Dus je keurt dit goed? Ziekquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:00 schreef SHE het volgende:
Je moet ook met je poten van die ganzen afblijven.
quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Ik keur geweld op geen enkele manier goed. Niet tegen mensen, en zeker ook niet tegen dieren.
Beiden zitten fout.
Eigenlijk zouden ze 5 jaar geen faunabeheer moeten doen. Dan sta jezelf uiteindelijk met de bucks beesten in je achtertuin af te schieten.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Ik keur geweld op geen enkele manier goed. Niet tegen mensen, en zeker ook niet tegen dieren.
Beiden zitten fout.
Mensen van het ALF dus wel, daar zit het probleemquote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Beiden zitten fout.
Dieren hoog in het vaandel hebben, maar wel zeggen: "zelfs ganzen". En het idee om iemand huis in de brand steken geef je een tien? Want daar gaat het over in dit topic, dit topic gaat niet over de ganzen..quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:20 schreef SHE het volgende:
Ik heb een hekel aan extremisten. ALF is een extremistische beweging.
Een gevalletje, idee een 10, uitvoering een 1.
Jammer, want ik kan het wel waarderen dat er nog mensen zijn die zich zelfs om ganzen bekommeren.
Dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:00 schreef SHE het volgende:
Neequote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:48 schreef Tarabass het volgende:
[..]
En het idee om iemand huis in de brand steken geef je een tien?
maak ik hier uit op dat je dieren hoger aanslaat dan mensen? Marianne, ben jij het?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:03 schreef SHE het volgende:
Niet tegen mensen, en zeker ook niet tegen dieren.
Tuurlijk niet. Gewoon afschieten. Ze veroorzaken veel schade aan de natuur en landbouw.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:00 schreef SHE het volgende:
Mag ik dan wel wat toverdrank om ze te vangen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |