Nee hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Jij bent zeker niet zo jong en dynamisch meer, waardoor je ontslagen bent door een bedrijf dat het wel is...
Precies, lezen is voor studiebollen en afwassers hebben ze altijd wel nodigquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef Salatrel het volgende:
advertenties lezen
gewoon inschrijven bij uitzendbureau en hun het vuile werk laten doen terwijl je zelf op je campingstoel bij de voordeur schultenbrau zit te kantelen
!quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:57 schreef L.Denninger het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL278&q=%22jong+en+dynamisch+bedrijf%22&btnG=Zoeken&meta=cr%3DcountryNL
Resultaten 1 - 10 van circa 111.000 voor "jong en dynamisch bedrijf"
Precies.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef Salatrel het volgende:
advertenties lezen
gewoon inschrijven bij uitzendbureau en hun het vuile werk laten doen terwijl je zelf op je campingstoel bij de voordeur schultenbrau zit te kantelen
Jongeuihhhhh hoeveel van die n00bs als jij lopen rond met zoen user iiiiiiicooooonnnnn?!?!?!??!?!?!?//1/1!/?!////slashquote:
Dat is een vrij treffende beschrijving ja. Al zou er bij dynamisch misschien toegevoegd moeten worden rommelen maar wat aan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:44 schreef Elketraz het volgende:
jong: We zijn net begonnen en weten dus niks...
dynamisch: ...zelfs niet wat voor bedrijf we hebben dus u (de klant) heeft het voor het zeggen.
Kut Rickoquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jongeuihhhhh hoeveel van die n00bs als jij lopen rond met zoen user iiiiiiicooooonnnnn?!?!?!??!?!?!?//1/1!/?!////slash
iddquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:52 schreef -skippybal- het volgende:
En ze hebben zeker ook een marktconform salaris?
Saai kutbedrijf met kutsalaris dus. Makkelijk te herkennen met dank aan die corny zinnetjes
Hallo, wij zijn een bedrijf dat net is gestart en dus nergens wat vanaf weet! Verder rommelen we maar wat aan, dus kunt u ons alle kanten opsturen die u maar wilt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 17:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat is een vrij treffende beschrijving ja. Al zou er bij dynamisch misschien toegevoegd moeten worden rommelen maar wat aan.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:52 schreef Irritatie100 het volgende:
Jij bent zeker niet zo jong en dynamisch meer, waardoor je ontslagen bent door een bedrijf dat het wel is...
Why change a winning formula ?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:21 schreef El_Rolando het volgende:
Jezelf als bedrijf niet dynamisch noemen...
Jong en dynamisch...quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:49 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom noemt elk bedrijf zich verdomme 'jong en dynamisch'? Wie heeft dat ooit verzonnen, en waarom neemt bijna elk startend bedrijf die zin over?
Het staat werkelijk waar zo belachelijk
Droeftoeters
http://www.google.com/search?hl=nl&lr=&client=opera&rls=nl&hs=Ern&q=%22jong+en+dynamisch%22+webdesign&start=10&sa=Nquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:43 schreef dubidub het volgende:
Webdesign bedrijfjes hebben er ook vaak last van.
http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/1212231/quote:Gezocht: Kettingrokende, atheistische, niet al te autistische Linux freak
Bedrijfsnaam:
Rockingstone
Locatie/Standplaats:
Wageningen
Salaris:
Afhankelijk van opleiding en ervaring
Bedrijfsprofiel:
Rockingstone is een klein, onafhankelijk bedrijf, niet beursgenoteerd, geen hijgende aandeelhouders die alleen maar geld willen zien, geen egotrippende
managers die in een klap de hele sfeer kunnen verpesten, geen bezuinigingen op het personeel waardoor iedereen zich de pestpokke moet werken. Absolute zekerheid kunnen we niet bieden, maar we bestaan onderhand al wel tien jaar.
Bedrijfscultuur:
Wij zoeken met spoed voor het beheer van onze webservers een kettingrokende, atheistische, niet al te autistische Linux freak.
Geen snotapen die denken dat ze alles weten. Geen oudere lullo's, die alleen maar met hun pensioen bezig zijn. Geen stressbestendige duizendpoten, die geen 9-5
mentaliteit hebben en die aan een nieuwe uitdaging toe zijn.
Geen mensen die denken dat het al voldoende is als ze maar hun best doen. Onze voorkeur gaat dan ook uit naar mannen zonder snorren!
Liefst atheistisch, maar moet in ieder geval
zelfstandig kunnen denken. Geen figuren die het liefst een adviserende rol willen spelen.
Geen mensen die een jaar overspannen thuis hebben gezeten en die het wel weer eens willen proberen. Geen idioten die op vrijdagmiddag om half vijf nog even een grote verandering op een server uitproberen en maandag wel weer verder zien om de problemen op te lossen.
We zoeken gewoon iemand die zijn werk heel goed doet, begaan is, zich verantwoordelijk voelt, een beetje sociaal met zijn collega's omgaat, een beetje normaal met de klanten omgaat, niet al te autistisch is en vooral een gedegen kennis van Linux webservers heeft en plezier heeft in het werken
daarmee.
Geen gezeur over pensioenregelingen, dat regel je zelf maar, je mag dus zelf bepalen door welke verzekeringsmaatschapij of bank je belazerd wordt en je betaalt er zelf ook voor.
We betalen wel een prima salaris aan de juiste persoon. Een lease auto zit er niet in, over een lease fiets valt te praten en reiskosten vergoeden we wel. Spaarloonregelingen daar zullen we het niet over hebben, dat zoek je zelf maar uit, want dat is net zo iets als pensioenregelingen.
Als we je uitnodigen voor een sollicitatie-gesprek, dan hoef je je echt niet in een pak te hijsen, daar gaat het niet om.
Rockingstone is een onconventioneel en bijzonder bedrijf en wij zoeken een bijzonder goede Linux systeembeheerder, die best onconventioneel mag zijn,
zolang hij maar heel goed is in zijn werk. Buiten de routinematige werkzaamheden is er veel ruimte om nieuwe technieken te onderzoeken en toe te passen.
Functie omschrijving:
Het beheren als een goed huisvader van webservers die we in een eigen rack bij XS4all geplaatst hebben. Dat zijn nu zeven Linux (Debian) servers. Het komende
jaar zal dit uitgebreid worden.
Je zal zelf verantwoordelijk zijn voor het onderhouden van deze servers. Je zal werkzaam zijn in een klein team, waar een prettige informele sfeer heerst.
Functie eisen:
Vereiste kennis:
Linux, Perl, shell scripting, Apache, Postfix, Mailman, PHP, MySQL, RAID 5.
Dienstverband:Vast
Solliciteren:
Geïnteresseerd? Dan ontvangen wij graag uw sollicitatie met uw uitgebreide CV! U kunt uw sollicitatie digitaal versturen, door op onderstaande button "Solliciteer online" te klikken. Voor meer informatie over deze functie kunt u contact opnemen met onze contactpersoon.
Contactgegevens:
etc
holy fuckquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Xith het volgende:
[..]
http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/1212231/
Ik ken de baas van dat bedrijf; vader van een goede vriend van mij
!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Xith het volgende:
[..]
Hahaha!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Xith het volgende:
[..]
Stuur hem deze link...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Xith het volgende:
[..]
Ik ook dus TVPquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:57 schreef huhggh het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat de reacties waren op de wervingsadvertentie uit Xith's posting.
quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg ook altijd jeuk van de wens om alleen mensen te willen die geen 'negen tot vijf mentaliteit' hebben. Alsof dat een pre is.![]()
weer op de frusti toer?quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:47 schreef floris.exe het volgende:
Het is inderdaad nogal afgezaagd tegenwoordig. Maar ja, dat is het moderne westen, hè: simpel, achterlijk, goedkoop, ordinair.
Je hebt idd geen 9 tot 5 mentaliteit. Toch raad ik aan dit niet te zeggen tijdens een sollicitatiequote:Op donderdag 26 juni 2008 22:45 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb een 11 tot 3 mentaliteit, is dat een pluspunt?![]()
idd, zijn altijd bedrijven die een 9-tot-5 mentaliteit eisen maar zelf wel 9-tot-5 betalen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 22:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik krijg ook altijd jeuk van de wens om alleen mensen te willen die geen 'negen tot vijf mentaliteit' hebben. Alsof dat een pre is.![]()
Op zich spreekt me deze ad wel aan. No nonsense.
Inderdaad, de advertentie is weg...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:57 schreef huhggh het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wat de reacties waren op de wervingsadvertentie uit Xith's posting.
idd zo lekker hypocrietquote:Op donderdag 26 juni 2008 23:14 schreef Xith het volgende:
[..]
idd, zijn altijd bedrijven die geen 9-tot-5 mentaliteit eisen maar zelf wel 9-tot-5 betalen.
wat moet je dan zeggen, oud en rigide?quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:49 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom noemt elk bedrijf zich verdomme 'jong en dynamisch'? Wie heeft dat ooit verzonnen, en waarom neemt bijna elk startend bedrijf die zin over?
Het staat werkelijk waar zo belachelijk
Droeftoeters
Als dat ook betekent dat je lekker om half vijf weer naar huis kunt mogen ze dat van mij schrijven.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat moet je dan zeggen, oud en rigide?
zullen ze geen goede zaken doen, dat kan ik je op een briefje meegeven.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:39 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als dat ook betekent dat je lekker om half vijf weer naar huis kunt mogen ze dat van mij schrijven.
Ach, dan ga ik weer eens ergens anders kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:54 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zullen ze geen goede zaken doen, dat kan ik je op een briefje meegeven.
Lul niet zo achterlijk. Je doet nu net alsof de enige classificatie voor een nieuw bedrijf kan zijn dat ze jong en dynamisch zijnquote:Op vrijdag 27 juni 2008 00:23 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wat moet je dan zeggen, oud en rigide?
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:57 schreef L.Denninger het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&rlz=1G1GGLQ_NLNL278&q=%22jong+en+dynamisch+bedrijf%22&btnG=Zoeken&meta=cr%3DcountryNL
quote:Adbuma is een jong en dynamisch bedrijf voor al uw administratieve werkzaamheden, daarnaast geeft Adbuma de persoonlijke aandacht die u mag verwachten van ...
http://www.badabounce.nl/quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:57 schreef L.Denninger het volgende:
Wat een jong en dynamisch bedrijf zeg.quote:Welkom bij De Hoop Houtbewerking! Wij zijn een jong en dynamisch houtbewerkingsbedrijf, met expertise op veel verschillende gebieden.
problemen zijn ook kansen. en bedreigingen zijn mogelijkhedenquote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ohja en begin niet over ' problemen'. Dat zijn namelijk kansen!
Laatst kreeg ik mijn proposal terug van mijn begeleider en had ie problemen idd vervangen door kansen. Terwijl er toch echt een kopje probleemstelling boven stond!
nu dat ziet er nog wel jong en dynamisch uitquote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:08 schreef Demophon het volgende:
[..]
http://www.badabounce.nl/
Badabounce is een jong en dynamisch bedrijf dat diverse stijlen streetdance-lessen verzorgt voor iedereen ongeacht leeftijd en niveau. Naast de normale streetdance-lessen voor iedereen van 10 tot met 35 jaar, is er voor de allerkleinsten Swingkids en Dancekids en voor een ieder die zich daar te oud voor voelt 35+ dance.
[ afbeelding ]
Problemen?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef MrFl0ppY het volgende:
Laatst kreeg ik mijn proposal terug van mijn begeleider en had ie problemen idd vervangen door kansen. Terwijl er toch echt een kopje probleemstelling boven stond!
Ze zijn dus gezakt voor het onderdeel 'Hoe verzin ik een slogan?'.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 08:43 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
een groep mensen die de hele dag achter de pc met cijfertjes zit te werken.. ja lijkt me echt jong en dynamisch
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=jong+en+dynamisch+bedrijfquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:57 schreef _Led_ het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&meta=cr%3DcountryNL
Op wat voor onderwijsinstelling is dat? InHolland?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 11:03 schreef MrFl0ppY het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[IMG]http://i.imgur.com/MP0P6.gif[/IMG]
Bij een uitzendbureau moet je al helemaal niet zijn.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef Salatrel het volgende:
advertenties lezen
Dat is idd een beter ideequote:Op woensdag 25 juni 2008 16:54 schreef Salatrel het volgende:
advertenties lezen
Dit topic was er al lang voordat jij er was. Dus even dimmen met je grote mond.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef Zwitsalletje het volgende:
Klacht nummer 8654365 over dit onderwerp
Niceeequote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:46 schreef RickoKun het volgende:
Jong en dynamische meisjes![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met het Rickokun anthem liedje over jonge meisjes:
Rot op newbie.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:50 schreef Zwitsalletje het volgende:
Klacht nummer 8654365 over dit onderwerp
Lekker kort door de bocht weer zeg. Ik krijg alleen maar jeuk van "jong en dynamisch" "flexibel" en "geen negen tot vijf mentaliteit".quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:00 schreef RonaldRegen het volgende:
Zouden ze nou werkelijk denken dat ze extra mensen aantrekken met dat domme geleuter? Nouja, misschien extra vrouwen, die zijn altijd gevoelig voor zulke bullshit. Maar een beetje slimme vent kijkt uiteindelijk toch gewoon wat er onder de streep overblijft.
Dat is dan wel een toffe advertentie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Xith het volgende:
[..]
Haha, dacht het niet!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit topic was er al lang voordat jij er was. Dus even dimmen met je grote mond.
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef schavuit1986 het volgende:
Terechte klacht. Kanker jong en dynamische KANKER bedrijven.
Dit kun je voorkomen door een klein bedrijfje uit te zoeken of er zelf een te beginnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht weer zeg. Ik krijg alleen maar jeuk van "jong en dynamisch" "flexibel" en "geen negen tot vijf mentaliteit".
Mijn werkgever hanteert ook al van die geweldige cliché zinnetjes in de vacatures:
uitdagende en dynamische werkomgeving![]()
En ze zoeken een:
Team player met ambitie. (spatie stond er al, faal).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |