Lekker kort door de bocht weer zeg. Ik krijg alleen maar jeuk van "jong en dynamisch" "flexibel" en "geen negen tot vijf mentaliteit".quote:Op vrijdag 27 juni 2008 09:00 schreef RonaldRegen het volgende:
Zouden ze nou werkelijk denken dat ze extra mensen aantrekken met dat domme geleuter? Nouja, misschien extra vrouwen, die zijn altijd gevoelig voor zulke bullshit. Maar een beetje slimme vent kijkt uiteindelijk toch gewoon wat er onder de streep overblijft.
Dat is dan wel een toffe advertentie.quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:31 schreef Xith het volgende:
[..]
http://www.nationalevacaturebank.nl/vac/1212231/
Ik ken de baas van dat bedrijf; vader van een goede vriend van mij
Haha, dacht het niet!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dit topic was er al lang voordat jij er was. Dus even dimmen met je grote mond.
Hahahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:12 schreef schavuit1986 het volgende:
Terechte klacht. Kanker jong en dynamische KANKER bedrijven.
Dit kun je voorkomen door een klein bedrijfje uit te zoeken of er zelf een te beginnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Lekker kort door de bocht weer zeg. Ik krijg alleen maar jeuk van "jong en dynamisch" "flexibel" en "geen negen tot vijf mentaliteit".
Mijn werkgever hanteert ook al van die geweldige cliché zinnetjes in de vacatures:
uitdagende en dynamische werkomgeving![]()
En ze zoeken een:
Team player met ambitie. (spatie stond er al, faal).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |