag 25 juni 2008 23:48 schreef freako het volgende:
"NL zal een forse prijs moeten betalen voor de slavernij"
Tikfout in topictitel. Zou een mod dat even kunnen fixen?.
Hadden jullie die nu niet gewoon kunnen laten zakken?quote:
no problem...quote:Op donderdag 26 juni 2008 16:49 schreef paddy het volgende:
[..]
Hadden jullie die nu niet gewoon kunnen laten zakken?
Nou ja, bedankt voor het melden
Deze was inderdaad niet duidelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
Alweer een verzoek om wijziging van een topictitel: ALF heeft een brandstichting opgeëist.
Misschien moet er eens een simpele FAQ komen voor het maken van duidelijke topictitels ofzo.
Suggestie: Dierenactivisten stichten brand in Lelystad
Die kan net zo goed opnieuw geopend worden in SHO.quote:Op zondag 29 juni 2008 13:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gerard Joling uit het ziekenhuis
Mag deze naar SHO? Dit is geen nieuws...
Is wegquote:Op zondag 29 juni 2008 13:26 schreef gelly het volgende:
racisme
Betogers Curaçao richten zich tegen Nederlanders
Betogers Curaçao richten zich tegen Nederlanders
En dicht, maar meer om de OP.quote:Op zondag 29 juni 2008 15:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wilders wil Palestina Etnisch zuiveren (part 2) Is het echt nodig dat hiervan een deel 2 komt? Als ik antisemitische flamewars wil lezen sla ik wel een Völkischer Beobachter of een Stürmer open...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |