abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59772846
PVV-leider Geert Wilders vindt dat Palestijnen die op dit moment in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever wonen ''zeer wel naar de andere kant van de Jordaan zouden kunnen gaan''. Hij doelt op Jordanië of andere gebieden. ''Daar is ruimte en plaats genoeg en er wonen ook al veel Palestijnen'', zegt Wilders in de Vlaamse krant De Standaard.

Geertje dan wonen de palestijnen nog steeds naast de joden en blijven de problemen.

[ Bericht 24% gewijzigd door paddy op 01-07-2008 21:08:41 ]
MSN: mircof@live.nl
pi_59773063
Erg boeiend op te lezen (een MUST )

Is de Essay van Esrah Bakker ` Israël en zionisme - een impressie `

http://www.driegeleding.org/essays/2003-02-003.html
MSN: mircof@live.nl
pi_59773127
http://mediatheek.thinkquest.nl/~ll098/gs-jeru.htm

Lees deze ook maar. Stukje geschiedenis van Jeruzalem

Oh ja, en eerlijk gezegd vind ik jouw OP niet zo anders dan de woorden van Wilders hoor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_59773990
Je hebt blijkbaar niets opgestoken van de voorgaande discussie, anders had je wel een openingsbericht gemaakt dat uitnodigde tot een gedachtenwisseling van enig niveau.

[ Bericht 14% gewijzigd door paddy op 29-06-2008 17:00:04 ]
Zelden schryf ik wat ik wil, en nooit wat 'n ander wil.
pi_59774469
Met een dergelijke OP zie ik alleen maar onderbuikgevoelens gepost worden. Daar waren veel posts uit het vorige deel wel het bewijs van. Het hele topic door dezelfde posts plaatsen zie ik niet als een discussie.

Met een goede OP had het topic best potentie gehad, want op zich is het onderwerp interessant. Keer op keer dezelfde posts plaatsen is geen discussie opzoeken. Het topic ging ook niet meer over Wilders vanuit jou, maar over een boel onderbuikgevoelens.

Dicht dus

Probeer de volgende keer het eens met een goede OP
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')